Beter nog snel een foto maken, onder het motto 'gelukkig hebben we de foto's nog' 😱quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk zijn er nog bloemen over morgen.
Hier in Den Haag stelt het ook niets voor. Wat regen en wat gedonder, maar ik heb geen flits gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wordt het Westland overgeslagen ofzo op wat miezerige regen na
thiccquote:
Als er toch iets is. Code woord is Bruine boomklever. Dan komt de fok knokploeg je kant op.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn tuinman van marktplaats werkt gestaag door, ondanks dat er af en toe een buitje valt. Even werkte hij zelfs met een paraplu. Het blijkt een student te zijn, en vindt het leuk om wat tuinen er bij te onderhouden. Zo heeft iedereen zijn afwijking zei ik. Maar hij snapte mijn humor niet helemaal, of misschien vond hij mij nog een beetje eng. Maar komt wel goed denk ik.
Dat geeft een heel veilig gevoel...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:53 schreef Drass het volgende:
[..]
Als er toch iets is. Code woord is Bruine boomklever. Dan komt de fok knokploeg je kant op.
Misschien is het RamboDirk wel en is ie bang om alsnog gevierendeeld te worden 🐎🐎🐎🐎quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn tuinman van marktplaats werkt gestaag door, ondanks dat er af en toe een buitje valt. Even werkte hij zelfs met een paraplu. Het blijkt een student te zijn, en vindt het leuk om wat tuinen er bij te onderhouden. Zo heeft iedereen zijn afwijking zei ik. Maar hij snapte mijn humor niet helemaal, of misschien vond hij mij nog een beetje eng. Maar komt wel goed denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |