Ik denk dat je een beter statement maakt met een liedje genaamd 'Disco-qualified' met een aantal lagen, kan je ook nog afsluiten met de winner takes it all in the mixquote:Op maandag 20 mei 2024 00:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het signaal dat we ermee afgeven. Maar ik ben denk ik niet volledig genoeg geweest in mn vorige antwoord. Voor mij is duidelijk dat die hele diskwalificatie niet in verhouding staat met wat Joost heeft gedaan, tenzij zou blijken dat hij de dame in kwestie fysiek zou hebben aangevallen. Onacceptabel. Maar daar lijkt het gewoon niet op (en puur op gevoel lijkt Joost me niet de persoon die dat zou doen). Dus ga ik er nu even vanuit dat de EBU straks over de brug moet komen, door iets van publiekelijke excuses, compensatie in kosten en/of finaleplek volgend jaar. Als dat uitblijft dan zie ik niet in waarom we volgend jaar moeten deelnemen aan een gezellig Europees feestje. Maar goed, dit is nog allemaal vrij hypothetisch te noemen. Maar mijn eerste reactie is wel dat ik even klaar ben met de EBU en helemaal geen zin heb dat mijn land onderdeel is van het ESF.
Ben er ook bang voor. En volgend jaar kijkt iedereen toch wel weer.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:39 schreef Em31 het volgende:
De EBU wacht gewoon op die boete voor Joost en dan kunnen ze verder met waar ze gebleven waren.
Heb dit jaar de finale ook alsnog gewoon gekeken hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:47 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. En volgend jaar kijkt iedereen toch wel weer.
Toch denk ik dat niet. Denk dat er achter de schermen nog wel een en ander bezig is qua omroepen met vragen en klachten. En wacht maar tot ze aankondigen dat Israël volgend jaar gewoon weer meedoet. Dit gaat niet meer 'gewoon' door de komende jaren. Dit worden enorm moeizame edities met nog veel meer boe.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:39 schreef Em31 het volgende:
De EBU wacht gewoon op die boete voor Joost en dan kunnen ze verder met waar ze gebleven waren.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees ervoor met dit soort organisaties. Als Moroccanoil er bijvoorbeeld alles aan gaat doen om weer sponsor te worden, gaan ze dat dan weigeren?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch denk ik dat niet. Denk dat er achter de schermen nog wel een en ander bezig is qua omroepen met vragen en klachten. En wacht maar tot ze aankondigen dat Israël volgend jaar gewoon weer meedoet. Dit gaat niet meer 'gewoon' door de komende jaren. Dit worden enorm moeizame edities met nog veel meer boe.
Enige wat nog mist is dat ze het in 2028 in Saudi-Arabie willen organiseren en dat Qatar Airways de volgende sponsor wordt.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees ervoor met dit soort organisaties. Als Moroccanoil er bijvoorbeeld alles aan gaat doen om weer sponsor te worden, gaan ze dat dan weigeren?
Nee natuurlijk niet, waarom zouden ze?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees ervoor met dit soort organisaties. Als Moroccanoil er bijvoorbeeld alles aan gaat doen om weer sponsor te worden, gaan ze dat dan weigeren?
Kunnen ze proberen. Maar zelfs als hij een boete krijgt betekent dat nog niet dat ze zorgvuldig zijn geweest en niet aansprakelijk voor financiële schade voor Avrotros.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:39 schreef Em31 het volgende:
Met fatale gevolgen voor mijn ESF gevoel.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb dit jaar de finale ook alsnog gewoon gekeken hoor.![]()
Het grote publiek heeft echt wel het boe-geroep bij Martin Osterdahl en Nederland opgemerkt. Dat kon de ebu helaas niet verbergenquote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het grote publiek dit jaar nog wel meeviel, die hebben er niet al te veel van gemerkt, maar zo'n fake gebeuren kun je niet in stand blijven houden natuurlijk. Op een gegeven moment klapt het dan helemaal, daar was het dit jaar al dichtbij.
Ja, ik ook. Al had het wel een naar bijsmaakje. Just wasn’t the same.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb dit jaar de finale ook alsnog gewoon gekeken hoor.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2024 12:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het grote publiek heeft echt wel het boe-geroep bij Martin Osterdahl en Nederland opgemerkt. Dat kon de ebu helaas gelukkig niet verbergen
Ja ik lees buiten alle boze reacties toch ook nog genoeg reacties van mensen die zeggen dat ze er tijdens het kijken van de show niks van (alle ophef) merkten, het leek op een normale show, ze hebben genoten, dus de mensen die nu moord en brand roepen moeten vooral hun muil houden want het gaat uiteindelijk om hoe het op tv overkomt.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het grote publiek dit jaar nog wel meeviel, die hebben er niet al te veel van gemerkt, maar zo'n fake gebeuren kun je niet in stand blijven houden natuurlijk. Op een gegeven moment klapt het dan helemaal, daar was het dit jaar al dichtbij.
Het heeft gewoon fascistoïde trekjes hoe de EBU probeert elke vorm van mening en tegenspraak de kop in te drukken. Als je dan ziet hoe ze nu weer ontkennen anti-booing software te hebben gebruikt, ja sorry hoor, dat is echt George Orwell. "The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears".
Niets ten nadele van je terechte (!) vergelijking echter Minni en Pluto kennende zou het eerder anders om zijn, Minni can be sooo bossy dus die heeft vast wel speeltjes in haar laatje.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat de EBU wil bereiken. Lekker Disneyland blijven spelen met Cinderella’s Castle in de schijnwerpers terwijl achter de coulissen Minnie Mouse door Pluto tegen haar wil van achter wordt genomen.
Bij wijze van.
Omdat er al landen vragen hebben gesteld over of de hoofdsponsor invloed heeft op hoe een land behandeld wordt.quote:
Dat hoop ik ook, maar ik heb geen idee of dat dan nog kans van slagen heeft.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kunnen ze proberen. Maar zelfs als hij een boete krijgt betekent dat nog niet dat ze zorgvuldig zijn geweest en niet aansprakelijk voor financiële schade voor Avrotros.
quote:Op maandag 20 mei 2024 13:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik lees buiten alle boze reacties toch ook nog genoeg reacties van mensen die zeggen dat ze er tijdens het kijken van de show niks van (alle ophef) merkten, het leek op een normale show, ze hebben genoten, dus de mensen die nu moord en brand roepen moeten vooral hun muil houden want het gaat uiteindelijk om hoe het op tv overkomt.
Dat is dus precies wat de EBU wil bereiken. Lekker Disneyland blijven spelen met Cinderella’s Castle in de schijnwerpers terwijl achter de coulissen Minnie Mouse door Pluto tegen haar wil van achter wordt genomen.
Bij wijze van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |