Al vroeg aan de borrel vandaag?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net als dat ik Frenkie de Jong geen seconde gemist heb dit EK.
Ik miste wel een fatsoenlijk middenveld dit EK hoor, maar ik had liever Koopmeiners gehad jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net als dat ik Frenkie de Jong geen seconde gemist heb dit EK.
Borreltijd is rond 16:00, het was 20:52. Kloklezen blijft lastig h.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al vroeg aan de borrel vandaag?
Hij heeft het goed gedaan tegen landen van zijn niveau. Heeft nooit totaal het middenveld gedomineerd tegen notabene Polen, Oostenrijk, Turkije en Roemeni.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Borreltijd is rond 16:00, het was 20:52. Kloklezen blijft lastig h.
Maar ik vind dat Schouten het perfect heeft ingevuld. Ik zie geen ruimte voor Schouten en de Jong op n middenveld, dus heb ik hem niet gemist.
En dan gebruiken mensen dat ook nog eens om hem 50 miljoen waard te vinden. Comedy Capers is er niks bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan tegen landen van zijn niveau. Heeft nooit totaal het middenveld gedomineerd tegen notabene Polen, Oostenrijk, Turkije en Roemeni.
Maar ok dit is natuurlijk ook de reden waarom men zo euforisch is over dit EK terwijl ze tegen de lamme en blinde speelden. Van een Schouten en Veerman werd niks verwacht. Als je dan als Schouten zijnde de bal naar de juiste kleur speelt (ook al is 95% achteruit) dan zijn we al snel tevreden.
Bij Bologna vonden ze hem nuttig maar wel een spelvertrager. Het is niet voor niets dat ze in zijn periode niet hoger dan de 10e plek zijn gekomen. En jaar nadat die weg is halen ze opeens Champions League. Hoe is dat nou mogelijk joh??quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan gebruiken mensen dat ook nog eens om hem 50 miljoen waard te vinden. Comedy Capers is er niks bij.
Ook wel een beetje flauw om het halen van CL op zijn vertrek af te schuiven. Speelt toch een prima seizoen en heeft ook wel een prima EK gespeeld eigenlijk. 50 miljoen ga je er nooit voor krijgen, met de helft moet je al heel blij zijn maar dat is ook omdat hij voor voetbalbegrippen al redelijk op leeftijd is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bij Bologna vonden ze hem nuttig maar wel een spelvertrager. Het is niet voor niets dat ze in zijn periode niet hoger dan de 10e plek zijn gekomen. En jaar nadat die weg is halen ze opeens Champions League. Hoe is dat nou mogelijk joh??
Alleen hier denken ze dat hij een blanco cheque van Real en City heeft afgeslagen. "Maar hij wilde zo graag in de ED spelen".
Met de nadruk op prima idd. Een iets betere versie van Aursnes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje flauw om het halen van CL op zijn vertrek af te schuiven. Speelt toch een prima seizoen en heeft ook wel een prima EK gespeeld eigenlijk. 50 miljoen ga je er nooit voor krijgen, met de helft moet je al heel blij zijn maar dat is ook omdat hij voor voetbalbegrippen al redelijk op leeftijd is.
Wel jammer voor mij als Feyenoorder want de kans is groot dat zowel Veerman als Schouten blijven om de genoemde uiteenlopende redenen, en met die twee kan je voor eredivisiebegrippen nog steeds een topmiddenveld samenstellen.
Als je denkt dat 95% van Schouten achteruit is gegaan dan snap je er toch echt niet zo heel veel van. Iedereen met ogen (ongeacht clubvoorkeur) kan beamen dat Schouten gewoon een meer dan prima seizoen heeft gedraaid en daarnaast een prima EK. En 'heeft nooit het middenveld gedomineerd tegen Polen, Oostenrijk en Roemeni'. Op Spanje na heeft geen enkel land berhaupt een middenveld gedomineerd, ook Engeland niet met Declan Rice en Bellingham. Of Frankrijk met nota bene Kante en Tchouameni. En dan verwacht jij dat Schouten dat even in zijn eentje gaat fixen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan tegen landen van zijn niveau. Heeft nooit totaal het middenveld gedomineerd tegen notabene Polen, Oostenrijk, Turkije en Roemeni.
Maar ok dit is natuurlijk ook de reden waarom men zo euforisch is over dit EK terwijl ze tegen de lamme en blinde speelden. Van een Schouten en Veerman werd niks verwacht. Als je dan als Schouten zijnde de bal naar de juiste kleur speelt (ook al is 95% achteruit) dan zijn we al snel tevreden.
Het gaat er niet om of Schouten 50 miljoen waard is of niet. Het gaat erom dat PSV geld genoeg heeft en niet hoeft te verkopen. Waarom zou je dan een prijskaartje van 25 miljoen om Schouten hangen? Voor dat geld haal je geen gelijkwaardige vervanger.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan gebruiken mensen dat ook nog eens om hem 50 miljoen waard te vinden. Comedy Capers is er niks bij.
Tja waarheid is hard. Bijna 28 en voor het eerst een redelijk seizoen gedraaid in de ED. Ohja ook nog tegen de nummer 14 van Spanje en 8 van Frankrijk. En ja ok, speelde ook heel goed tegen de middenvelder van Roemeni die speelt bij Damac FC.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je denkt dat 95% van Schouten achteruit is gegaan dan snap je er toch echt niet zo heel veel van. Iedereen met ogen (ongeacht clubvoorkeur) kan beamen dat Schouten gewoon een meer dan prima seizoen heeft gedraaid en daarnaast een prima EK. En 'heeft nooit het middenveld gedomineerd tegen Polen, Oostenrijk en Roemeni'. Op Spanje na heeft geen enkel land berhaupt een middenveld gedomineerd, ook Engeland niet met Declan Rice en Bellingham. Of Frankrijk met nota bene Kante en Tchouameni. En dan verwacht jij dat Schouten dat even in zijn eentje gaat fixen?Misschien zijn je verwachtingen niet helemaal juist.
[..]
Het gaat er niet om of Schouten 50 miljoen waard is of niet. Het gaat erom dat PSV geld genoeg heeft en niet hoeft te verkopen. Waarom zou je dan een prijskaartje van 25 miljoen om Schouten hangen? Voor dat geld haal je geen gelijkwaardige vervanger.
Vanwaar die rare impuls om alles wat hij doet te downplayen? Ik denk dat niemand in dit topic beweert dat hij nog 6 CL titels gaat winnen en 10 jaar bij Barcelona op het middenveld gaat spelen, maar hij speelde nu toch gewoon goed? Letterlijk iedere middenvelder op het EK heeft toch wedstrijden tegen mindere tegenstanders gespeeld, worden die ook allemaal minderwaardig verklaard dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja waarheid is hard. Bijna 28 en voor het eerst een redelijk seizoen gedraaid in de ED. Ohja ook nog tegen de nummer 14 van Spanje en 8 van Frankrijk. En ja ok, speelde ook heel goed tegen de middenvelder van Roemeni die speelt bij Damac FC.
Welke 27- jarige middenvelder op het EK die het buiten een top 5 competitie in de top nooit heeft laten zien wordt net zo gehyped als Schouten dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vanwaar die rare impuls om alles wat hij doet te downplayen? Ik denk dat niemand in dit topic beweert dat hij nog 6 CL titels gaat winnen en 10 jaar bij Barcelona op het middenveld gaat spelen, maar hij speelde nu toch gewoon goed? Letterlijk iedere middenvelder op het EK heeft toch wedstrijden tegen mindere tegenstanders gespeeld, worden die ook allemaal minderwaardig verklaard dan?
En het was helemaal geen redelijk seizoen, het was gewoon een goed seizoen toch?
Maar wie hyped Schouten precies dan? Ik zie toch vooral mensen die krampachtig moeten benadrukken dat hij in de ED speelt, 27 is en nog nooit bij een internationale topclub heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Welke 27- jarige middenvelder op het EK die het buiten een top 5 competitie in de top nooit heeft laten zien wordt net zo gehyped als Schouten dan?
CR7 haat PSVquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar wie hyped Schouten precies dan? Ik zie toch vooral mensen die krampachtig moeten benadrukken dat hij in de ED speelt, 27 is en nog nooit bij een internationale topclub heeft gespeeld.
Mensen beamen vooral dat hij een goed EK heeft gespeeld.. en bij 9 van de 10 gevallen zie ik dan ook al meteen de nuance dat hij waarschijnlijk te licht is voor de absolute top. Waar zit dan precies die hype?
Ik snap dat je het niet graag hoort. Maar niemand gaat helaas meer dan 20 bieden voor Schouten. En helaas met de financien van PSV zullen ze wel moeten verkopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heel sneu vrouwke inderdaad.
Lol ok, nu is het in ieder geval zeker dat je trollt. Bedankt voor de opheldering.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet graag hoort. Maar niemand gaat helaas meer dan 20 bieden voor Schouten. En helaas met de financien van PSV zullen ze wel moeten verkopen.
Wel sympathiek dat ie zijn leeftijd in zijn usernaam heeft gezet, dan weet je hoe je zijn posts moet beoordelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lol ok, nu is het in ieder geval zeker dat je trollt. Bedankt voor de opheldering.
Idd, even op een houtje bijten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet graag hoort. Maar niemand gaat helaas meer dan 20 bieden voor Schouten. En helaas met de financien van PSV zullen ze wel moeten verkopen.
Let niet op CR7, die snapt er gewoon niet zo heel veel van.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lol ok, nu is het in ieder geval zeker dat je trollt. Bedankt voor de opheldering.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij denkt vooral dat alleen Feyenoord dat 3 jaar de beste trainer van het heelal heeft gehad en daarmee maar liefst 1 keer kampioen is geworden de absolute topclub van NL is.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met de nadruk op prima idd. Een iets betere versie van Aursnes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |