Ja, maar die klopt negen van de tien keer niet. Zou eerst gisteren komen en gedoequote:Op donderdag 23 mei 2024 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Track and trace geeft toch een tijd aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(doe ik wel een jaar mee hoor, mag van mezelf eens per jaar garen shoppen
quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar die klopt negen van de tien keer niet. Zou eerst gisteren komen en gedoe
maarrrrrrAha, is al binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(doe ik wel een jaar mee hoor, mag van mezelf eens per jaar garen shoppen![]()
En T&T moet je regelmatig checken, want de tijden worden steeds aangepast en nauwkeuriger.
Ja ik heb de app, dus dan krijg je vanzelf wel push-up berichten. Naja... het is er!quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aha, is al binnen.![]()
En T&T moet je regelmatig checken, want de tijden worden steeds aangepast en nauwkeuriger.
quote:
Morguh herenquote:
Hai Dotquote:
Ja lekker, nog leuke plannen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar die klopt negen van de tien keer niet. Zou eerst gisteren komen en gedoe
maarrrrrrJij kan weer even vooruit.. mooie kleurtjes ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(doe ik wel een jaar mee hoor, mag van mezelf eens per jaar garen shoppen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
MOrguh Lojandaquote:
Morguh Moonquote:
Het ziet er naar uit dat het hier wel redelijk droog blijf, geen grote plensbuien in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:51 schreef lojanda het volgende:
Goed dat ik vandaag niet naar buiten hoef want het wordt een dag regentje ben ik bang. Het is hier inmiddels ook al erg donker en het zal niet lang meer duren voordat het gaat regenen.
Moggequote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Lojanda
[..]
Morguh Moon![]()
[..]
Het ziet er naar uit dat het hier wel redelijk droog blijf, geen grote plensbuien in ieder geval
Hoe gaat het vandaag?quote:
Fijn zo, als het nu iedere dag een beetje beter gaat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk eigenlijk vandaag! Straks nog een afspraak.
Hoe is het met jou??
Ja zeker weten, en leren accepteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, als het nu iedere dag een beetje beter gaat zou mooi zijn.
Hier alles oke,
Ja, dat laatste is zeker belangrijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en leren accepteren.
Fijn dat t oke gaat
Als ik zo eens naar buiten kijk wordt het heel veel gamenquote:
Maantje!quote:
Goedemorgen,19 graden en zonnig hier.quote:
Morguh hier is het bewolkt, 18 grquote:
Hier is ondertussen al wat gevallen maar nu weer droog..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Lojanda
[..]
Morguh Moon![]()
[..]
Het ziet er naar uit dat het hier wel redelijk droog blijf, geen grote plensbuien in ieder geval
Lekker weer plenzen.. er zal nog veel vallen vandaag ben ik bang.quote:
Hier nu 16 graden en erg bewolkt..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,19 graden en zonnig hier.
Het is toch echt ongekend hoe mensen met hun huisdier omgaanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
Gedumpte moederpoes met kittens gered uit doos in stromende regen
Goffer
Inderdaad. Kan me voorstellen dat er omstandigheden zijn dat het niet meer gaat, maar dan doe je toch alles om iets te regelen voor je beesten in plaats van ze maar gewoon te dumpen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is toch echt ongekend hoe mensen met hun huisdier omgaanIk snap dat echt niet.. hoe kun je zoiets over je hart verkrijgen
Daar moet toch ook echt hogere straffen op komen.
Dat zou je denken idd.. helaas is het vaak anders. Er zijn genoeg mensen die het ineens in hun hoofd krijgen ik wil een leuke kitten maar na een tijdje is het niet meer iets nieuws en is de kitten geen lief klein katje meer..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan me voorstellen dat er omstandigheden zijn dat het niet meer gaat, maar dan doe je toch alles om iets te regelen voor je beesten in plaats van ze maar gewoon te dumpen.
Net als met die meer exotische dieren zoals van die schildpadjes ofzo, en dan in de locale schaatsvijver dumpen als ze wat groter en minder aaibaar blijken te wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou je denken idd.. helaas is het vaak anders. Er zijn genoeg mensen die het ineens in hun hoofd krijgen ik wil een leuke kitten maar na een tijdje is het niet meer iets nieuws en is de kitten geen lief klein katje meer..
Hier kan ik zo boos en verdrietig om worden
Idd heel triest..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als met die meer exotische dieren zoals van die schildpadjes ofzo, en dan in de locale schaatsvijver dumpen als ze wat groter en minder aaibaar blijken te worden
Niet even uitzoeken waar je aan begint, zo dom en triest.
Ik heb helemaal niets met dat soort programma’s dus voor mij echt vreselijk en dat komt dan ook nog echt elke werkdag voorbij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Maar positief nieuws is er ook; B&B Vol Liefde begint op 15 juli.
Cringe-TV voor in de zomer
En dat 9 (!) we-kenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met dat soort programma’s dus voor mij echt vreselijk en dat komt dan ook nog echt elke werkdag voorbij.
Ja echt vreselijk lang duurt het ook nog en in elk ander programma talkshow wordt erover gesprokenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat 9 (!) we-ken
Ik vond het eerst ook niks, ben er in het eerste seizoen in meegezogen door m'n vriendin en vond het vermakelijker dan ik wilde toegeven. Nu wordt ze 'boos' als ik alvast vooruit zou kijken zonder haar
Hier nog zo een.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met dat soort programma’s dus voor mij echt vreselijk en dat komt dan ook nog echt elke werkdag voorbij.
Ik vind een seizoen wel leuk, twee gaat ook wel. Maar hat gaat mara door en door en zelden blijven ze bijelkaar in al die dating programma'squote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. het boeit me dan niets meer. Ik heb dat heel vaak ook met series. De eerste twee seizoenen is leuk maar daarna ben ik het al weer beu. Alleen met een BB en dat soort programma’s vind ik nog steeds leukquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een seizoen wel leuk, twee gaat ook wel. Maar hat gaat mara door en door en zelden blijven ze bijelkaar in al die dating programma's
Toch vind ik dat ook minder worden. Zoveel gestript en ze weinig acties meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. het boeit me dan niets meer. Ik heb dat heel vaak ook met series. De eerste twee seizoenen is leuk maar daarna ben ik het al weer beu. Alleen met een BB en dat soort programma’s vind ik nog steeds leuk
Er was dit jaar best consternatie, dat zag je wel terug in de COS.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ook minder worden. Zoveel gestript en ze weinig acties meer.
Nu je het zegt, ik heb er een hekel aan wanneer er steeds stelletjes gezever is in BB, Jaar van je Leven, Bondgenoten, etc. Maar zo'n B&B vol Liefde vind ik wel geinig, misschien juist omdat het 9.9/10 keer toch niks wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:36 schreef lojanda het volgende:
Ik heb gewoon ook niets met dat romantisch gedoe en daar draait het bij die programma’s altijd om.
Draadstaal vol Liefde vind ik leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb er een hekel aan wanneer er steeds stelletjes gezever is in BB, Jaar van je Leven, Bondgenoten, etc. Maar zo'n B&B vol Liefde vind ik wel geinig, misschien juist omdat het 9.9/10 keer toch niks wordt
Was dat niet meer een parodie op First Dates?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draadstaal vol Liefde vind ik leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |