Gister 80 geworden.quote:
quote:
Ik zal eens met jou een spel spelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:28 schreef kree het volgende:
het zal niet het eerste fok stelletje zijn he,. dus oke wie weet
gehehequote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou een spel spelen.
Hij zou stoppen met een afscheidstournee door Nederland. Ik wou daar wel bij zijn maar toen brak corona uit.quote:
Docu over Henny Vrienten al gezien?quote:
Afgelast?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zou stoppen met een afscheidstournee door Nederland. Ik wou daar wel bij zijn maar toen brak corona uit.
Goffer.quote:
die niet? moet zeggen de naam doet bij mij ook geen belletje rinkelen. waar staat die op trouwens?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Docu over Henny Vrienten al gezien?
Dit is wel heel erg kree.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
die niet? moet zeggen de naam doet bij mij ook geen belletje rinkelen. waar staat die op trouwens?
ja sorry het zegt me ff niks zo met naam, mss dat ik het wel ken trouwens. maar ff niet zo op alleen naam?quote:
Al langquote:
Ja.quote:
quote:
Zegt Doe Maar je iets?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry het zegt me ff niks zo met naam, mss dat ik het wel ken trouwens. maar ff niet zo op alleen naam?
Dat was voor het einde van de krullentijd!quote:
Ik ga in een hoekje zitten huilen.quote:
Toch beetje genietenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb thuis een live concert en die is best tof.
Deze vind ik mooi.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was voor het einde van de krullentijd!
Daarom wou ik hem ook live zien, leuk om te zien hoe hij met het publiek omgaat.quote:
opgezocht nu, hmmmms aardig repertoire wel?quote:
Boeit mij niet wil wel weten wie dan mijn puntjes pakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd wat er is als we doodgaan
Het seksleven van een FOK!ker leeft immer en altijd in een kwantum positiequote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Desalniettemin niet tegenstaande dit feit weet ik nog immer niet of het nooit of altijd, of gewoon soms is
Mij welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij niet wil wel weten wie dan mijn puntjes pakt.
Mag ik je Badeendjesachtbaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij niet wil wel weten wie dan mijn puntjes pakt.
Krijg je er wel een parkiet bij.quote:
Geen probleem,plek zat hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je er wel een parkiet bij.
Gekke zin.quote:
Hier 4 of 5 van die lawaai beesten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:42 schreef kree het volgende:
ik had vroeger valkparkietjes he. blijven mooie beestjes
Lol had er twee., ok eentje ontsnapt buiten.
tja wat dan......
ok die andere maar buiten gezet (was in zomer he). in kooitje. en op een gegeven moment riepen ze elkaar en kwam ie weer terug. ggehehe
ze kunnen idd nog aardig herrie maken jaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier 4 of 5 van die lawaai beesten.
Dat is ook de tip als er een parkiet de deur uitvliegt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:42 schreef kree het volgende:
ik had vroeger valkparkietjes he. blijven mooie beestjes
Lol had er twee., ok eentje ontsnapt buiten.
tja wat dan......
ok die andere maar buiten gezet (was in zomer he). in kooitje. en op een gegeven moment riepen ze elkaar en kwam ie weer terug. ggehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |