Omdat er nog een groot voordeel te behalen isquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Die 2 juffies streep ik alvast af. Waarom zou je als Mol opbrengen dat je al de woorden moet voorlezen
Daar moest je ook aan je neus zitten?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
Die tien punten, dat hebben ze afgekeken van Taskmaster
Ja, teamtask, waarbij je zo snel mogelijk aan de 10 punten moest komen. En ze kregen een punt als ze aan hun gezicht zaten.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moest je ook aan je neus zitten?
Ik ken het programma, maar dit niet gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, teamtask, waarbij je zo snel mogelijk aan de 10 punten moest komen. En ze kregen een punt als ze aan hun gezicht zaten.
Ik denk dat dat in het eerste seizoen zat.
ik zoek het later in de avond op!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken het programma, maar dit niet gezien.
Zeker het fragment waar ze met haar been uit de bus hangt. Mooi potentieel gifje wel voor de OP.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:23 schreef The_Playmaker het volgende:
De tenen van Els gaan vanavond viral.
Ik denk dat op dat moment heel Vlaanderen al teen spreidend op de bank zatquote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Moira het volgende:
Ik vond dat niet per se bijzonder ver uit elkaar gespreid btw
Het viel mij ook tegen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Moira het volgende:
Ik vond dat niet per se bijzonder ver uit elkaar gespreid btw
komt omdat ze niet alles 23 keer herhalen met die biechtenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:38 schreef eborn het volgende:
Het voelt nu al alsof we er een hele WIDM aflevering op hebben zitten en we zijn nog niets eens halverwege
Ik ook en het zag er bij mij hetzelfde uit, ik heb nooit opmerkingen daarover gekregen en heb anderen hetzelfde zien doenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk dat op dat moment heel Vlaanderen al teen spreidend op de bank zatwij zaten het in ieder geval allebei uit te proberen
Veel minder pratende hoofden ja, gelukkig.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
komt omdat ze niet alles 23 keer herhalen met die biechten
En ze zat achterin, waar niemand haar kan controleren.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef eborn het volgende:
Els is wel heel verdacht. Ze zegt helemaal niets terwijl ze alles steeds in haar schoot geworpen krijgt.
Dat moet ik nog doen! Ik heb al wel Thais gegeten vanavond, dus dit komt wel erg dichtbij.quote:
Die Michele kwakte ook wel alles erg wild naar achter zonder ook maar iets aan te kondigen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef eborn het volgende:
Els is wel heel verdacht. Ze zegt helemaal niets terwijl ze alles steeds in haar schoot geworpen krijgt.
Mooie timing zodat ik de was op kan hangenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Moira het volgende:
Ooh ik was alweer vergeten dat die Belgen vaker reclame doen
ik twijfelde er nog over. Maar het leek me niet logisch dat WidM en De Mol allebei zonder afvaller begon.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef Moira het volgende:
Aaah ik vergeet altijd 'niemand' te doen in de prono bij de afvaller van de eerste aflevering, just in case
Ja, ik ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef Moira het volgende:
Aaah ik vergeet altijd 'niemand' te doen in de prono bij de afvaller van de eerste aflevering, just in case
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |