* TheStigsDutchCousin start motorquote:
Ja rond die modbreak zijn er meerdere verwijderd.quote:
Tja die leugen over de leeftijd; een andere user krijgt vandaag de dag nog steeds forse backlash over een bepaalde leugen die hij onder een vorige account verspreid heeft.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mee eens wel. Soms lijkt het een beetje willekeur. TS komt ook al niet meer terug dacht ik.
Die leugen ken ik ook jaquote:Op maandag 20 mei 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja die leugen over de leeftijd; een andere user krijgt vandaag de dag nog steeds forse backlash over een bepaalde leugen die hij onder een vorige account verspreid heeft.
Deze TS kan beter ff een nieuw kloontje aanmaken.
En terecht. Smeerlap.quote:
Wat 'ie dan weer niet eerlijk vindtquote:
quote:
Hij vindt het belachelijk, want hij snapt nog steeds niet wat hij nou verkeerd gedaan heeft!quote:
Greysquote:
Mailyquote:
Oh! Die past dan prima hierbijquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh! Die past dan prima hierbij![]()
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin![]()
![]()
(met dank aan een ander forumdeel voor de inspiratie![]()
)
Hmpf.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh! Die past dan prima hierbij![]()
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin![]()
![]()
(met dank aan een ander forumdeel voor de inspiratie![]()
)
ToTGodquote:
SALLIESPANKIEquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:42 schreef Sally het volgende:
Moggel
En toedels, ik duik het bed nog weer in
quote:
Greysquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
Oeh weer naar bed
Klinkt aantrekkelijk
Oehquote:
Met wie?quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
Werkdag duurt nu al te langVanmiddag maar wat fokken.
Ohwquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat is alleen met thuiswerken
Neu. Vrij - met een goede redenquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]die moet duidelijk nog een paar uurtjes slapen ja!
quote:
Kermis in de hel!quote:
Lekker in een draaimolen gefolterd worden door satan's demonen en de eeuwig brandende zwavelvlammen!quote:
ToTGod!quote:
Ken je de uitdrukking?quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in een draaimolen gefolterd worden door satan's demonen en de eeuwig brandende zwavelvlammen!
Ja volgens mij vroeger ooit op school gehoord!quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToTGod!
[..]
Ken je de uitdrukking?
Gelukkigquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij vroeger ooit op school gehoord!
https://www.ensie.nl/spreekwoord/het-is-weer-kermis-in-de-helquote:Het is weer kermis in de hel
Wordt gezegd wanneer het tegelijk regent en de zon schijnt. De bedoeling van deze zegswijze is hoogstwaarschijnlijk deze: wanneer het regent terwijl de zon schijnt, zien we de regenboog aan de hemel, die, naar het verhaal van de zondvloed, het teken is van Gods barmhartigheid (nl. als belofte dat de aarde niet meer door water zal vergaan). Wanneer nu de duivel dit teken van Gods barmhartigheid ziet, wordt hij zo ‘duivels’, dat de hel ‘te klein’ is. Met de ‘kermis’ wordt dus niet bedoeld het jaarlijks kramenfeest, doch is op te vatten als ‘vechtpartij’ of iets van dien aard. Het kan in die zin verwant zijn aan ‘kermen’
Barmhartigheid!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
https://www.ensie.nl/spreekwoord/het-is-weer-kermis-in-de-hel
Iemand zei dat ook dat in god-games het niet zozeer gaat om barmhartigheid maar meer om target practice.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
Beetje als een man die zijn vrouw het ziekenhuis in slaat en vervolgens belooft het nooit meer te doen en de vrouw zegt: "Oh, het is zo'n lieve, zachtaardige man! Hij belooft me nooit meer helemaal tot pulp te meppen!"
Doet me ook denken aan computergames zoals Populous, en Black&White waarbij je als god rampen op je mensen af kunt sturen zodat ze je harder gaan aanbidden!
Whehe!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand zei dat ook dat in god-games het niet zozeer gaat om barmhartigheid maar meer om target practice.
Ik probeer in Crusader Kings 3 wel een beetje een slechte ruler te zijn. Iedereen in de gevangenis wordt geëxecuteerdquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nou je kunt ook een goede god spelen die alleen maar zijn/haar volk beloont met fijne dingen, maar dat is in veel games de moeilijkere weg. Evil zijn is zo veel makkelijker!
Hoewel met Black&White je eigen volk benadelen de groei ervan uiteraard wel beperkt; je verwoest hun huizen dus worden er minder kindjes geboren en blijven de dorpjes klein enzo. Ze rechtstreeks vermoorden helpt ook niet echt voor de bevolkingsgroei om één of andere vage reden die ik nooit echt heb kunnen achterhalen.
De wattus wat!???quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer in Crusader Kings 3 wel een beetje een slechte ruler te zijn. Iedereen in de gevangenis wordt geëxecuteerd
quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Wat een praat allemaal op deze ochtend
Cool.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer in Crusader Kings 3 wel een beetje een slechte ruler te zijn. Iedereen in de gevangenis wordt geëxecuteerd
Spel op PCquote:
Ik speel nog heel wat afquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool.
Ja ik ben 10 jaar geleden met mijn game-verslaving gestopt.
Speel nog wel wat spelletjes op m'n mobiel, maar de laatste tijd heb ik daar ook nauwelijks meer zin in.
Zal me niks verbazen als ik binnenkort uit de clan waar ik leider van ben geweest, weggetrapt word wegens inactiviteit!
quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spel op PC
[..]
Ik speel nog heel wat af
quote:
Battlefield 1 knallenquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool.
Ja ik ben 10 jaar geleden met mijn game-verslaving gestopt.
Speel nog wel wat spelletjes op m'n mobiel, maar de laatste tijd heb ik daar ook nauwelijks meer zin in.
Zal me niks verbazen als ik binnenkort uit de clan waar ik leider van ben geweest, weggetrapt word wegens inactiviteit!
Ook meteen een heel slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nee ik begin er niet meer aan, dat gamen.
Stiggiequote:
Patatjequote:
quote:
Totterd!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nee ik begin er niet meer aan, dat gamen.
M00ntje!quote:
Maantje!quote:
Mailyquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:06 schreef maily het volgende:
[..]
Stiggie![]()
[..]
Patatje![]()
[..]![]()
Moggel
[..]
Totterd!![]()
[..]
M00ntje!![]()
Sallyquote:
Dotjequote:
Hey skattiequote:
Ja, zijn gangetje zo te zien. Daar ook?quote:
Was bezig met papieren uitzoeken en opruimen, en een cake gebakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zijn gangetje zo te zien. Daar ook?
Greysquote:
Maaaa1lsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:06 schreef maily het volgende:
[..]
Stiggie![]()
[..]
Patatje![]()
[..]![]()
Moggel
[..]
Totterd!![]()