quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
Welke wedstrijd was het (lol)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Noah uit 1999 gaat ons iets vertellen over een 2001 wedstrijd.
Lachwekkende rubriek. @:PowerLoungen
Inderdaad, die man voegt helemaal niets toe. Klagen over columnisten, maar dan niet durven zeggen welke columnisten je bedoelt. Een beetje meelullen, geen risico's nemen, open deuren intrappen, een keer een flauw grapje en verder h e l e m a a l niets.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:58 schreef PotjeSambal het volgende:
Relevantie van Cheque van Gelder?
Storende kale bitterbal.
Hetzelfde als Hélène dus.quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:34 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Inderdaad, die man voegt helemaal niets toe. Klagen over columnisten, maar dan niet durven zeggen welke columnisten je bedoelt. Een beetje meelullen, geen risico's nemen, open deuren intrappen, een keer een flauw grapje en verder h e l e m a a l niets.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:56 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst... wat is Helene toch een slechte, inhoudsloze presentatrice. Tering.
"Hoe zou een realityserie over jou eruitzien?"
"Wie zou de nieuwe MP moeten worden?
"Kun jij leven zonder aandacht?"
Dit kan echt niet.
Verder lijkt het heel erg op VI.
Zijn de kijkcijfers echt (nog steeds) goed?
Ik heb gisteren ook even gekeken. En het klopt. Ik wist het al, maar fijn dat mijn mening, die ik al lang heb, werd bevestigd. Zoals ik ook al tijden verkondig dat VI tegenwoordig geen schim meer is van vroeger. En dat Noa Vahle ook dikke shit is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:56 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst... wat is Helene toch een slechte, inhoudsloze presentatrice. Tering.
"Hoe zou een realityserie over jou eruitzien?"
"Wie zou de nieuwe MP moeten worden?
"Kun jij leven zonder aandacht?"
Van een briefje. En dan niet luisteren en een gesprek beginnen.quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:56 schreef Specularium het volgende:
Sjek heeft geen zin in beveiliging en gaat niet zeggen dat hij het met Mona eens is.
Jack zegt sowieso helemaal niks. Hij zit daar slechts ter illustratie van de ondraaglijke leegheid van zijn bestaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:56 schreef Specularium het volgende:
Sjek heeft geen zin in beveiliging en gaat niet zeggen dat hij het met Mona eens is.
Net een stukje gezien dat langs kwam. Vuile rechts extreem is het. Geeft de PvdA sneren verwijt ze het afbreken van het onderwijssysteem en noemt Frans Timmermans een kleine tuinkabouter. Verder lag het ook aan de PvdAer Dijkgraaf. Terwijl die van D66 is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:16 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Jack zegt sowieso helemaal niks. Hij zit daar slechts ter illustratie van de ondraaglijke leegheid van zijn bestaan.
Akkoord.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij de laatste uitzending gaan we nog één keer los.
Nederland gaat Olympisch handbal goud halen. Want volgens hem is dat een illusie.quote:
Heleboel mensen snappen dat nietquote:
zal wel hoog zijn, al snap ik het niet, begint eentonig showtje te worden ouwe reusquote:
Volgens mij best hoog. Iig te hoog.quote:
We pakken het account van kijkcijfer-orakel Tina Nijkamp er even bij.quote:
Bizar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
We pakken het account van kijkcijfer-orakel Tina Nijkamp er even bij.
Kijkcijfers zijn eigenlijk net zo hoog als VI.
Gister 1.068.000 kijkers
Zie net een push up melding van Angela de Jong dat Merel Ek wraak nam op Albert Verlinden gisterenavond. Kan het niet lezen wegens Premium.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Merel EK is echt heel vermoeiend een 'pitbull' aan het acteren en kan geen normale vraag meer stellen op een beschaafde toon. Teveel in gaan geloven, afvoeren.
En ze is gigantisch genaaid door haar managers in haar muziek carrièrequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef Dutch_view het volgende:
Jack doet net alsof Nance nu in de zorg zwaar werk doet.
Ze is gastvrouw, een veredelde receptioniste. Ze legt geen infuus aan en veegt ook niemands kont af.
Dat mag hij in de relatie ook niet, alleen mooi zijn en leuke kids makenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Die vriend van Lidewij heeft dus niks gezegd
Nee joh, Noa is niet dik. Ben ook niet echt fan van deze kleding, maar zij waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef casita het volgende:
Jezus die Noa ziet eruit als een oud wijf met die achterlijke kleding of is ze echt dikker dan der moeder?
Ze gaf in ieder geval blijk van een gezonde afkeer van musicals. "Al die overacting en dan gaan ze ook nog zingen." Precies dat, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Nou, was helemaal niks vandaag met onze Olcay. Bad day at the office.
De elastiekjes geknapt ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Bij Olcay staan de ogen ook flink scheef.
Alles is vreemd aan dat wezen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef casita het volgende:
Jezus die Noa ziet eruit als een oud wijf met die achterlijke kleding of is ze echt dikker dan der moeder?
Waarom nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Youri Muldert die niet wil praten over Schalleke 04
Ah, ik ben dus niet de enige die dat denkt.quote:
Ja, dat was wel een prima momentje van haar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:52 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ze gaf in ieder geval blijk van een gezonde afkeer van musicals. "Al die overacting en dan gaan ze ook nog zingen." Precies dat, ja.
Zo zijn er meer. Daar zit je dan gelijk 30 jaar aan vast. Vanmorgen weer gelachen bij goede morgen Nederland op NPO1. Frist Hupfnagel heet-ie geloof ik. Is nu plots campagne strateeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder dat bijvoorbeeld een Merel en Noa nu opeens overal opduiken. Altijd dat uitmelken in die enge tv-wereld.
Noa is erg populair bij andere BN'ers. Ze komen op haar af als motten op een gloeilamp. Het is altijd handig wanneer het nichtje van de baas je leuk vindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder dat bijvoorbeeld een Merel en Noa nu opeens overal opduiken. Altijd dat uitmelken in die enge tv-wereld.
Klopt en Helene heeft dat door als geen ander en doet werkelijk alles om haar te vriend te houdenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:39 schreef Tasmaniak het volgende:
Noa is erg populair bij andere BN'ers. Ze komen op haar af als motten op een gloeilamp. Het is altijd handig wanneer het nichtje van de baas je leuk vindt.
Inderdaad, dat vraag ik mij ook af, hoe transparant is dat eigenlijk? Ken werkelijk niemand die ooit in de afgelopen 40 jaar zo'n kastje in huis had.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Worden die kijkcijfers nog steeds gemeten aan de hand van een paar honderd boomers of gezinnetjes met zo'n kastje in huis?
Ik ook niet. Die vraag is hier al vaak gesteld. Niemand heeft er ervaring mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vraag ik mij ook af, hoe transparant is dat eigenlijk? Ken werkelijk niemand die ooit in de afgelopen 40 jaar zo'n kastje in huis had.
+ extreem blanco persoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:39 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Noa is erg populair bij andere BN'ers. Ze komen op haar af als motten op een gloeilamp. Het is altijd handig wanneer het nichtje van de baas je leuk vindt.
En ze verloor haar vingertop bij het kontvingeren van Joep.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Helene had ook euforie toen ze de presentator van NAC- tv ging neuken om hoger op te komen.
Hele uitzending doorgespoeldquote:Op maandag 3 juni 2024 22:20 schreef ISVV het volgende:
Die Groenhuizen is wel een typische NPO-man hè. Leeft lekker in zijn linkse, blanke (witte) bubbel en vindt de NPO het walhalla op tv-gebied.
Wel een geil bekkie.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:27 schreef Remco het volgende:
Anouk Hoogendijk is niet echt een feestnummer hé?
Hij zei niets verkeerds. Geen rechtse kroegpraat bij SBS is misschien wel even wennenquote:Op maandag 3 juni 2024 22:20 schreef ISVV het volgende:
Die Groenhuizen is wel een typische NPO-man hè. Leeft lekker in zijn linkse, blanke (witte) bubbel en vindt de NPO het walhalla op tv-gebied.
Ah kijk, aan heel jouw toontje merk ik al dat je van hetzelfde laken een pak bent. Dan hoor je vast geen opmerkelijke dingen inderdaad. Ik laat deze even aan me voorbij gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:06 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij zei niets verkeerds. Geen rechtse kroegpraat bij SBS is misschien wel even wennen
Dus de keus is snel gemaakt. Die mag wel dansen naar mijn pijpen.quote:
Terwijl er vrijwel niks links is bij de landelijke omroepen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:06 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij zei niets verkeerds. Geen rechtse kroegpraat bij SBS is misschien wel even wennen
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ah kijk, aan heel jouw toontje merk ik al dat je van hetzelfde laken een pak bent. Dan hoor je vast geen opmerkelijke dingen inderdaad. Ik laat deze even aan me voorbij gaan.
Ja toch. Voor de rest kwam er alleen maar onzin uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus de keus is snel gemaakt. Die mag wel dansen naar mijn pijpen.
Maak je toch niet zo druk, ouwe reus.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]Verder is VI een gevaarlijk rechts bolwerk. Derksen is een gevaarlijke man. Zegt geen invloed te hebben. Maar 1 miljoen mensen nemen hem juist wel serieus. Kantine praat is bullshit. Humor heeft-ie niet dus het is niet eens met een knipoog.
Doe ik al lang niet meer. Maar in dit geval wel. Hij heeft extreem rechtse denkbeelden en verkondigt die voor een miljoenenpubliek. Zelfs in de tweede kamer word je ervoor geschorst.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:42 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, ouwe reus.
Tja, bij Op1 worden regelmatig extreemlinkse teksten gebezigd. Maar dat mag wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik al lang niet meer. Maar in dit geval wel. Hij heeft extreem rechtse denkbeelden en verkondigt die voor een miljoenenpubliek. Zelfs in de tweede kamer word je ervoor geschorst.
Kan zij niet sidekick worden in plaats van Jack van Gelder? Ze heeft regelmatig een mening en je zit niet de hele tijd tegen dat bruine ei aan te kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:13 schreef Remco het volgende:
Fidan zat bijna openlijk te solliciteren bij SBS
Ik heb ze nog nooit gehoord. De Vara is er niet eens vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, bij Op1 worden regelmatig extreemlinkse teksten gebezigd. Maar dat mag wel.
Ik vind dat zo triest. Lijkt wel een tsunamiquote:
Wie heeft er geen mening ? Verder is het weer eens rechtse borrelpraat. Nu mag jij weer zeggen dat er ook linkse borrelpraat is in dit programma.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:31 schreef ISVV het volgende:
Ik vind Jack wel een prima vent. Heeft een mening en humor. Mag hem graag.
Die zijn er legio, althans, die 'm niet uit durven te spreken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft er geen mening ? Verder is het weer eens rechtse borrelpraat. Nu mag jij weer zeggen dat er ook linkse borrelpraat is in dit programma.
Kut man. Ze hebben een extreem linkse mening die ze niet uitspreken. Laat ze een voorbeeld nemen aan extreem rechts. Dat zijn niet van die lafaards.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die zijn er legio, althans, die 'm niet uit durven te spreken.
Vandaag weer twee matige volkszangersquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Lijkt wel een tsunami
Ook nog dik waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag weer twee matige volkszangers
Gelukkig heb ik nooit op haar gestemd. Lekker met rechts meelullen om zakken te vullen momenteel.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:21 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig heb ik nooit op haar gestemd. Lekker met rechts meelullen om zakken te vullen momenteel.
Dat bedoel ik. Ik had toen prostaat K.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Die kerel heeft juist met succes zijn zak geleegd bij haar
Er lijkt op tv een soort sociale dwang te zijn om te doen alsof je die muziek leuk vindt en alsof André Hazes (senior) een muzikaal hoogtepunt was.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Lijkt wel een tsunami
Ik bedoelde eindelijk dat veel gasten hun mening überhaupt niet uitspreken, los van de politieke kleur ervan. Daarom waardeer ik Jack zo, hij spreekt zich gewoon uit.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man. Ze hebben een extreem linkse mening die ze niet uitspreken. Laat ze een voorbeeld nemen aan extreem rechts. Dat zijn niet van die lafaards.
Er is sowieso een zacht dwingende maatschappelijke beweging gaande, waarbij je je vooral níet elitair voor moet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:59 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Er lijkt op tv een soort sociale dwang te zijn om te doen alsof je die muziek leuk vindt en alsof André Hazes (senior) een muzikaal hoogtepunt was.
Goeie column vandaag over Shownieuws en de advocate van Ali B.quote:
Ik dacht dat Natacha Harlequin het woke geweten van Nederland was, maar ze is dus gewoon te koop.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie column vandaag over Shownieuws en de advocate van Ali B.
Ze werd door John de mol gevraagd omdat ze een kleurtje heeftquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:26 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik dacht dat Natacha Harlequin het woke geweten van Nederland was, maar ze is dus gewoon te koop.
Dat zie je nie goed, mien jong:)quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:26 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik dacht dat Natacha Harlequin het woke geweten van Nederland was, maar ze is dus gewoon te koop.
quote:SBS 6 ·
MORGEN ·
19:58 - 21:34
Hélène Hendriks en Noa Vahle zwaaien het Nederlands Elftal uit in Wij Houden van Oranje
Spelers en staf van het Nederlands elftal gaan in een speciale uitzwaaishow langs bij Hélène Hendriks en Noa Vahle voor ze naar Duitsland vertrekken. In deze show, genaamd Wij Houden van Oranje, blikken zij vooruit op het toernooi en beantwoorden ze kijkersvragen.
De spelers van het Nederlands elftal wilden lange tijd niet praten met interviewers van SBS 6, maar inmiddels is van een Talpa-boycot geen sprake meer. Sterker nog, de selectie en staf van het Nederlands elftal komen zelfs langs voor een speciale uitzwaaishow. In Wij Houden van Oranje ontvangen Hélène Hendriks en Noa Vahle het gezelschap.
Hélène Hendriks en Noa Vahle
In deze eenmalige show, opgenomen op de KNVB Campus in Zeist, blikken ze vooruit op het eindtoernooi. Verwacht geen gepraat over tactiek of tegenstanders, het programma is voor een breed publiek. De spelers vertellen over hun verwachtingen voor het toernooi en beantwoorden de leukste kijkersvragen. "We gaan het op een heel vrolijke, positieve manier doen", zei Hendriks er eerder over in het programma De Oranjezomer.
Verrassend met Ronald Koeman die nooit iets zegt maar wel praatquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
Wat een droogkloten show zeg. Valt beetje dood.
Die was als wonderkind al bejaard. Geweldige voetballer maar......quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Verrassend met Ronald Koeman die nooit iets zegt maar wel praat![]()
quote:
Dat doen ze niet. Prima nuance van Jort en die Telegraaf boy.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:54 schreef Remco het volgende:
Lekker even met 5 man een Ali B verdedigen. Dit kan eigenlijk niet.
Wat zei ze nu weer ?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme Helenegenot denkt dat Ali gaat toegeven.
''Misschien had die tegen die meisjes moeten zeggen zo van , sorry ik wist niet wat jullie door moesten maken en ik had het anders aan moeten pakken''quote:
Sjek, Rutger (oprotten) en Raymond Mens.quote:Vanuit het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam bespreekt ze de komende maand met vaste gasten elke werkdag actualiteit, entertainment en sport.
Ze leren er ook niks van.quote:
De gemiddelde ambtenaar zet net zijn computertje aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De gemiddelde bouwvakker is dan al drie uur aan het werk
Moeilijk om iemand met zulke neppe wenkbrauwen serieus te nemen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:04 schreef superniger het volgende:
Die Suzanne zit ook in alle programma's
Ik begrijp niet waarom hij daar zit. Hij heeft weinig te melden. Zet daar dan een mooie kamerplant neer.quote:
quote:Donderdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjezomer op het programma! Jack van Gelder zit de hele periode aan tafel bij Hélène Hendriks. Verder schuiven ook Ben van der Burg en Rutger Castricum aan. Leontien van Moorsel en Heleen de Geest nemen plaats aan de bar. Daarnaast is er muziek van Jan Smit en de 3JS.
Wat een mongolenbende bij elkaar.quote:
Waarom hebben ze steeds dezelfde mensen? Publiekstrekkers lijken het me niet. Zijn ze goedkoop?quote:
Gijp zei onlangs dat een tafelbast 1500 euro pakt per keer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 04:43 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Waarom hebben ze steeds dezelfde mensen? Publiekstrekkers lijken het me niet. Zijn ze goedkoop?
Het grote Vojvodina wacht volgende week en dan gaan we zien of Ajax en ook Go ahead Eagles overzomert in het Europese voetbal.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:45 schreef RipCity het volgende:
Wat een non-item om een oefenpotje van Ajax reportage te gaan uitzenden.
Feyenoord en psv gaan we ook 5min zendtijd geven morgen?
En RTL Boulevard zei dat Genee, Derksen en (gij) Rene 6000 euro per uitzending verdienen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gijp zei onlangs dat een tafelbast 1500 euro pakt per keer.
Idd jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede oude tijd was dat.
Lekker Amerikaans deze beelden
Jip ziet er wel leuker uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |