Ja, maar die klopt negen van de tien keer niet. Zou eerst gisteren komen en gedoequote:Op donderdag 23 mei 2024 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Track and trace geeft toch een tijd aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(doe ik wel een jaar mee hoor, mag van mezelf eens per jaar garen shoppen
quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar die klopt negen van de tien keer niet. Zou eerst gisteren komen en gedoe
maarrrrrrAha, is al binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(doe ik wel een jaar mee hoor, mag van mezelf eens per jaar garen shoppen![]()
En T&T moet je regelmatig checken, want de tijden worden steeds aangepast en nauwkeuriger.
Ja ik heb de app, dus dan krijg je vanzelf wel push-up berichten. Naja... het is er!quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aha, is al binnen.![]()
En T&T moet je regelmatig checken, want de tijden worden steeds aangepast en nauwkeuriger.
quote:
Morguh herenquote:
Hai Dotquote:
Ja lekker, nog leuke plannen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar die klopt negen van de tien keer niet. Zou eerst gisteren komen en gedoe
maarrrrrrJij kan weer even vooruit.. mooie kleurtjes ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(doe ik wel een jaar mee hoor, mag van mezelf eens per jaar garen shoppen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
MOrguh Lojandaquote:
Morguh Moonquote:
Het ziet er naar uit dat het hier wel redelijk droog blijf, geen grote plensbuien in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:51 schreef lojanda het volgende:
Goed dat ik vandaag niet naar buiten hoef want het wordt een dag regentje ben ik bang. Het is hier inmiddels ook al erg donker en het zal niet lang meer duren voordat het gaat regenen.
Moggequote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Lojanda
[..]
Morguh Moon![]()
[..]
Het ziet er naar uit dat het hier wel redelijk droog blijf, geen grote plensbuien in ieder geval
Hoe gaat het vandaag?quote:
Fijn zo, als het nu iedere dag een beetje beter gaat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk eigenlijk vandaag! Straks nog een afspraak.
Hoe is het met jou??
Ja zeker weten, en leren accepteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, als het nu iedere dag een beetje beter gaat zou mooi zijn.
Hier alles oke,
Ja, dat laatste is zeker belangrijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en leren accepteren.
Fijn dat t oke gaat
Als ik zo eens naar buiten kijk wordt het heel veel gamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |