abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213671186
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
weinig verschil dus.
Zo worden de kinderen in Israël ook 'getraind'
Eh, nee. :D

Als je meer wil leren, blijf dan hangen in dit topic.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 24 mei 2024 @ 21:14:31 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213671192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Zou het fair zijn? Ik gun dat haatvolk niet zoveel eigenlijk, en ik ben niet eens een Israëliër.

Wat mij betreft mogen zij de tering krijgen.
Ik denk dat het aardig fair is ja om ze een eigen levensvatbare staat te geven en dit zou ook verstandig zijn met het oog op de lange termijn.

Het probleem is dat een hoop mensen waaronder een groot deel van de Palestijnen zelf denkt dat dat niet fair is en van de rivier tot de zee die staat wil zien. Een ander probleem is dat de Israëlische regering niet optreedt tegen verdere erosie van de door Palestijnen bewoonde gebieden op de Westoever.

Het grootste probleem echter, is dat beide zijden elkaar weigeren als slachtoffer te zien.
pi_213671287
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 17:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verder prima als ik in een waan zit, net als de rest van de wereld toch. Achter elke boom een anti-semiet.
Is er trouwens een reden om hier niet trots voor uit te komen (als een soort van geus)? Aan de andere kant wordt de tegenpartij allerlei soort namen genoemd (zelfs racistisch), maar zelf wil je niets claimen.

Ik snap dat oprecht niet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213671298
twitter

Voor degene die NRC nog een kwaliteitskrant of een objectief medium durven te noemen.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 21:27:57 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213671306
Conclusie, als iedereen nou eens kapt met hun denkbeeldige vriendje als superieur te zien aan het denkbeeldige vriendje van de ander kunnen we inderdaad misschien eens vooruit als mensheid :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 mei 2024 @ 21:30:55 #181
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213671341
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 21:26 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Voor degene die NRC nog een kwaliteitskrant of een objectief medium durven te noemen.
nrc is een nazi krant
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213671627
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 21:27 schreef HeatWave het volgende:
Conclusie, als iedereen nou eens kapt met hun denkbeeldige vriendje als superieur te zien aan het denkbeeldige vriendje van de ander kunnen we inderdaad misschien eens vooruit als mensheid :').
Zover zijn Christenen en Joden al. Onze Allahu Akbar roepende vrienden hebben alleen de memo niet gekregen :s)

Zou iemand als Kees van der Staaij zijn bomgordel laten ontploffen nadat hij roept 'Jezus is een toffe peer..!' Vind het moeilijk voor te stellen :{
pi_213671731
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 21:27 schreef HeatWave het volgende:
Zolang er nog mensen zijn die geloven in een onzichtbaar tovervriendje in de lucht, zullen er nog mensen zijn. :P

Religie hoort onlosmakelijk bij de mensheid. Je gaat dat nooit weg krijgen. Je kunt de invloed verminderen maar nooit helemaal uitschakelen.
pi_213671979
waar moslims komen! is het gedaan met de vrijheid en respect....
pi_213672127
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:32 schreef Thorelf het volgende:
Goed verhaal.

Wat zou Thortwaalf zeggen?
pi_213672225
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:44 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Goed verhaal.

Wat zou Thortwaalf zeggen?
dat ik gelijk heb!!
pi_213672239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:32 schreef Thorelf het volgende:
We kunnen natuurlijk alle aanslagen die zijn gepleegd hier gaan opnoemen. Of alle gebeurtenissen waar de islam weer voor ellende zorgde. Maar laten we de positieve invalshoek nemen :Y

Laten we een opsomming maken van alle nuttige, goede dingen die onze Allahu Akbar roepende vrienden naar Europa hebben gebracht?

niet allemaal tegelijk
pi_213672309
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:54 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
We kunnen natuurlijk alle aanslagen die zijn gepleegd hier gaan opnoemen. Of alle gebeurtenissen waar de islam weer voor ellende zorgde. Maar laten we de positieve invalshoek nemen :Y

Laten we een opsomming maken van alle nuttige, goede dingen die onze Allahu Akbar roepende vrienden naar Europa hebben gebracht?

niet allemaal tegelijk
oke laten we beginnen bij nr 1.... your turn
pi_213672334
quote:

[..]
...

niet allemaal tegelijk
Shoarma! *O*
pi_213672377
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:05 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Shoarma! *O*
zover ik weet waren de eerste shoarma restaurants israelisch.. hier in nederland dan.
pi_213672418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:11 schreef Thorelf het volgende:

[..]
zover ik weet waren de eerste shoarma restaurants israelisch.. hier in nederland dan.
Awhhh echt?! Verdorie! Heeft die Irakees bij Shalom mij voorgelogen al die tijd.. :+ Had het kunnen weten natuurlijk: varkensvlees met lam mengen.. :N

Oké oké ( ;) ) poging twee: falafel! :)
pi_213672433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:15 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Awhhh echt?! Verdorie! Heeft die Irakees bij Shalom mij voorgelogen al die tijd.. :+ Had het kunnen weten natuurlijk: varkensvlees met lam mengen.. :N

Oké oké ( ;) ) poging twee: falafel! :)
dat zou zo maar kunnen ;)
pi_213672612
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:05 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Shoarma! *O*
Is Israëlisch _O-

Oh, spuit 11. :')
pi_213672621
quote:

[..]

niet allemaal tegelijk
Zelfbewegende vuilniszakken! *O*

Oh nee, dat zijn vrouwen in boerka's.
pi_213672648
g
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Zelfbewegende vuilniszakken! *O*

Oh nee, dat zijn vrouwen in boerka's.
goh.. we zijn al een eind op weg!
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:18:42 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213672748
quote:
Als ik naar de postgeschiedenis kijk van de meeste mensen in dit topic, denk ik dat ze vooral veel van die users minstens een decennia lang een betekenis in het leven hebben gegeven. Het houdt een hardnekkige groep boze users al flink wat jaren bezig. Wat moesten die anders gaan doen, de zolder opruimen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213672768
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Que? Zei iemand daar kopen van land? :7

Ahaaa! Ottomaanse register present! Joodse en Christelijke mensen kochten land in het Mandaatgebied Palestina en verloren het ook. Maar deze discussie mocht ik niet meer voeren hier... Over Nederland en kolonisatie en adel in Nederland en onteigening en Israël en Palestijnse mensen en oorlog en onteigeningzaken hier en... -O-
Want langdradig en lastig te volgen en geen goede interpunctie en geen zin om te lezen TLDR en dan wel zeuren erom en ..

Waar waren we!? :D
We zijn nog steeds bij het standpunt dat mensen niet zomaar verjaagd en vermoord kunnen worden omdat er een claim vanwege een boek is op bezit van een ander.

Hopelijk bent u het daarmee eens.
pi_213672787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:58 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zijn Yezidi's en Druzen Arabieren?
Vertrel.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 00:30:02 #199
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213672791
Sommige hier zitten sinds oktober vorig jaar in een bubbel waar @Starhopper nog van kan leren. Totaal geen ontwikkeling
pi_213672792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 00:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als ik naar de postgeschiedenis kijk van de meeste mensen in dit topic, denk ik dat ze vooral veel van die users minstens een decennia lang een betekenis in het leven hebben gegeven. Het houdt een hardnekkige groep boze users al flink wat jaren bezig. Wat moesten die anders gaan doen, de zolder opruimen?
Zolders?! Opruimen!?! Oeh, ik heb nog een goed verhaal over zolders opruimen..

Kennelijk streven steeds meer mensen naar minimalisme. O-)

Enfin, maar wilde je je ook bij deze groep voegen dan? Welkom hoor! Ik had het aanbod voor komen helpen hier uit staan, mocht je dat ook interessant vinden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')