Wat ik dan denk 'gooi jezelf weg meid'quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:35 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik de enige die kippenvel kreeg bij de uitspraak: "Ik als Amsterdamse makelaar" brrrrrr
Ik vind dit ook echt erg voor ze en persoonlijk vind ik het ook wel een blamage van de aannemer.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die badkamer vind ik echt heel erg voor zeze zijn vervelend. Alleen dit gun je niemand
Dat vond ik ook raar. Jeroen zei zelf dat hij het wel vertrouwde. Daarna allemaal lekkages, waar niemand iets over zegt en nu moet de hele vloer eruit. Dus hij heeft het ook slecht beoordeeld en had waarschijnlijk veel eerder al kunnen aangeven dat die vloer toch echt niet goed was.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt erg voor ze en persoonlijk vind ik het ook wel een blamage van de aannemer.
Hij moet er veel beter bovenop zitten, zeker op de bouwkundige zaken.
Paar weken geleden zei Jeroen zelf nog over de badkamervloer dat hij het wel vertrouwde, terwijl het vanaf dag 1 drama en lekkage is in die badkamer. Of het nu gaat om een losse cementvloer of te weinig tegellijm.
Jeroen heeft aangegeven dat de betonvloer in orde was, dat de tegelvloer aangepast moest worden was na oplevering van de badkamer al bekend. En toen hebben ze hun tegelzetter opnieuw gevraagd de vloer te leggen. Met het resultaat daarvan was Anouk niet tevreden en ze heeft toen Jeroen gevraagd of ze niet te streng was. En pas toen bleek dat de tegelzetter het de tweede keer nog meer verkloot had en was het verwijderen van de vloer de enige optie. Dus dit is niet iets dat Jeroen te verwijten is, de betonvloer was goed, maar tegelzetter is een vak, juist ook bij die grote tegels die dan moeten aflopen richting een drain.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Jeroen zei zelf dat hij het wel vertrouwde. Daarna allemaal lekkages, waar niemand iets over zegt en nu moet de hele vloer eruit. Dus hij heeft het ook slecht beoordeeld en had waarschijnlijk veel eerder al kunnen aangeven dat die vloer toch echt niet goed was.
De tegels moeten van de vloer af omdat de lijm maar op enkele plekken op de tegels zit. Dat gaat stuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Jeroen zei zelf dat hij het wel vertrouwde. Daarna allemaal lekkages, waar niemand iets over zegt en nu moet de hele vloer eruit. Dus hij heeft het ook slecht beoordeeld en had waarschijnlijk veel eerder al kunnen aangeven dat die vloer toch echt niet goed was.
Ik vond Sanne ook zo ondankbaar en verwend reageren! Echt naar, die Daniël doet hartstikke zijn bestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat A&J de badkamer helemaal overnieuw moeten doen. Niet alleen omdat ze helemaal niet kunnen klussen en dus alleen maar klusjemensen inschakelen. Ook niet omdat ze alleen de allergoedkoopste werkkrachten inschakelen/uitbuiten(H&F en J&R hebben nooit dit soort problemen met hun werklui...)
Zelfs ook niet omdat ze op z'n minst niet eens enige controle op de klusjesmensen hebben gehouden.
Maar veel meer omdat ze gewoon geld hebben gewonnen bij de oplevering van diezelfde mislukte badkamer! Ze hebben wmb nog geluk dat ze dat geld niet alsnog moeten teruggeven! (zo, dat is eruit)
Verder is het maar goed dat Het Blok binnenkort stopt, want ik kan die Sanne echt niet meer zien... Hoe ondankbaar ze omging met het kadootje van 'The Icon'! Alhoewel dat ook weer zijn eigen schuld is, want als ik het goed begreep noteer hij elke opmerking van Sanne over iets wat ze leuk vindt.... nou dan ben je ook niet helemaal goed bij je pannetje...8)7
Waarom heet Daniël The Icon?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat A&J de badkamer helemaal overnieuw moeten doen. Niet alleen omdat ze helemaal niet kunnen klussen en dus alleen maar klusjemensen inschakelen. Ook niet omdat ze alleen de allergoedkoopste werkkrachten inschakelen/uitbuiten(H&F en J&R hebben nooit dit soort problemen met hun werklui...)
Zelfs ook niet omdat ze op z'n minst niet eens enige controle op de klusjesmensen hebben gehouden.
Maar veel meer omdat ze gewoon geld hebben gewonnen bij de oplevering van diezelfde mislukte badkamer! Ze hebben wmb nog geluk dat ze dat geld niet alsnog moeten teruggeven! (zo, dat is eruit)
Verder is het maar goed dat Het Blok binnenkort stopt, want ik kan die Sanne echt niet meer zien... Hoe ondankbaar ze omging met het kadootje van 'The Icon'! Alhoewel dat ook weer zijn eigen schuld is, want als ik het goed begreep noteer hij elke opmerking van Sanne over iets wat ze leuk vindt.... nou dan ben je ook niet helemaal goed bij je pannetje...8)7
Ik snap m niet…?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O jee, nu ga je er op lettten!
Ik snapte alleen de opmerking van Jeroen niet zo heel goed. Hij zei dat de tegels overal egaal gelijmd moesten zijn om ervoor te zorgen dat de vloer waterdicht is. Maar je maakt het toch sowieso waterdicht doordat je de voegen van de tegels goed laat sluiten en de buitenranden afkit? Dat staat toch los van het wel of niet goed vastlijmen van de vloer?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De tegels moeten van de vloer af omdat de lijm maar op enkele plekken op de tegels zit. Dat gaat stuk.
Nu je weet dat Daniel heel vaak een petje met 'Icon' op heeft, ga je iedere keer naar zijn pet kijkenquote:
Begrijp ik ook niet. Ik ben ook geen klusser, ik kijk vooral om omvallende verfbussen te zien en verder allerhande geklunsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snapte alleen de opmerking van Jeroen niet zo heel goed. Hij zei dat de tegels overal egaal gelijmd moesten zijn om ervoor te zorgen dat de vloer waterdicht is. Maar je maakt het toch sowieso waterdicht doordat je de voegen van de tegels goed laat sluiten en de buitenranden afkit? Dat staat toch los van het wel of niet goed vastlijmen van de vloer?
(ben geen doe-het-zelver, maar probeer toch nog wel wat op te steken van Het Blok)
Oh dat is me nooit opgevallen!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu je weet dat Daniel heel vaak een petje met 'Icon' op heeft, ga je iedere keer naar zijn pet kijken
Misschien. Eventueel. Zou kunnen.
Zo lekker herkenbaar dan inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Ik ben ook geen klusser, ik kijk vooral om omvallende verfbussen te zien en verder allerhande gekluns
Ik denk dat niet egaal gelijmde tegels kunnen wippen cq doorbuigen. Dat zorgt ervoor dat je voegen speling krijgen en dus niet meer waterdicht zullen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snapte alleen de opmerking van Jeroen niet zo heel goed. Hij zei dat de tegels overal egaal gelijmd moesten zijn om ervoor te zorgen dat de vloer waterdicht is. Maar je maakt het toch sowieso waterdicht doordat je de voegen van de tegels goed laat sluiten en de buitenranden afkit? Dat staat toch los van het wel of niet goed vastlijmen van de vloer?
(ben geen doe-het-zelver, maar probeer toch nog wel wat op te steken van Het Blok)
Geldt dat ook voor tegels aan de wand?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat niet egaal gelijmde tegels kunnen wippen cq doorbuigen. Dat zorgt ervoor dat je voegen speling krijgen en dus niet meer waterdicht zullen zijn.
Daar zit wel wat in ja...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat niet egaal gelijmde tegels kunnen wippen cq doorbuigen. Dat zorgt ervoor dat je voegen speling krijgen en dus niet meer waterdicht zullen zijn.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:17 schreef d.k. het volgende:
[..]
Jeroen heeft aangegeven dat de betonvloer in orde was, dat de tegelvloer aangepast moest worden was na oplevering van de badkamer al bekend. En toen hebben ze hun tegelzetter opnieuw gevraagd de vloer te leggen. Met het resultaat daarvan was Anouk niet tevreden en ze heeft toen Jeroen gevraagd of ze niet te streng was. En pas toen bleek dat de tegelzetter het de tweede keer nog meer verkloot had en was het verwijderen van de vloer de enige optie. Dus dit is niet iets dat Jeroen te verwijten is, de betonvloer was goed, maar tegelzetter is een vak, juist ook bij die grote tegels die dan moeten aflopen richting een drain.
Ah pardon. Verkeerd begrepen. Heb sowieso niet meegekregen dat de tegels al een keer hersteld zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De tegels moeten van de vloer af omdat de lijm maar op enkele plekken op de tegels zit. Dat gaat stuk.
Ben het er toch niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:17 schreef d.k. het volgende:
[..]
Jeroen heeft aangegeven dat de betonvloer in orde was, dat de tegelvloer aangepast moest worden was na oplevering van de badkamer al bekend. En toen hebben ze hun tegelzetter opnieuw gevraagd de vloer te leggen. Met het resultaat daarvan was Anouk niet tevreden en ze heeft toen Jeroen gevraagd of ze niet te streng was. En pas toen bleek dat de tegelzetter het de tweede keer nog meer verkloot had en was het verwijderen van de vloer de enige optie. Dus dit is niet iets dat Jeroen te verwijten is, de betonvloer was goed, maar tegelzetter is een vak, juist ook bij die grote tegels die dan moeten aflopen richting een drain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |