Eh, nee.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
weinig verschil dus.
Zo worden de kinderen in Israël ook 'getraind'
Ik denk dat het aardig fair is ja om ze een eigen levensvatbare staat te geven en dit zou ook verstandig zijn met het oog op de lange termijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zou het fair zijn? Ik gun dat haatvolk niet zoveel eigenlijk, en ik ben niet eens een Israëliër.
Wat mij betreft mogen zij de tering krijgen.
Is er trouwens een reden om hier niet trots voor uit te komen (als een soort van geus)? Aan de andere kant wordt de tegenpartij allerlei soort namen genoemd (zelfs racistisch), maar zelf wil je niets claimen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verder prima als ik in een waan zit, net als de rest van de wereld toch. Achter elke boom een anti-semiet.
nrc is een nazi krantquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:26 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Voor degene die NRC nog een kwaliteitskrant of een objectief medium durven te noemen.
Zover zijn Christenen en Joden al. Onze Allahu Akbar roepende vrienden hebben alleen de memo niet gekregenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:27 schreef HeatWave het volgende:
Conclusie, als iedereen nou eens kapt met hun denkbeeldige vriendje als superieur te zien aan het denkbeeldige vriendje van de ander kunnen we inderdaad misschien eens vooruit als mensheid.
Zolang er nog mensen zijn die geloven in een onzichtbaar tovervriendje in de lucht, zullen er nog mensen zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:27 schreef HeatWave het volgende:
Conclusie, als iedereen nou eens kapt met hun denkbeeldige vriendje als superieur te zien aan het denkbeeldige vriendje van de ander kunnen we inderdaad misschien eens vooruit als mensheid.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:32 schreef Thorelf het volgende:
waar moslims komen! is het gedaan met de vrijheid en respect....
dat ik gelijk heb!!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:44 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Wat zou Thortwaalf zeggen?
We kunnen natuurlijk alle aanslagen die zijn gepleegd hier gaan opnoemen. Of alle gebeurtenissen waar de islam weer voor ellende zorgde. Maar laten we de positieve invalshoek nemenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:32 schreef Thorelf het volgende:
waar moslims komen! is het gedaan met de vrijheid en respect....
oke laten we beginnen bij nr 1.... your turnquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:54 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk alle aanslagen die zijn gepleegd hier gaan opnoemen. Of alle gebeurtenissen waar de islam weer voor ellende zorgde. Maar laten we de positieve invalshoek nemen
Laten we een opsomming maken van alle nuttige, goede dingen die onze Allahu Akbar roepende vrienden naar Europa hebben gebracht?
niet allemaal tegelijk
Shoarma!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:54 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
...
Laten we een opsomming maken van alle nuttige, goede dingen die onze Allahu Akbar roepende vrienden naar Europa hebben gebracht?
niet allemaal tegelijk
Awhhh echt?! Verdorie! Heeft die Irakees bij Shalom mij voorgelogen al die tijd..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zover ik weet waren de eerste shoarma restaurants israelisch.. hier in nederland dan.
dat zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:15 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Awhhh echt?! Verdorie! Heeft die Irakees bij Shalom mij voorgelogen al die tijd..Had het kunnen weten natuurlijk: varkensvlees met lam mengen..
![]()
Oké oké () poging twee: falafel!
Zelfbewegende vuilniszakken!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:54 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk alle aanslagen die zijn gepleegd hier gaan opnoemen. Of alle gebeurtenissen waar de islam weer voor ellende zorgde. Maar laten we de positieve invalshoek nemen
niet allemaal tegelijk
goh.. we zijn al een eind op weg!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zelfbewegende vuilniszakken!![]()
Oh nee, dat zijn vrouwen in boerka's.
Als ik naar de postgeschiedenis kijk van de meeste mensen in dit topic, denk ik dat ze vooral veel van die users minstens een decennia lang een betekenis in het leven hebben gegeven. Het houdt een hardnekkige groep boze users al flink wat jaren bezig. Wat moesten die anders gaan doen, de zolder opruimen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:54 schreef Beaurealis het volgende:
We zijn nog steeds bij het standpunt dat mensen niet zomaar verjaagd en vermoord kunnen worden omdat er een claim vanwege een boek is op bezit van een ander.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Que? Zei iemand daar kopen van land?
Ahaaa! Ottomaanse register present! Joodse en Christelijke mensen kochten land in het Mandaatgebied Palestina en verloren het ook. Maar deze discussie mocht ik niet meer voeren hier... Over Nederland en kolonisatie en adel in Nederland en onteigening en Israël en Palestijnse mensen en oorlog en onteigeningzaken hier en...![]()
Want langdradig en lastig te volgen en geen goede interpunctie en geen zin om te lezen TLDR en dan wel zeuren erom en ..
Waar waren we!?
Zolders?! Opruimen!?! Oeh, ik heb nog een goed verhaal over zolders opruimen..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ik naar de postgeschiedenis kijk van de meeste mensen in dit topic, denk ik dat ze vooral veel van die users minstens een decennia lang een betekenis in het leven hebben gegeven. Het houdt een hardnekkige groep boze users al flink wat jaren bezig. Wat moesten die anders gaan doen, de zolder opruimen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |