Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:43 schreef lojanda het volgende:
Ik heb dat altijd met dezeals ik die gebruik probeer ik iets sarcastisch te zeggen maar dat begrijpt volgens mij ook niet iedereen. Had dat vooral tijdens EJVJL
Nee zo zie ik die echt nietquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat die mond zo dik gedrukt is vind ik hem een beetje creepy
Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Topper!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem even weeer omhoog gehaald
RLS / [NPO3] Au Pairs
Hahaha ik gebruik oa in WA regelmatig die : D , alleen vergeet altijd de associatie die ik heb met de Fok- : Dquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En nog een stuk of 4 die niet echt netjes ziijn.
Wat verwarrend want op npo start staan alle afleveringen er al op. Neem aan dat dat seizoen 6 is.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem even weeer omhoog gehaald
RLS / [NPO3] Au Pairs
Seizoen zes is het nieuwe seizoen en is online al helemaal te zienquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat verwarrend want op npo start staan alle afleveringen er al op. Neem aan dat dat seizoen 6 is.
Leuk ga ik kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Seizoen zes is het nieuwe seizoen en is online al helemaal te zien
Veel plezierquote:
Vandaag ook maar een abo genomen, het is ook best goedkoop vergeleken met Net of Vid.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is USAquote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier
Persoonlijk vind ik het leuke meiden en ook wel leuk eens in een ander gebied (al is Hawaï toch wel USA toch? Of praat ik nu dom)?
Ze vallen me alle 4 100 % mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier
Persoonlijk vind ik het leuke meiden en ook wel leuk eens in een ander gebied (al is Hawaï toch wel USA toch? Of praat ik nu dom)?
Ik kijk het zelf niet. Maar ik zie ze het er hier over hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat verwarrend want op npo start staan alle afleveringen er al op. Neem aan dat dat seizoen 6 is.
Altijd vervelend. Dan zijn er mensen die ver in voren kijken en mensen die op tv kijken. Moet je eigenlijk weer twee topics hebben. Een voor tv en een voor de online versiequote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd vervelend. Dan zijn er mensen die ver in voren kijken en mensen die op tv kijken. Moet je eigenlijk weer twee topics hebben. Een voor tv en een voor de online versie
Lach je mij nu uitquote:
Lees mijn post.quote:
Daar had je ook een tv topic voor de tv kijkersquote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Dat gezeik was BB ook zo,wat de streamer al had gezien.
Niet alleen op FOK! ,elders ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had je ook een tv topic voor de tv kijkers
Expeditie is niets meer aan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:32 schreef engine het volgende:
Het is wel jammer want het was hiervoor bijvoorbeeld heel leuk om samen met Fok! Expeditie Robinson te kijken maar daar is nu niks meer aan.
Denk door teveel vooruitkijkers.quote:
Ja dat is veel he dat er vooruit gekeken gaat worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk door teveel vooruitkijkers.
Maar het programma is er ook niet beter op geworden, laatste seizoen weinig van gezien.
Ja, en dan nog gaat het best vaak fout.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is veel he dat er vooruit gekeken gaat worden.
Je moet tegenwoordig overal twee topics voor openen
Ja mensen posten gewoon waar ze willen, is ook niet tegen te gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en dan nog gaat het best vaak fout.
Ik probeer op recht niet voor te lopen met posten. Alleen soms vergis ik mequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mensen posten gewoon waar ze willen, is ook niet tegen te gaan.
Dat ga ik ook eens proberen. Klinkt als een goed programmaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:44 schreef spapaars het volgende:
Soms is een eenvoudig gemaakt programma best vermakelijk.
Kijk als voorbeeld graag naar Dwars door de lage landen.
Gewoon 3 mannen die rondwandelen, nu opnieuw door NL en België (deze keer in opdracht van de VPRO ipv de VRT)
Maar voorheen ook de wandelingen om de Noordzee, en Middellandse zee.
Echte relax-tv.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen. Klinkt als een goed programma
Daar houd ik vanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echte relax-tv.
En ze komen toevallig of niet altijd mensen onderweg tegen die iets te vertellen hebben.
Ook leuk, al hangt het een beetje af wie er in de auto zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar houd ik van
Vind ik ook leuk aan de Gevaarlijkste Wegen
De meesten vond ik wel leukquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook leuk, al hangt het een beetje af wie er in de auto zitten.
1 was echt niet leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De meesten vond ik wel leukgewoon dat je mensen uit een beroemde rol zag. Zelden me echt geërgerd bij dat programma
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 was echt niet leuk.
Dat was met Geza Weisz en Leo Alkemade, die op een berg opwaarts een oud vrouwtje vroegen of ze een lift wilde, en toen ze dat wel zag zitten snel en hard lachend wegreden.
Dat is echt de de ultieme slow TV.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:44 schreef spapaars het volgende:
Soms is een eenvoudig gemaakt programma best vermakelijk.
Kijk als voorbeeld graag naar Dwars door de lage landen.
Gewoon 3 mannen die rondwandelen, nu opnieuw door NL en België (deze keer in opdracht van de VPRO ipv de VRT)
Maar voorheen ook de wandelingen om de Noordzee, en Middellandse zee.
Ik ben er al bijna doorheen.quote:
Jij kijkt op videoland? Ik kijk hem nu op tv.quote:
NPO.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kijkt op videoland? Ik kijk hem nu op tv.
Die heb ik niet. Helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |