Ook nog overwogen!quote:
Klassementsrenners hebben wel zin jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:20 schreef noodgang het volgende:
Al de hele week vergeten mijn team aan te passen, blijk ik gestegen te zijn van 253 naar 88 algemeen. Prima tactiek blijkbaar
Dit ja, iedereen heeft zelfdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
Lastig om nog een beetje spannende vluchters te verzinnen.
Nevermind we staan er er. Kijken hoe we dit nog kunnen verneuken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga mijn potentiële anonieme top 100 klassement vaarwel zeggen.
Erg content meequote:Op zondag 26 mei 2024 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Pasqualon zou gaan sprinten vandaag en hij is zowaar een zwart paard.
Lonardi was heel wisselvallig, laatste sprint 18e.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:47 schreef VoMy het volgende:
Ik heb 1tm6, 8,9 en een zwarte Zanoncello waarvan ik niet weet waar ie uithangt. Maar waarom was Lonardi nog grijs?
Maar 50% van de mensen koos Ewan die de hele Giro ruk is.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lonardi was heel wisselvallig, laatste sprint 18e.
Hep op Wielerflits gestaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar 50% van de mensen koos Ewan die de hele Giro ruk is.
Nog volop in de race voor een sterretje!quote:Op zondag 26 mei 2024 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd @:silverhill
Zelf 26e, niet slecht, maar je hebt er niks aan.
Toch maar mooi twee plaatsen hoger dan ik, gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 mei 2024 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het rittenkapen ging een beetje wisselend, vandaag nog vierdes!
Editie Stokpaardje Selecties Failsquote:Op maandag 27 mei 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
Editie Stokpaardje Selecties Fails
Giro d'Italia 2024 Davide Piganzoli 5 5
Ik ben de originele KeldermerckxN1Fanquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
Mooi om te zien dat er 2 Keldermerckx teams zijn
Van der Hoorn?quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:27 schreef silverhill het volgende:
[..]
Niks tegen Taco van de Velde, maar ik heb op het verkeerde moment gepiekt.
Gesink
Precies dit. Meteen op naar rittenkampen!quote:
Ach, op P700 sta je maar een miljoentje achter joh!quote:Op zondag 30 juni 2024 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel te veel vertrouwd op overpowering van UAE terwijl de bekende mensen alweer niet leveren... Lachwekkend begin; gelijk maar stagehunten danIk had nog willen mikken op top-100 klassement dit keer maar mogen we weer vergeten.
Na vandaag miljoentje of twee HAHAquote:Op zondag 30 juni 2024 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, op P700 sta je maar een miljoentje achter joh!
Denk dat 70% dat heeft, als het niet meer is.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga echt zwaar de boot in vandaag.Heb ook echt een mokerduur team namelijk
Irritant veel vraagtekens. Cavendish, Jakobsen, Wout, De Lie, wie bij Wanty (het antwoord is natuurlijk weer iedereen).quote:
Ik twijfelde ook nog of domme Danny gaat sprinten.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Irritant veel vraagtekens. Cavendish, Jakobsen, Wout, De Lie, wie bij Wanty (het antwoord is natuurlijk weer iedereen).
Vandaag nog niet denk ik, al zou het zo kunnen nu Roglic al seconden verloren heeftquote:Op maandag 1 juli 2024 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook nog of domme Danny gaat sprinten.
Maar heb hem gewisseld.
Denk het niet, weinig te doen tegen TGV vd Poel / Philipsenquote:Op maandag 1 juli 2024 09:56 schreef franklop het volgende:
Wout zou voor zijn kansen gaan deze Tour. Maar is dit een kans?
quote:Wout van Aert kwam gisteren niet zonder averij door het tweede Italiaanse gerecht in deze Tour, maar de schade valt gelukkig mee. Van Aert geeft aan dat hij zich straks in Turijn wil mengen in de sprint en zegt duidelijk dat het groen dit jaar geen doel is.
inb4 Jasper die lek rijdt in laatste KM en Ackermann die wint.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:40 schreef wimderon het volgende:
Philipsen op de een of andere manier vergeten (lol)
Theunissen zei datquote:Op maandag 1 juli 2024 10:16 schreef franklop het volgende:
Zag iemand gisteren iets zeggen dat ze voor Thijssen zouden gaan bij Wanty. Maar nergens bevestiging uiteraard
Achquote:Op maandag 1 juli 2024 11:40 schreef wimderon het volgende:
Philipsen op de een of andere manier vergeten (lol)
Valpartij ook goedquote:Op maandag 1 juli 2024 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
inb4 Jasper die lek rijdt in laatste KM en Ackermann die wint.
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga gruwelijk nat genot.
Geen Bini en Gaviria
Zelfde schuitje.quote:
Als Pogacar het geel nog had gehad was het ook een heel ander verhaal geweest.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen is toch ook weer lastig. Als deze rit een week later zou zijn, was het gegarandeerd voor de vluchters, maar nu staat zo'n beetje elke fatsoenlijke klimmer nog binnen twee minuten en dat laat EF dan vast weer niet gebeuren.
quote:
Gaat niet helemaal goed nee.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
CM is op tilt aan het slaan. Zie dubbele teams verschijnen en mijn opstelling is opeens aangepast (naar een moment van voor de deadline, waardoor ik maar een paar renners heb staan).
5 en 6 staat daar dubbel en we hebben etappe 7 al gehadquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het is nu verwerkt maar het staat nog steeds niet goed.
Los van de AK en DK standen, staat er nu gewoon iemand boven me (in de subleague) die eerst een paar plaatsen lager stond en die exact hetzelfde team had vandaag.
Zie in het overzicht van prestaties dat hij etappe 5 twee keer telt.
Bbq erbijquote:
Heb ze een mail gestuurd (naar info@) voor de zekerheid, want wisselingen in een volledig team is 1 ding maar plots met 4 renners zitten (waaronder Mads) is niet handigquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
5 en 6 staat daar dubbel en we hebben etappe 7 al gehad
merk het net, wat een klotezooiquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:37 schreef franklop het volgende:
Indien je je team al had aangepast voor morgen; dan moet je het zo te zien weer opnieuw doen!
quote:
Rustaaaghquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:21 schreef crv het volgende:
Ze zouden deze moeten neutraliseren en geen scores doorvoeren
Dit is zo onprofessioneel
Bisegger niet overwogen nee door zijn laatste lange tijdritten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bissegger populair voor een renner die een paar weken terug nog een minuut verloor op de andere Stefan.
Zelf helaas niet aan de extra puntjes van paardjes gedacht.
Checkquote:
Levert altijd weer zo'n tijdritquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Pino112 het volgende:
1, 2, 3, 4, 8, 10, 15
Weer zo'n typische tijdrituitslag.
Las het ook pas laat. Nog wel kunnen wisselenquote:
Ballerini had wel een goede overweging kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:40 schreef wimderon het volgende:
Hup Ballerini, hup Nils!
Gibbons nog overwogen zo zonder Mes, waag het niet Ryan.
Toch nog 728 mensen die slaaf Wout daarmee hebben opgesteld. Etappe kwam voor hen niet op de ideale dag.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:41 schreef franklop het volgende:
Had met een beschonken kop toch nog een aardig team opgesteld vanmorgen. Kwam er wel op tijd achter dat het er 8 waren
Ja ik dus ookquote:Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toch nog 728 mensen die slaaf Wout daarmee hebben opgesteld. Etappe kwam voor hen niet op de ideale dag.
Gelukkig is max ~20 procent voor klassement gegaan, denk zelfs nog minderquote:
Die hebben dan sowieso 1,5 week niet echt opgelet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:
150 man zijn in de aap gelogeerd met Fabio.
11 nuquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
10 verschillende dagwinnaars in onze subliek tot dusver!
Groenewegen zal nog wel een 2e willenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat dit een sprint gaat worden met een onthoofd Alpecin, Intermache zal een groep ook prima vinden mrt het oog op de groene trui.
Gaan Arkea en Israel echt achtervolgen?
Ja die kunnen ook nog wat doen inderdaad. Lastige keuze vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Groenewegen zal nog wel een 2e willen
Helemaal mee eens, dus rijden er straks vanaf de start 2 Franse dorpsidioten weg waarna de weg wordt geblokkeerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat dit een sprint gaat worden met een onthoofd Alpecin, Intermache zal een groep ook prima vinden mrt het oog op de groene trui.
Gaan Arkea en Israel echt achtervolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |