Even “een jaar overslaan” is wel heel echt een heel zwak statement hè. Als je het jaar daarna weer mee wil doen, moet je sowieso dan gewoon het ESF uitzenden (en dus betalen voor de uitzendrechten) en Nederland stemt sowieso mee als ROTW (dus daar gaat België het bovengemiddeld goed doen). Het enige wat dan één keer ontbreekt is een inzending, wat in de finale nu al twee keer het geval was, zonder dat het de gemiddelde kijker zal zijn opgevallen.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze niet. Ik vind haar stem niet prettig (het moet allemaal zo hard klinken ofzo bij haar) en haar muziek is, zoals anderen al schreven, echt zoutloos.
Zoals ik er nu in sta is het of een jaar overslaan en dan terugkeren. Of, als Joost wil, hem nog eens sturen. Ik ben ervan overtuigd dat hij opnieuw iets tof zou afleveren. En dit keer ben ik niet tegen pityvotes/sympathiestemmen die ons aan de overwinning helpen![]()
Behalve als de andere openbaar klagende landen over afgelopen editie aansluiten met overslaan. Dan heeft de EBU wel een flink probleem.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even “een jaar overslaan” is wel heel echt een heel zwak statement hè. Als je het jaar daarna weer mee wil doen, moet je sowieso dan gewoon het ESF uitzenden (en dus betalen voor de uitzendrechten) en Nederland stemt sowieso mee als ROTW (dus daar gaat België het bovengemiddeld goed doen). Het enige wat dan één keer ontbreekt is een inzending, wat in de finale nu al twee keer het geval was, zonder dat het de gemiddelde kijker zal zijn opgevallen.
Ja uiteraard, al heb ik geen idee hoe ver die solidariteit gaat, zodra het geld gaat kosten. Waarschijnlijk als Israël mee blijft doen, kan het wel hard gaan, onafhankelijk van wat ze van Nederland denken.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als de andere openbaar klagende landen over afgelopen editie aansluiten met overslaan. Dan heeft de EBU wel een flink probleem.
Ik denk dat andere landen er over een jaar wel weer anders instaan (dan nu) en dan ook gewoon hun jaarlijkse feest niet over willen slaan.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja uiteraard, al heb ik geen idee hoe ver die solidariteit gaat, zodra het geld gaat kosten. Waarschijnlijk als Israël mee blijft doen, kan het wel hard gaan, onafhankelijk van wat ze van Nederland denken.
Ze zijn ondertussen aan het ontkennen dat ze anti-booing technologie gebruikten dus we hebben nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:34 schreef GotC het volgende:
Ergens heb ik de hoop dat door dit gebeuren met Joost (en alle andere artiesten die zich onveilig voelden), er significant iets wijzigt bij de EBU/ESF. Dat de DQ niet voor niets is geweest.
Maargoed, zal waarschijnlijk een naïeve gedachte zijn.
quote:Op zondag 19 mei 2024 23:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen aan het ontkennen dat ze anti-booing technologie gebruikten dus we hebben nog een lange weg te gaan.
Volgens mij ging het om het vervangend applaus. Waar GJ het over had.quote:Op maandag 20 mei 2024 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook je best doen om dat te ontkennen, terwijl er duizenden mensen waaronder ikzelf live bij waren. Zo dom
Neequote:Op maandag 20 mei 2024 00:07 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om het vervangend applaus. Waar GJ het over had.
Jezus man, deze mensen zijn echt niet te geloven! Nou, daar hoeven we inderdaad weinig van te verwachten. Volgend jaar dus geen Nederland naar Eurovisie.quote:
Het gaat mij meer om het signaal dat we ermee afgeven. Maar ik ben denk ik niet volledig genoeg geweest in mn vorige antwoord. Voor mij is duidelijk dat die hele diskwalificatie niet in verhouding staat met wat Joost heeft gedaan, tenzij zou blijken dat hij de dame in kwestie fysiek zou hebben aangevallen. Onacceptabel. Maar daar lijkt het gewoon niet op (en puur op gevoel lijkt Joost me niet de persoon die dat zou doenquote:Op zondag 19 mei 2024 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even “een jaar overslaan” is wel heel echt een heel zwak statement hè. Als je het jaar daarna weer mee wil doen, moet je sowieso dan gewoon het ESF uitzenden (en dus betalen voor de uitzendrechten) en Nederland stemt sowieso mee als ROTW (dus daar gaat België het bovengemiddeld goed doen). Het enige wat dan één keer ontbreekt is een inzending, wat in de finale nu al twee keer het geval was, zonder dat het de gemiddelde kijker zal zijn opgevallen.
Oh de EBU zal het vast een worst zijn als we ons terugtrekken voor een jaar, maar los van Joost zijn case, is er nog wel meer aan de hand natuurlijk (net vergeten toe te voegen aan mn vorige post) en zolang dat niet is opgelost zie ik echt niet in waarom we hier vrolijk aan zouden deelnemen. Het zou mij persoonlijk niet lekker zitten wetende dat achter de schermen er zoveel pesterijen plaatsvinden. Ik ben heel benieuwd of de EBU hier iets aan gaat doen.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:32 schreef Fred_B het volgende:
Maar mijn punt was ook dat indien je als enige je een jaartje terugtrekt, je daar grotendeels vooral zelf last van hebt.
Ik zie het hem nog doen ookquote:Op maandag 20 mei 2024 00:20 schreef Aadrianus het volgende:
Volgend jaar geef Joost Klein gewoon drie geweldige uitverkochte concerten in AHOY precies op de data dat EBU het ESF gaat plannen. 😊
In de livestream van Matt gister zei hij dat hij "goede bronnen" heeft dat meerdere landen zich willen terugtrekken volgend jaar als er niets veranderd, Nederland zat daar niet bij en het heeft dus ook niet per se met de diskwalificatie te maken. Hij kon het nu nog niet bevestigen natuurlijk, dus misschien kletst hij maar wat, maar hij is doorgaand wel betrouwbaar volgens mij.quote:Op maandag 20 mei 2024 00:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh de EBU zal het vast een worst zijn als we ons terugtrekken voor een jaar, maar los van Joost zijn case, is er nog wel meer aan de hand natuurlijk (net vergeten toe te voegen aan mn vorige post) en zolang dat niet is opgelost zie ik echt niet in waarom we hier vrolijk aan zouden deelnemen. Het zou mij persoonlijk niet lekker zitten wetende dat achter de schermen er zoveel pesterijen plaatsvinden. Ik ben heel benieuwd of de EBU hier iets aan gaat doen.
Gewoon gratis show op het Museumplein joh. Betaald met de miljoenen uit de schikking met de EBU. Live gestreamd op YouTube.quote:Op maandag 20 mei 2024 00:20 schreef Aadrianus het volgende:
Volgend jaar geef Joost Klein gewoon drie geweldige uitverkochte concerten in AHOY precies op de data dat EBU het ESF gaat plannen. 😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |