blanke meid beledigt donkere mensen, directe vervolging. akwasi roept op tot geweld tegen blanken, niets.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk wel mogen motiveren waarom het in dit ene geval op een bepaalde wijze politiek gemotiveerd is. Dat is immers nogal een uitspraak…
Midas Dekkers vertegenwoordigt weer een andere stroming.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef ricky3 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn geen rassen, dus racisme bestaat niet en rassendiscriminatie is onmogelijk en kan dus ook niet vervolgd of bestraft worden. simpel.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Midas Dekkers vertegenwoordigt weer een andere stroming.
Ik doelde ook op die eerdere uitspraken. Ze provoceert al jaren in deze richting en verdient daar haar geld mee. Als je heel vaak tegen of net over de grens gaat is het niet gek als het opvalt als je weer iets idioots roept…quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan best eerdere uitspraken als steunbewijs opvoeren. Maar dat staat los van de politieke kleur.
Bij hetzelfde gedrag hoort in beginsel dezelfde veroordeling/vrijspraak/ontslag van rechtsvervolging en indien veroordeling dezelfde straf.
Of je nou ultralinks/-rechts bent, of meer normaal functioneert in je hersenpannetje.
Excuus, was wel even benieuwd naar je fantasie hieroverquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef ricky3 het volgende:
[..]
blanke meid beledigt donkere mensen, directe vervolging. akwasi roept op tot geweld tegen blanken, niets.
Links woke beleid is letterlijk blanken zijn slecht en donkere mensen zijn zielig en doet er alles aan om dat gedachtegoed in stand te houden. Dit vonnis bewijst dat mooi.
maargoed, we dwalen af.
Lees gewoon even waar ik op reageerde…quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Groepsbelediging en smaad is geen politiek.
Mevrouw zet bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Is geen politiek.
Hou toch eens op met die goedpraterij.
Dat hij wel meent dat er sprake is van rassen binnen de mens. Heeft daar zelfs een boek over geschreven meen ik.quote:
Klopt.. racisme is een term bedacht door mensen die juist verdeeldheid in stand willen houden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef ricky3 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn geen rassen, dus racisme bestaat niet en rassendiscriminatie is onmogelijk en kan dus ook niet vervolgd of bestraft worden. simpel.
Natuurlijk is ze dat, ze zal nooit iets zeggen over autochtonen die crimineel zijn. Of over twitteren, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees gewoon even waar ik op reageerde…
Zou je overigens nog mijn vraag hierboven willen beantwoorden, aangezien je lijkt te beweren dat het geen smaad/laster kan zijn om haar een racist te noemen omdat ze een racist is…
Midas Dekkers is een fantast, een zielloze aandacht zoekerquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Midas Dekkers vertegenwoordigt weer een andere stroming.
Dat het meer opvalt is waar, maar strafrechtelijk niet relevant.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik doelde ook op die eerdere uitspraken. Ze provoceert al jaren in deze richting en verdient daar haar geld mee. Als je heel vaak tegen of net over de grens gaat is het niet gek als het opvalt als je weer iets idioots roept…
Journalistquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat het meer opvalt is waar, maar strafrechtelijk niet relevant.
En wat bedoel je met dat ze haar geld ermee verdient? Een soort van garantenstellung? Want ze is journalist en dat journalisten minder zouden mogen zeggen is niet waar.
In Rusland en Saudi Arabië was je niet vervolgd voor deze uitspraken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Wat een drama. De wereld vergaat, en Nederland en het Nederlandse rechtssysteem, want Raisa krijgt een taakstraf (waartegen ze in hoger beroep kan gaan).
Er worden vergelijkingen gemaakt met Rusland en Saudi-Arabië.
Echt, ik lach me suf om dat account.
Als iedereen zichzelf journalist mag noemen heeft het ook geen waarde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
journalist is geen beschermde titel.
touchéquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Rusland en Saudi Arabië was je niet vervolgd voor deze uitspraken.
Dom voetvolk (hallo Nober) die een vrouw zien die MoNdDooD wordt gemaakt gaat toch wel weer doneren. Stukje verdienmodel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef Caland het volgende:
Laat het maar aan de barbienazi over om dit volledig uit te gaan melken. Zelfs als de straf in hoger beroep ongetwijfeld hoger uitvalt
Nee, want daar kennen ze meneer Smeets niet, maar wat smaad en laster over bepaalde personen en je eindigt wegrottend in een cel voor jaren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
ja maar, dat zijn ontwikkelde landenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het verschil tussen toen en nu...quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef Viesdik het volgende:
Dat zwarte piet nu symbool staat aan racisme en slavernij.
Krankzinnig. Zwarte piet is net als een kind een bron van onschuld.
Als je in Rusland jarenlang zo openlijk de overheid had bekritiseerd was je vanzelf wel een keer per ongeluk uit het raam van een flatgebouw gevallen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als zij alleen wil twitteren over criminelen van allochtone afkomst dan is dat haar goed recht. Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze dat, ze zal nooit iets zeggen over autochtonen die crimineel zijn. Of over twitteren, zeg maar.
Het feit dat het waar is (ik laat dat verder graag in het midden, ik kan dat niet beoordelen) maakt dat het geen laster zou zijn. Maar wel eventueel smaad…quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze dat, ze zal nooit iets zeggen over autochtonen die crimineel zijn. Of over twitteren, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |