Misschien slecht vertaald door ditjesendatjes, omdat het concert verplaatst (en niet geannuleerd) is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:38 schreef silverevlis het volgende:
Hoe waar is dit?
https://www.ditjesendatje(...)eden-nu-al-gecanceld
Of gewoon stemmingmakerij? Ik kan er in ieder geval verder niets over vinden.
Idem, er is niet zoveel aan om hem te volgen, maar ja misschien is het bij mij ook wel een generatiedingetje. Dons vind ik dan wel weer hilarisch om te volgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:42 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap zijn posts nooit zo goed
Ja zou kunnen, sowieso denk ik dat er veel contractueel is vastgelegd hoor, dus ook welke muziek er gedraaid wordt. Maar wie weet, er is nog altijd het publiek zelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Aangezien EBU ook een vinger in de pap heeft bij het EK vrees ik dat Europapa niet in de stadions gedraaid gaat worden.
[..]
Er komen ook nog bloemencorso's aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aankomend weekend is het zomercarnaval volgens Sjorsjina, maar dan is zo’n pak wel een beetje warm
Je kan alleen geen tickets meer kopen. Ik kon verder ook nergens iets vinden over het niet doorgaan van het concert.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.livenation.se(...)stockholm/2025-02-27
Concert staat nog gewoon gepland
dat is tegenwoordig niet geheel vreemd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:30 schreef Em31 het volgende:
Haha wtf, een concert annuleren voordat iemand ook maar veroordeeld is?
Ik had al eerder gekeken, en toen zag ik dat Fållan nog in aanbouw is of zoiets. Misschien ligt het probleem wel bij de zaalquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het enige wat ik zie is dat het concert in eerste instantie gepland stond in Fryshuset Klubben (800 personen max.) en nu gepland staat voor Fållan (wat een grotere zaal is). En dat er geen kaartjes meer te krijgen zijn. Dus alleen maar positief nieuws voor onze Joost, lijkt het.
Fållan is volgens mij gewoon beschikbaar. Zag dat er ook dit weekend gewoon optredens zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik had al eerder gekeken, en toen zag ik dat Fållan nog in aanbouw is of zoiets. Misschien ligt het probleem wel bij de zaal
Of misschien is er gewoon niks aan de hand, of is het al uitverkocht. Als je een concert om principiële redenen cancelt, verplaats je het niet eerst naar een grotere zaal... lijkt me.
Ik zie nu dat het 2024 was, dus dit jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Fållan is volgens mij gewoon beschikbaar. Zag dat er ook dit weekend gewoon optredens zijn.
Anyway, maakt niet uit, als je er in Zweden niks over kunt vinden zal er voorlopig wel niks zijn (welke Zweedse media heeft die roddelsite het dan over?)quote:The post-industrial space started its transformation in 2020 and is set to open its doors in 2024 as a 2400 capacity venue.
Ik heb een pleurishekel aan Baudet, maar het is een schande dat die Oekraïner niet vervolgd wordt hiervoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:27 schreef Aadrianus het volgende:
Quote van NOS:
De man die FvD-leider Thierry Baudet vorig jaar oktober met een paraplu op zijn hoofd sloeg bij de universiteit van Gent hoeft niet voor de rechter te verschijnen. Wel krijgt de 33-jarige Oekraïner een waarschuwing en moet hij aan enkele voorwaarden voldoen om vervolging definitief te ontlopen, bevestigt het Parket Oost-Vlaanderen aan de NOS.
Als zoiets tot een waarschuwing leidt, wat kun je dan verwachten van het wegduwen van een camera?
Ik weet het, ander land, andere regels...
Maar het ene is toch een duidelijke daad om een ander te schaden en wat Joost gedaan heeft was toch vooral zichzelf beschermen.
Er staat Barbie Girl van Aqua onder en gezien zijn lichtroze shirt en halflange lichtblonde haar denk ik dat ik de link in deze wel kan leggen. Hij drijft de spot met zichzelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:42 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap zijn posts nooit zo goed
Wel goed om te weten. Organiseert België ooit het Songfestival en word je lastig gevallen door een medewerker? Gewoon met een paraplu meppen!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan Baudet, maar het is een schande dat die Oekraïner niet vervolgd wordt hiervoor.
Benieuwd naar wat de 'agreement' dan was waardoor ze toch allemaal meededen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |