Alsof Nederlandse jongeren niet heerlijk zitten in de paleisjes van hun ouders? Alsof Nederlandse jongeren niet in een uitkering zitten met woning van de staat? Waarom kunnen die Nederlandse jongeren volgens jou geen woning vinden dan. De particuliere markt is niet door Mohammeds met uitkering zo duur geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
moeten jongeren in NL dan dakloos zijn? of zich scheel betalen aan iets particulier dan?
Denk ook niet he? terwijl Mohamed met zijn nieuwe woning en inrichting en uitkering op kosten van de staat lekker zit????
chargeer het he nu, maar dit is wel hoe het is
Bij ijzer stopte ik met lezen.quote:
Dat gaan ze al doen. Nog meer ?quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
En misschien moet er straks ook wel extra bezuinigd worden op bijvoorbeeld de WMO en sociale zekerheid. Wat moet, dat moet.
Kots op de VVD en dit mens, hypocrieter kun je het niet krijgen dan deze vrouwquote:Op woensdag 22 mei 2024 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
En misschien moet er straks ook wel extra bezuinigd worden op bijvoorbeeld de WMO en sociale zekerheid. Wat moet, dat moet.
Ja, het is te ruim, te duur, en onhoudbaar. Snoeien om te groeien en de economie versterken.quote:
Wat vond je zo sterk ?quote:
GW ook al niet. Dat was inhoudelijk steeds gejijbak als hij het niet aankon met een vleugje extremisme toen hij het Palestijnse volk niet wilde erkennen. Hij had zo nu en dan wel een leuk grapje.quote:
Liefde tussen VVD en SGP. Wat mooi.quote:
Dus je hebt liever dat de statushouders dakloos worden. Want dat is de afweging. Voor hen is er geen alternatief zoals langer bij familie blijven wonen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:05 schreef kree het volgende: [..] moeten jongeren in NL dan dakloos zijn? of zich scheel betalen aan iets particulier dan? Denk ook niet he? terwijl Mohamed met zijn nieuwe woning en inrichting en uitkering op kosten van de staat lekker zit???? chargeer het he nu, maar dit is wel hoe het is
Vooral dat groeien. Klein blijven is het motto. Joost mag weten hoe.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is te ruim, te duur, en onhoudbaar. Snoeien om te groeien en de economie versterken.
Jouw lat ligt wel erg laag. Je hebt je VVD bril nog op neem ik aan.quote:
Inhoudelijk niet nee. Populistisch zal het wel scoren bij de achterban.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
GW ook al niet. Dat was inhoudelijk steeds gejijbak als hij het niet aankon met een vleugje extremisme toen hij het Palestijnse volk niet wilde erkennen. Hij had zo nu en dan wel een leuk grapje.
Ik ben ook geen fan van Dilan, maar hier houdt ze zich gewoon prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jouw lat ligt wel erg laag. Je hebt je VVD bril nog op neem ik aan.
Ik ben ook geen fan van Wilders, maar die vond ik dan bijvoorbeeld sterker.
Niks moet. Is een politieke keuze waar het geld vandaan komt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |