buzz1291 in TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #11 is daar de juiste plek voorquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mss doe ik nog wel even een vliegtuig recensie van de reizen.
Twee totaal andere ervaringen
Jep.quote:
Jouw adres staat fout in het systeem dus.... Kun je ook door een andere laten bezorgen dan door DHL?quote:
ow daar komt wat...quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je altijd zo'n fijne user geweest?
Echt waar?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben ook wel eens niet zo lief geweest
Ik heb mijn adres al aangepast na de vorige keer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw adres staat fout in het systeem dus.... Kun je ook door een andere laten bezorgen dan door DHL?
Helemaal hongerig op Schiphol aangekomen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Sukkels waren voor de terugweg vergeten dat ik vegan eet en de stewardess wilde weinig moeite verder doen
Wat raar dat die dan weer niet gelocaliseerd kon worden...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn adres al aangepast na de vorige keer.
quote:
Ik zal je niet irriterenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar
dat is vooral als iemand me enorm irriteert
tegenwoordig probeer ik dat meer van me af te zetten
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...quote:
Idd, ik had wat besteld en de winkel heeft het in tweeën verzonden. Eén deel ging met kpn en die is vanmiddag bezorgt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar dat die dan weer niet gelocaliseerd kon worden...
Hmmm. Wel een gedoe zo.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik had wat besteld en de winkel heeft het in tweeën verzonden. Eén deel ging met kpn en die is vanmiddag bezorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |