Ohja ik ben weer flink nalatig geweest dit seizoenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:20 schreef usagi414 het volgende:
Oh en @:Meke en @:Moira
Het duurt nog wel even voordat dit topic vol is. De OP kan wel een opfrisser gebruiken.
Krijg jij niet dit als je die probeert te openen?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Pino112 het volgende:
Zo eerst de voorstelaflevering maar terugkijken.
Hou het maar lekker voor je.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
Oh jongens, wat heb ik er weer zin in vanavond!
Maar ik heb vanmiddag iets gezien in de trailer wat me erg verward. Het zou zo een overduidelijke hint zijn naar de mol dat ik hem niet ga delen omdat ik het niet geloof dat men zo iets doe bij De Mol.
Het zal vast iets anders zijn., een error of zo.
Straks komt op https://www.goplay.be/de-mol vanzelf seizoen 13 in beeld, vanaf dan kan je gewoon meekijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:00 schreef Rnie het volgende:
Normaal keek ik de aflevering direct terug bij Goplay. Hoe kijken we live?
Kan je dan wel terugspoelen naar het begin van de aflevering? Of moet je direct meekijken?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:02 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Straks komt op https://www.goplay.be/de-mol vanzelf seizoen 13 in beeld, vanaf dan kan je gewoon meekijken.
Althans, zo ging het de afgelopen seizoenen
Will doquote:
Er staat me iets van bij dat je tot een uur terug kan spoelen. Als je verder terug wil moet je wachten tot de aflevering afgelopen is en online staat.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan je dan wel terugspoelen naar het begin van de aflevering? Of moet je direct meekijken?
Vorig jaar schakelde ik steevast om half tien in. Ik vind 8 uur iets te vroeg.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:05 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat je tot een uur terug kan spoelen. Als je verder terug wil moet je wachten tot de aflevering afgelopen is en online staat.
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |