Haha wat denken ze nou, ze gaan Israël er toch niet uitgooien? Weet je wel wat voor gezeik dat op zou leveren! Nee joh, dat doen we alleen bij Nederland hoor, stuk minder boeiend!quote:
Toch jammer dat ze een akkoord hadden gesloten.Als ze voet bij stuk houden gehouden dan hadden we wellicht verlost geweest van de top van de EBUquote:
Ziekveel geld?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd naar wat de 'agreement' dan was waardoor ze toch allemaal meededen.
In 1 van de reacties stond ook dat de landen bij terugtrekking een hoge boete moesten betalen, en dat alleen Noorwegen dat zou overwogen hebben.quote:
En er zijn ook tal van artiesten die van alles gedaan hebben en wel gewoon gedraaid worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig niet geheel vreemd.
er zijn ook artiesten die geen veroordeling aan de broek hebben (ongeacht of ze het gedaan hebben of niet, die discussie ga ik niet eens aan vandaar geen namen van de artiesten) en worden gewoon niet meer gedraaid op radio en tv.
Maar in geval van Joost zal het waarschijnlijk dan te maken hebben met het wijzigen van de locatie en dan omzetten van de kaarten enzo
klopt, maar daar ging het niet over waar ik op reageerdequote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
En er zijn ook tal van artiesten die van alles gedaan hebben en wel gewoon gedraaid worden.
Weet ik hoor, maar ik vind het altijd zo stom voor de artiesten die wel gecanceld worden zeg maar, zeker als ze niets gedaan hebben!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar daar ging het niet over waar ik op reageerde
Zitten er niet 'poppetjes' in die Reference Group en kan het zijn dat die niet van de omroepen zelf zijn en dus een andere mening konden hebben? Ik weet niet meer precies hoe dat zit. Edit: zal even nazoeken. Heb het ergens.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
En trouwens, de BBC en RTP (Portugal) zijn onderdeel van de Reference Group en Executive Board, die volgens de EBU unaniem achter de diskwalificatie van Joost stonden, dus hoe kan dit ook de reden zijn? Dan klopt dat dus ook niet.
Zo wordt het wel gewoon aangegeven, dus daar ben je wel onderdeel van.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten er niet 'poppetjes' in die Reference Group en kan het zijn dat die niet van de omroepen zelf zijn en dus een andere mening konden hebben? Ik weet nooit precies hoe dat zit.
Sietse zat ook ooit in de Reference Group maar is/was niet 'van de Avrotros' bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo wordt het wel gewoon aangegeven, dus daar ben je wel onderdeel van.Hm... dan is het inderdaad heel gek ja. Dat van dat 'unaniem'. Maar hoewel het daar idd zo staat zitten ze er volgens mij echt niet námens de omroep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 25-05-2024 17:30:15 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dit staat niet in het artikel van Aftonbladet, dat ik door Google Translate heb gegooid. Dus hoe komt Aran hierbij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
En trouwens, de BBC en RTP (Portugal) zijn onderdeel van de Reference Group en Executive Board, die volgens de EBU unaniem achter de diskwalificatie van Joost stonden, dus hoe kan dit ook de reden zijn? Dan klopt dat dus ook niet.
Wat ik niet snap is waarom die Reference Group, of een deel ervan, zich niet uitspreken als het niet unaniem zou zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:24 schreef d_elise het volgende:
De EBU heeft dat 'unanieme' gewoon gebruikt om hun eigen positie sterker te maken. Ik vraag me af of die 16 poppetjes wel een concreet verhaal hebben gekregen over wat er precies gebeurd is tussen Joost en die cameravrouw of dat ze tegen de reference group hetzelfde vage verhaal van "inappropriate behaviour" hebben verteld en het politieonderzoek hebben gebruikt als slag om de arm om hem uit voorzorg te diskwalificeren als het ware.
quote:The decision to exclude him was backed by the Contest’s governing body of Members - the Eurovision Song Contest Reference Group - and unanimously supported by the EBU Executive Board, following a thorough internal investigation.
Ja. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Welke bewijzen zij gekregen hebben om zo'n enorm heftige beslissing te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:47 schreef Momo het volgende:
Ben ook wel benieuwd welk versie van het verhaal al deze mensen hebben gehad voordat er beslissingen zijn genomen. In de Aftonblat konden ook eerst verhalen waarvan je zou denken dat hij fysiek was geweest die vrouw geslagen zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |