quote:Op zondag 19 mei 2024 21:07 schreef d_elise het volgende:
Vind het echt knap hoor. Ook al helpt optreden hem waarschijnlijk heel erg, ga die drempel maar eens over nadat je de hele week (wereld)nieuws bent geweest met iets wat ontzettend pijn doet. Heel fijn dat hij er gewoon staat, met ongeacht veel vrienden achter de schermen
quote:De zanger, die al rond 19.15 uur op het festivalterrein zou zijn gearriveerd, kreeg bij aanvang meteen een luid applaus. ,,I am an international artist now. I doe m’n best’’, grapte hij: oftewel: ik ben nu een internationale artiest, ik doe mijn best. Klein maakte tijdens zijn eerste nummer een hartje met zijn handen richting het publiek, dat dat veelvuldig terug gebaarde.
Zou ik wel doenquote:Op zondag 19 mei 2024 21:03 schreef Em31 het volgende:
Aran enzo zou ik wel snappen dat ze meelezen, wij halen met z'n allen overal en nergens dingen vandaan, super handig dat je dat hier verzameld hebt.
Het is ook wel fijn dat hij meteen weer een groot optreden heeft. Dan kan hij niet te lang nadenken.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:07 schreef d_elise het volgende:
Vind het echt knap hoor. Ook al helpt optreden hem waarschijnlijk heel erg, ga die drempel maar eens over nadat je de hele week (wereld)nieuws bent geweest met iets wat ontzettend pijn doet. Heel fijn dat hij er gewoon staat, met ongetwijfeld veel vrienden achter de schermen
Ja zou ik ook doen inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou ik wel doenJe hebt ook meteen een beetje een beeld van hoe de nummers in de nationale voorrondes ontvangen worden. Geen grote steekproef, maar wie weet toch handig. En als 1 land aan deel 9 toe is en een ander land na twee maanden nog steeds in deel 1 zit kan die laatste best wel eens tegenvallen
een breed gedeeld misverstand.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Om spoilers en zo te lezen wel, maar als je niet reageert val je ook niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mwah, het is altijd een beetje dubbel. Als ik naar concerten ga komt er zoveel op me af, als ik dan thuis m’n eigen filmpjes af kan spelen geniet ik nog eeuwig na.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Al die telefoons.Bijna niemand is er om gewoon te genieten.
als je geen filmpjes deelt ben je er niet geweest hequote:Op zondag 19 mei 2024 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Al die telefoons.Bijna niemand is er om gewoon te genieten.
het zou zo een Samsung reclame kunnen zijnquote:
Ik laat meestal mijn telefoon in mijn tas en ik geniet van de experiencequote:Op zondag 19 mei 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je geen filmpjes deelt ben je er niet geweest he
Ja ja dat doet die goed hčquote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef GotC het volgende:
Op Reddit zie je ook dat mensen van over de hele wereld op dit moment aan het wachten waren.
Joost heeft gelijk: Hij is nu een internationale artiest
Op die onderste foto heeft ie nog steeds in-ears in. Ik kan me herinneren dat hij daar zo aan moest wennen en mee moest oefenen voor het ESF, maar blijkbaar is het hem goed bevallenquote:
Het langste shot duurt 4 seconden of zo. Hoezo "staging verkloot" en dergelijke opmerkingen twee weken terug 😊.quote:
Dat je dat kan zien haha.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef d_elise het volgende:
[..]
Op die onderste foto heeft ie nog steeds in-ears in. Ik kan me herinneren dat hij daar zo aan moest wennen en mee moest oefenen voor het ESF, maar blijkbaar is het hem goed bevallen
Same. Maak misschien 1 foto maar meer eigenlijk niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat meestal mijn telefoon in mijn tas en ik geniet van de experience
Alsof je 17 volgers op Instagram dan geloven dat je er echt bij wasquote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die mobieltjes
Ga toch gewoon genieten
Het blijft gewoon slecht in beeld gebracht.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het langste shot duurt 4 seconden of zo. Hoezo "staging verkloot" en dergelijke opmerkingen twee weken terug 😊.
Alles voor de likes!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die mobieltjes
Ga toch gewoon genieten
Ik snap nog steeds niks van redditquote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef GotC het volgende:
Op Reddit zie je ook dat mensen van over de hele wereld op dit moment aan het wachten waren.
Joost heeft gelijk: Hij is nu een internationale artiest
Was dat nog maar onze enige zorgquote:Op zondag 19 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het blijft gewoon slecht in beeld gebracht.maar goed, wat boeit het nog.
agreequote:Op zondag 19 mei 2024 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles voor de likes!
En geef toe, wij zijn maar wat blij met wat filmpjes.
Ik lees er vooral, en ermee gestart omdat ik halve nachten wakker was dankzij babyquote:
Maar je ziet minder door al die dingen. Ik ben was van een beetje de laatste generatie die nog zonder telefoons op school zat. Daar gebruikten we vooral agenda's om afgeleid te zijn, maar het helpt niet om tijdens zo'n concert met je agenda omhoog te staan, maar het is wel een leuke tegenhanger.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat meestal mijn telefoon in mijn tas en ik geniet van de experience
Hahahaha #beelddenkerquote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar je ziet minder door al die dingen. Ik ben was van een beetje de laatste generatie die nog zonder telefoons op school zat. Daar gebruikten we vooral agenda's om afgeleid te zijn, maar het helpt niet om tijdens zo'n concert met je agenda omhoog te staan, maar het is wel een leuke tegenhanger.
quote:
Ik ben van de generatie je had mobieltjes op school maar dat waren die flipfoons of de nokia's en niet iedereen had een mobieltjequote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar je ziet minder door al die dingen. Ik ben was van een beetje de laatste generatie die nog zonder telefoons op school zat. Daar gebruikten we vooral agenda's om afgeleid te zijn, maar het helpt niet om tijdens zo'n concert met je agenda omhoog te staan, maar het is wel een leuke tegenhanger.
Ik was al afgeleid als we dan één sms'je stuurden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben generatie je had mobieltjes op school maar dat waren die flipfoons of de nokia's
Dacht al dat ik een van de weinige was. Niet dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik lees er vooral, en ermee gestart omdat ik halve nachten wakker was dankzij baby. Maar snap er ook nog altijd weinig van
Nee joh ik vind de hele structuur echt supervaagquote:Op zondag 19 mei 2024 21:23 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dacht al dat ik een van de weinige was. Niet dus.
Nu wel al meer slaap inmiddels?
Ik had er van het weekend 1 achter mij staan tijdens een concert die alles filmde en haar telefoon dus steeds naast mij gezicht naar voren duwde zeg maar (stond 1e rang). En ook nog de hele tijd tegen mij aan, aan het dansen was (terwijl er genoeg ruimte was)quote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
er staat niet hoe laat die storie geplaatst isquote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft ie dit nou live op het podium gepost?![]()
(Of kun je stories ook inplannen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |