Beetje nadenken, zou jou ook goed doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus alles wat je op Bergamot zegt heeft geen solide basis.
Ik krijg het nog altijd meer voor elkaar dan jij.quote:
Nope, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik krijg het nog altijd meer voor elkaar dan jij.
Ik heb nog meer intelligentie in mijn kleine teen dan dat jij in totaal hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, maar leuk geprobeerd.
Volgende keer beter je best doen.
Dat blijkt niet uit deze reactie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nog meer intelligentie in mijn kleine teen dan dat jij in totaal hebt.
Ik pas mij aan aan jouw intelligentieniveau.quote:
Dat verklaart waarom je topic in de vergaarbak is beland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan jouw intelligentieniveau.
Links beleid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je topic in de vergaarbak is beland.
Daar zit je probleem. Je denkt heel slim te zijn. Maar je bent zo dom dat je niet eens door hebt dat je compleet achterlijk bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
iedereen is gek behalve jij zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Helaas voor jou is dat dan ook de enige plaats waar je intelligentie hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan ben je vast in staat om onze reacties te kunnen weerspreken? Tot nu toe lukt je dat namelijk niet echt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 03:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Beetje nadenken, zou jou ook goed doen.
Het heeft weinig zin om met jullie te discussiëren, ouwe Zelenskylover.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan ben je vast in staat om onze reacties te kunnen weerspreken? Tot nu toe lukt je dat namelijk niet echt..
Klote he, dat al je argumenten compleet onderuit gehaald worden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om met jullie te discussiëren, ouwe Zelenskylover.
Nee, jullie IQ is te laag voor een zinvolle discussie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klote he, dat al je argumenten compleet onderuit gehaald worden?
Zo hoog is jouw IQ ook weer niet, anders liet je niet zo makkelijk pakken door gegoochel net statistiek en simplistische conclusies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, jullie IQ is te laag voor een zinvolle discussie.
Dat komt doordat jij dat niet weet aan te tonen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het komt veel vaker in het nieuws dan een aantal jaar geleden...
https://www.nu.nl/voetbal(...)aat-goed-met-me.html
Bewijs het maar, alles is terug te vinden via Google. Dan even in een database ofzo en laat de statistieken maar zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Inderdaad:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Tja niet iedereen kan een IQ in de dubbele cijfers hebben zoals jij. Daar moet je je aan aanpassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, jullie IQ is te laag voor een zinvolle discussie.
Ik hoef het werk niet voor jou te doen, luie Zelenskylover. Let maar eens op in de media en kijk naar de oversterfte.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bewijs het maar, alles is terug te vinden via Google. Dan even in een database ofzo en laat de statistieken maar zien.
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan een IQ in de dubbele cijfers hebben zoals jij. Daar moet je je aan aanpassen.
Het feit dat je antwoordt, maakt het al geen monoloog meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.
Grappig dat je de naam Zelensky gebruikt om iemand te beledigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik hoef het werk niet voor jou te doen, luie Zelenskylover. Let maar eens op in de media en kijk naar de oversterfte.
Zelensky steunt onder andere het neonazistische Azovbataljon en duwt Europa richting WW3.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig dat je de naam Zelensky gebruikt om iemand te beledigen.
Het laat heel mooi zien met wiens mond je spreekt.
En de oversterfte staat niet aan jouw kant.
Daarom link je niet naar de cijfers.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zelensky steunt onder andere het neonazistische Azovbataljon en duwt Europa richting WW3.
Zo zichtbaar dat je niet durft met cijfers te komen.quote:Je mag gerust kijken op het CBS, de oversterfte is duidelijk zichtbaar.
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Zo zichtbaar dat je niet durft met cijfers te komen.
De sterken gaan ook dood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:47 schreef cosmosis het volgende:
Vaccinatie of geen vaccinatie, de zwakkere gaan sowieso dood, dat je je daarmee bezig houdt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |