Ik vind ze allemaal lief.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik werk m’n aantekeningen bij. Steunbetuiging van Arjen Lubach - lief. Steunbetuiging van Clouseau - stom. Of was het andersom? Steunbetuiging van kerkklokken - lief. Steunbetuiging van Nielson - stom.
Ik vind het misselijkmakend eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:26 schreef Benny het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het ergens enorm sneu van Nielson vind
Sommige steun betuigingen roepen een ander gevoel op dan andere.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze allemaal lief.
Beter dan negatief gezeik over Joost in elk geval en me dunkt dat hij wel wat steun kon gebruiken.
Radio 538 zat ook tegen hem te zeggen wanneer breng je hem uit op Spotify, ik denk niet dat dit van hem zelf uit ging maar dat hij aan alle kanten gevraagd werd om hem daarop uit te brengenquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat mensen daarom vroegen op TikTok wellicht.
1,75 miljoen Amerikaanse streams in één week voor een Nederlandstalig liedje. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:18 schreef Za het volgende:
Europapa ook populair bij Amerikaanse luisteraars
Het nummer Europapa van Joost Klein is niet alleen in Europa populair, maar doet het ook goed in de Verenigde Staten. Van de ruim 23 miljoen keer dat het nummer vorige week werd gestreamd kwam 7,44 procent van de luisteraars uit Amerika, meldt Billboard. Dat is het hoogste Amerikaanse aandeel voor een songfestivalliedje sinds 2021, toen Måneskin wereldwijd scoorde.
https://www.ad.nl/show/eu(...)uisteraars~aeff1b15/
Ik geef alleen maar MIJN gevoel en mening. Er staat nergens in m'n post dat jij dat niet mag volgens mij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:34 schreef Za het volgende:
[..]
Sommige steun betuigingen roepen een ander gevoel op dan andere.
Sommige zijn wellicht ook omdat de steunbetuiger een graantje mee wil pikken van het gebeuren rond Joost.
Nielson ik wordt naar bij de eerste zin, dat mag toch Greys?
Dat is zo ongeveer de grootste hit aller tijden, dan leg je de verwachtingen ietsje te hoogquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Fingers crossed voor Gangnam Style-achtige proporties
Droom groot toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de grootste hit aller tijden, dan leg je de verwachtingen ietsje te hoog
Waarom niet? Ik denk dat Joost het hele cancel gebeuren niet zo boeit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:38 schreef Za het volgende:
Niemand haakt er op in, en ik ben zo benieuwd naar jullie mening.
Denkt iemand hier serieus dat Joost een duet gaat zingen met Anouk, "zonder jou"?
Nee toch, dat kan toch niet waar zijn?
Geen idee; ik neem even aan dat we geen van allen kennen, wie weet heeft hij het er met zijn vrienden wel degelijk over, of heeft hij het achter zich gelaten. Dat laatste lijkt het geval; zou mooi en groots zijn, je ding doen op het ESF, beseffen dat het een grote corrupte propaganda machine is voor specifieke machten, daar je niets van aantrekken en doorgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat Joost het hele cancel gebeuren niet zo boeit.
Joost en Electric Callboy lijkt me een enorme knaller jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:51 schreef Evenstar het volgende:
Zit te luisteren naar nieuwe nummer van Babymetal met Electric Callboy .....en eigenlijk zou Joost + Electric Callboy ook wel geniale combo zijn
Joost DQ bij ESF en Electric Callboy mocht niet medoen in Duitsland, omdat ze niet radiovriendelijk waren. Samen een knaller maken zou wel epic zijn
Oh yo hoe kan ik dit vergeten zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:51 schreef Evenstar het volgende:
Zit te luisteren naar nieuwe nummer van Babymetal met Electric Callboy
Man dan hou ik het echt niet meer hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Joost en Electric Callboy lijkt me een enorme knaller ja
Wanneer komt die uit weet je dat?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nogal zin in dat Traffic nummer van Käärijä en Joost samen. Dat klonk best nogal lekker namelijk.
Inclusief hopelijk epische clipquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nogal zin in dat Traffic nummer van Käärijä en Joost samen. Dat klonk best nogal lekker namelijk.
Ah daarom was hij dus in Finland met Käärijäquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah daarom was hij dus in Finland met Käärijä [ afbeelding ]
Ja ben ook wel erg benieuwd!quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope geen idee.
Maar het stuk dat te horen was klonk serieus tof.
Twee leukies bij elkaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het destijds gemist hebben:
[ x ]
Marlin, lolquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
De socials van ESF hebben wat gepost over Petra en Marlin. Mensen in de comments weten wel beter
Ik snap ergens wel wat hij bedoelt, en hij is gelukkig voor hem wellicht wat minder gevoelig dan een S10, maar er zou altijd een soort veilige basis moeten zijn achter de schermen, los van de hectiek.quote:
En ik heb begrepen dat in het verleden een stuk minder verplicht was voor de artiesten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat hij bedoelt, en hij is gelukkig voor hem wellicht wat minder gevoelig dan een S10, maar er zou altijd een soort veilige basis moeten zijn achter de schermen, los van de hectiek.
Ja precies, de social mediatsunami is pas echt ook een paar jaar na zijn deelname op gang gekomen. In 2016 was dat ook nog lang niet zo heftig als de laatste 2, 3 edities.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:11 schreef Sandrie het volgende:
[..]
En ik heb begrepen dat in het verleden een stuk minder verplicht was voor de artiesten.
Dat Anouk kon kiezen om nergens aan mee te doen behalve de shows en een persco bijvoorbeeld.
Ik weet niet hoe dat zat in zijn jaar.
Gebruik TikTok is ook enorm gestegen in 2020 in Nederland/Europa. Gebruik Instagram is tussen nu en 2019 ook verdubbeld in Nederland.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, de social mediatsunami is pas echt ook een paar jaar na zijn deelname op gang gekomen. In 2016 was dat ook nog lang niet zo heftig als de laatste 2, 3 edities.
Oh boyquote:
Een aantal dagen geleden was hij nog helemaal "Team Joost", terwijl S10 niet zoveel anders zegt dan wat Joost ook gevoeld heeft waarschijnlijk. En inderdaad, in 2016 was social media - en zeker TikTok - nog niet prominent aanwezig op het ESF, dus wat dat betreft heeft hij het makkelijker gehad.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh boy
Ik wacht op de subtiele toevoeging dat veruit die meeste streams en views voor Europapa en Joost zijn
Aran op de barricadequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |