Goedemorgen Rhosyn,het truukje is zo snel mogelijk op forum klikken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik mis jullie![]()
![]()
En ik kom mopperen. Ik wil inloggen moet ik eerst advertenties goedkeuren en adblock plus uitschakelenmaar ik heb een abonn.plus dinges...dus
![]()
Goedemorgen
Ik vind de Bee Gees geweldig. Maar wel de echtequote:
Aha, ga ik de volgende keer doen. Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Rhosyn,het truukje is zo snel mogelijk op forum klikken.
Mooie tip.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:44 schreef spapaars het volgende:
Soms is een eenvoudig gemaakt programma best vermakelijk.
Kijk als voorbeeld graag naar Dwars door de lage landen.
Gewoon 3 mannen die rondwandelen, nu opnieuw door NL en België (deze keer in opdracht van de VPRO ipv de VRT)
Maar voorheen ook de wandelingen om de Noordzee, en Middellandse zee.
Heyquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind de Bee Gees geweldig. Maar wel de echte![]()
Feelgood music. Net als ABBA.
MOONtje.quote:
Morguhquote:
Vergader ze.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik vind deze ook goed hoor en ze brengen het zo leuk
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zoveel tegen kom op fb en insta over deze band
Ik ga naar een vergadering, tot strakkies
Sterrekind.quote:
Aah fijn dat je dan ff vrij bent!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawelbeetje een drukke dag, maar wel prima. Daarna heb ik een tijdje vrij
En jij dan?
ja!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah fijn dat je dan ff vrij bent!![]()
Hier wel goedook een beetje druk vanmiddag.
Oh succes met de afspraken!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja!
Waarschijnlijk ben jij drukker dan ik. Twee hulpverlenersafspraken. Dat is een beetje veel
Dat is in mijn ogen een heel drukke middagquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh succes met de afspraken!![]()
Ik heb vanmiddag sporten en mijn moeder komt nog op visite met een vriendin, voor sommige mensen valt dat mee, maar ik vind het een drukke middag
quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen een heel drukke middag
En als anderen er anders erover denken, dan is dat hun probleem
Dat begrijp ik en dan is zo'n dag nog knapper!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]Mee eens!
Normaal is het bij mij ook wel wat rustiger hoor, ik kan niet zoveel hebben vanwege autisme.
Nou ja 2 afspraken met hulpverleners is ook best een ding!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en dan is zo'n dag nog knapper!
Ja zeker, vind ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nou ja 2 afspraken met hulpverleners is ook best een ding!
Wat slecht zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mopper en irritatie: Hulpverlener was de afspraak vergeten
Voor niks met veel moeite uit bed gekomen
Snap ik wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij belt vanmiddag even. Alleen ben wel humeurig
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
ZO dat zit er weer op, de notullen zijn ook al klaar hoppa naar de volgende vergadering aanstaande maandag
Hey Childquote:
Notulen Dot.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
ZO dat zit er weer op, de notullen zijn ook al klaar hoppa naar de volgende vergadering aanstaande maandag
Ja die ookquote:
Oh wat een gedoe zegquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zeker, vind ik ook
(en dan heb ik minder energie door schizofrenie en bipolaire stoornis. Om 10.00 komen ze hier en om 16.15 moet ik daar zijn ... zo geen zin in)
Die ging niet door, hij was me vergeten, maar belt me zoquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh wat een gedoe zegMaar heel veel succes iig! je eerste afpsraak zit er op
Oh pff!! En wat vervelend van je burenquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die ging niet door, hij was me vergeten, maar belt me zo
Ja ik ben wel een beetje boos.. Hij is altijd laat en nu vergeten... buhquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh pff!! En wat vervelend van je buren
Dat is echt irritant ja, dat kan je heel naar laten voelen...quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een beetje boos.. Hij is altijd laat en nu vergeten... buh
Ja....naja meestal geen last van en kan het negeren, alleen was even een wtf, zeker omdat hun woonkamer in de woning van mijn naaste buurman zit. Dus ik wil niet weten hoe luid hij het hoort
Ja... voelt ook naar. Alleen ik moet het heel bewust niet op mezelf betrekken. Ik weet dat er meer mensen zijn en iedereen maakt wel eens een foutje. Hij heeft sorry gezegd en belt dadelijk. Dus tjaquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is echt irritant ja, dat kan je heel naar laten voelen...
Och pff nou als het zo hard gaat snap ik dat!
Dat is in ieder geval iets jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... voelt ook naar. Alleen ik moet het heel bewust niet op mezelf betrekken. Ik weet dat er meer mensen zijn en iedereen maakt wel eens een foutje. Hij heeft sorry gezegd en belt dadelijk. Dus tja
Ja... bijzondere mensen deel ik het portiek mee
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:35 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval iets jaEn je hebt helemaal gelijk.
Track and trace geeft toch een tijd aan?quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop dat mijn doos met garens snel komtdie komt vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |