Ja, hoe kan je onopvallend een bordje ophangen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:27 schreef Moira het volgende:
Ben wel benieuwd naar de 9e aflevering met molacties
Iedereen mag blijven ja.quote:
Was toch tijdens de interviews van de anderen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je onopvallend een bordje ophangen?
Tijdens de eliminatie test toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Was toch tijdens de interviews van de anderen?
Tijdens de eliminatie, aldus de mol. Hij of zij zal toen wel even de lift gepakt hebben.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je onopvallend een bordje ophangen?
Ja tijdens de test van de mol. Dus die is door z'n vragen geracet en daarna (ik neem aan met de lift) naar de 36e gegaan en daarna weer terug op z'n stoel gaan zittenquote:
Dit ja, ben gelijk weer invested en van WIDM heb ik voor het eerst afleveringen gemistquote:Op zondag 23 maart 2025 21:32 schreef Felagund het volgende:
Erg leuk weer ja, kwaliteitsverschil met de Nederlandse versie is altijd weer schrijnend om te zien.
Ja, dat vond ik ook al vrij kort. Al kun je 20 verdiepingen in een paar minuten overbruggen toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
die tien minuten limiet vertrouw ik niet helemaal. Eerst dat zagen en dan ook nog 20 verdiepingen lopen
Het is simpelweg gewoon een ander programma die de basis kent in dezelfde oorsprong. Wie is de mol is veel meer ingestoken om ook volgbaar te zijn voor alle leeftijden, er is niet voor niks een Zapp-spin-off. De Mol is inderdaad veel gelaagder en gewaagder maar dat is niet waar WIDM voor gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:32 schreef Felagund het volgende:
Erg leuk weer ja, kwaliteitsverschil met de Nederlandse versie is altijd weer schrijnend om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |