Maar die hoge luchtvochtigheid heb je nu al.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, maar als de temperatuur stijgt wel het vocht uit de lucht. Anders maar relatief koel houden. Benauwde zomers zijn gruwelijk kut.
Hoog tijd voor de Q koorts, die weet wel raad met geitenquote:Op maandag 27 mei 2024 14:21 schreef INViCTuS het volgende:
De natte geit blijft in Nederland en contreien
[ x ]
Klopt. Maar ik bedoel als het met deze lv ook nog eens 28 graden was..quote:Op maandag 27 mei 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar die hoge luchtvochtigheid heb je nu al.
Beste is gewoon wind in de Oost/zuidoostelijke hoek 24-26 graden en lv van max 40. Perfect
September en oktober hadden toch veel warme zonnige weken?quote:Op maandag 27 mei 2024 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Vrijdag ga ik voor drie weken naar Itali. Dan zal het hier wel droog en warm worden, dat was vorig jaar ook. De enige drie mooie weken van 2023 in NL, net gemist.
Dat viel reuze tegen.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
September en oktober hadden toch veel warme zonnige weken?
Ik heb echt zoveel dagen genoten van lekker weer tijdens m’n lunchpauze, weekenden kunnen surfen en doordeweeks van de mooie dagen ‘gebaald’ omdat ik moest werken.quote:
10 oktober begon het herfst halfjaar en de grijze natte treurnis ohne ende. Die duurde tot ergens in april. Op een wat drogere em zonnigere januari na en tussendoor sporadisch een enkele droge dag.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
September was, hier althans nog goed.
In oktober begon die ellenlange periode met alleen maar regen en somberheid.
Zit hier net nog het rode stuk 😱quote:
Het was behoorlijk fris, ik zwom veel in de natuurplas, was nou niet bepaald heel lekker steeds. Dikke truien werk om niet te koud te worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel dagen genoten van lekker weer tijdens m’n lunchpauze, weekenden kunnen surfen en doordeweeks van de mooie dagen ‘gebaald’ omdat ik moest werken.
Heb ik ze dan zo verkeerd geteld?
ja, herfstig weerbeeld welquote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hopen dat het Europese model meevalt
Het is dit jaar wel minder dan gemiddeld, maar zo dramatisch als hier door sommige wordt gedaan is het niet nee. Qua grijsheid dan. Ja het is nat, maar het zijn vaak heftige buien met veel neerslag. Daartussen is juist veel ruimte voor de zon steeds. Beter in 1 uur 20 mm regen en verder zon, dan 5 mm en de hele dag grijsquote:Op maandag 27 mei 2024 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel dagen genoten van lekker weer tijdens m’n lunchpauze, weekenden kunnen surfen en doordeweeks van de mooie dagen ‘gebaald’ omdat ik moest werken.
Heb ik ze dan zo verkeerd geteld?
De mooie en aangename temperatuur dagen begonnen in de laatste week van april pas. daarvoor was het echt nog vaak gewoon fris, grijzig en vaak nat. Sindsdien is de temperatuur wel goed, maar kan soms nog wel beter. De zon mag duidelijk wel wat meer schijnen en die regen is iedereen wel klaar mee. Gelukkig is het iig korte broeken weer.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is dit jaar wel minder dan gemiddeld, maar zo dramatisch als hier door sommige wordt gedaan is het niet nee. Qua grijsheid dan. Ja het is nat, maar het zijn vaak heftige buien met veel neerslag. Daartussen is juist veel ruimte voor de zon steeds. Beter in 1 uur 20 mm regen en verder zon, dan 5 mm en de hele dag grijs
September vorig jaar was bizar warm en zonnig. Eerste deel van oktober idem. Tweede deel oktober was nat en grijs. Geniddeld genomen waren die twee maanden zeker meer dan gemiddeld goed.
De Bilt 8 tropische dagen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het was behoorlijk fris, ik zwom veel in de natuurplas, was nou niet bepaald heel lekker steeds. Dikke truien werk om niet te koud te worden.
wanneer?quote:
September 2023quote:
8 tropische? In De Bilt?quote:
Ja dat las ik net. Kan het niet meer vinden. Nu kom ik op deze:quote:
Ik laat de statistieken wel voortaan aan jullie over als ik 3 dingen tegelijk aan het doen ben.quote:September 2023 telde maar liefst zes tropische dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |