Dat geld had je ook door de plee kunnen spoelen.quote:
Gisteren netjes 14de, vandaag 7de. Je moet die jongens vertrouwen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geld had je ook door de plee kunnen spoelen.
21e denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gisteren netjes 14de, vandaag 7de. Je moet die jongens vertrouwen geven.
Dat denk ik ook bij Max maar hij is wel zwart!quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geld had je ook door de plee kunnen spoelen.
Ik had Kanter de afgelopen 2 dagen al dus als hij nu opeens gaat presteren ga ik met dingen smijten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook bij Max maar hij is wel zwart!
En ik heb ook Biermans.
Die kans is groter jaquote:
Kanter geef ik meer kans, probleem is dat ik niet weet of ze voor hem gaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook bij Max maar hij is wel zwart!
En ik heb ook Biermans.
Ze gaan voor hem.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kanter geef ik meer kans, probleem is dat ik niet weet of ze voor hem gaan
Yup. Die heeft gisteren wat gerookt denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ewan 2e van het peloton en Mihkels 6e. Mooi.
Het waarschijnlijk winnende team van vandaag:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=6734
Al gekeken hoeveelste hij geworden is?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die kans is groter jaMaar je moet iets proberen he, zou ook niet weten wie ik anders had moeten kiezen. Jakobsen had ik de afgelopen 2 dagen en dat was niks, dus die heb ik er maar uitgegooid. Zul je zien dat die vandaag ineens wel presteert.
Een vermoeden, een vermoeden van. Dat of een TBS patient.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef wimderon het volgende:
Een sprintersteam + Valgrenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Leg maar uit! (video)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop