Je hebt de fout gevondenquote:Op zondag 2 juni 2024 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het woordje 'niet' vergeten bent.Maar inderdaad, moet er niet aan denken maanden die klusherrie en troep voor je deur.
Wij vroegen ons dat ook af. Ik meen mij te herinneren dat ze 1 dag in de week 1 gratis klushulp mochten inschakelen. Maar los van dat ik dat amper zie gebeuren zoals je zegt heb ik volgens mij ook al meermaals gezien dat er meer mensen leken te helpen.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: wat zijn nou eigenlijk de regels voor het laten helpen door vrienden/vriendinnen?
Ik zie toch vrij weinig vrienden helpen, ik zou daar zoveel mogelijk gebruik van maken.
En dan ook nog de uitvoerder van toen terughalen. Theo heette hij geloof ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Dennis is ín Het Blok en ín de directe buurt van kandidatenThat's a first sinds de eerste avond volgens mij
Maar goed, het blijft een oncharismatische zak hooi die gewoon niet past binnen dit programma. Dat ze bij een volgend seizoen maar hun best doen om Erik van der Hoff terug te halen, en anders Harm Edens naast voice-over ook de on-screen presentator maken.
Oh jaaa, Theoquote:Op maandag 3 juni 2024 13:45 schreef Beavis het volgende:
[..]
En dan ook nog de uitvoerder van toen terughalen. Theo heette hij geloof ik.
Theo: "Dat maakt mij de pis niet lauw!!"
O ja, de acties van Anouk! Nu herinner ik met dat ze op een gegeven moment met 1 hand tape op het plafond aan het plakken was, in dezelfde hand een rol tape had en met de andere hand die tape aan het afsnijden was. Ik zat echt bang te zijn dat ze haar polsen door zou snijden!quote:Op maandag 3 juni 2024 11:36 schreef avotar het volgende:
En als je dan Anouk boven op dat trapje ziet staan, ....
Ja en hoe ze op de bovenkant ging staan (niet de hoogste tree,.nog hoger) brrrquote:Op maandag 3 juni 2024 14:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja, de acties van Anouk! Nu herinner ik met dat ze op een gegeven moment met 1 hand tape op het plafond aan het plakken was, in dezelfde hand een rol tape had en met de andere hand die tape aan het afsnijden was. Ik zat echt bang te zijn dat ze haar polsen door zou snijden!![]()
![]()
(nou, je moet het gezien hebben)
Die viel mij ook op jaquote:Op maandag 3 juni 2024 14:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja, de acties van Anouk! Nu herinner ik met dat ze op een gegeven moment met 1 hand tape op het plafond aan het plakken was, in dezelfde hand een rol tape had en met de andere hand die tape aan het afsnijden was. Ik zat echt bang te zijn dat ze haar polsen door zou snijden!![]()
![]()
(nou, je moet het gezien hebben)
Het haalt wel een deel van het programma onderuit. 1 van de zaken die de koppels moeten kunnen is het regelen van extern personeel. Het is al vervelend dat ze een minimumloon moeten betalen, laat de markt gewoon zijn werk doen.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:30 schreef FYazz het volgende:
Aanvullend op de eerder genoemde irritaties/verbeterpunten voor volgend seizoen.
Wat mij betreft zorgen ze volgende keer vanuit de productie dat de deelnemers uit een pool van geselecteerde (en gecontroleerde) klusbedrijven kunnen kiezen ipv dat ze zelf maar wat moeten regelen.
Vind het slechte reclame alsook sneu voor de deelnemers en de kopers dat er gewerkt wordt met veel slechte klussers. Afwerking wat te wensen overlaat, niet op komen dagen, weggaan zonder het te zeggen, taalbarrières, plafondplaten verkeerd monterenetc.
Volgens mij komen de deelnemers, muv Hans, nu bij dit soort beunhazen uit puur omdat die klushulpen zo last minute geregeld moeten worden en de goede klusbedrijven al vol zitten.
Waarom zorgt de aannemer er niet gewoon voor dat hij een pool (nee, geen Pool) heeft aan klusbedrijven die betrouwbaar zijn en kwaliteit leveren.
Theo zal wel met pensioen zijn inmiddelsquote:Op maandag 3 juni 2024 13:45 schreef Beavis het volgende:
[..]
En dan ook nog de uitvoerder van toen terughalen. Theo heette hij geloof ik.
Theo: "Dat maakt mij de pis niet lauw!!"
Inderdaad. Mijn schoonvader is aannemer en werkt veel met zzp'ers. Alles plannen ze ruim van te voren. Een zzp'er die direct beschikbaar is, is dat vaak om een reden, is zijn standpunt.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:30 schreef FYazz het volgende:
Aanvullend op de eerder genoemde irritaties/verbeterpunten voor volgend seizoen.
Wat mij betreft zorgen ze volgende keer vanuit de productie dat de deelnemers uit een pool van geselecteerde (en gecontroleerde) klusbedrijven kunnen kiezen ipv dat ze zelf maar wat moeten regelen.
Vind het slechte reclame alsook sneu voor de deelnemers en de kopers dat er gewerkt wordt met veel slechte klussers. Afwerking wat te wensen overlaat, niet op komen dagen, weggaan zonder het te zeggen, taalbarrières, plafondplaten verkeerd monterenetc.
Volgens mij komen de deelnemers, muv Hans, nu bij dit soort beunhazen uit puur omdat die klushulpen zo last minute geregeld moeten worden en de goede klusbedrijven al vol zitten.
Waarom zorgt de aannemer er niet gewoon voor dat hij een pool (nee, geen Pool) heeft aan klusbedrijven die betrouwbaar zijn en kwaliteit leveren.
Het probleem wat ik aankaart is meer dat de markt op dit moment zo oververhit is dat je voor klussen op korte termijn alleen bij de wat mindere klussers uitkomt.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het haalt wel een deel van het programma onderuit. 1 van de zaken die de koppels moeten kunnen is het regelen van extern personeel. Het is al vervelend dat ze een minimumloon moeten betalen, laat de markt gewoon zijn werk doen.
Dat maakt het programma toch ook leuk en spannend? Stel je voor dat je vijf weken kijkt naar zo’n René, daar is toch niets aan? Die kan het veel te goed.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:30 schreef FYazz het volgende:
Smaken verschillenquote:Op maandag 3 juni 2024 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat maakt het programma toch ook leuk en spannend? Stel je voor dat je vijf weken kijkt naar zo’n René, daar is toch niets aan? Die kan het veel te goed.
In mijn herinnering kon hij heel kwaad worden. Klopt dat…?quote:Op maandag 3 juni 2024 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Theo zal wel met pensioen zijn inmiddels
Al kon hij lekker genadeloos zijn, zoals in dit fragment:
"Het schijnt heel erg moeilijk te zijn, isoleren."
Jaaaaa, Smaken Verschillen.quote:
Dat was een leuk programma ja!quote:Op maandag 3 juni 2024 21:49 schreef Regendans48 het volgende:
[..]
Jaaaaa, Smaken Verschillen.
Dat was een geweldig programma. Vooral seizoen 1 heb ik vaak opnieuw bekeken.
Het was een kookwedstrijd, waarbij we ook een inkijkje kregen in de woningen van de deelnemers.
Jep... ik voel hem meequote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:35 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik de enige die kippenvel kreeg bij de uitspraak: "Ik als Amsterdamse makelaar" brrrrrr
Ja, kriebels bij dat verheven voelen want Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:35 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik de enige die kippenvel kreeg bij de uitspraak: "Ik als Amsterdamse makelaar" brrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |