SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Beter dan gillende keukenmeiden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik de achterdeur maar dicht moet doen, een bende gillende pubermeiden bij de buren in de tuin
Lekker minimalistisch en to the pointquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ging weer lekker beroerd, fok springt alle kanten op. Maar goed, we hebben een soort van titel
De browser op de tv werkt nog steeds niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De app op de ipad van Symph hield er mee op, maar gelukkig kan ik nu weer via de website luisteren op mijn eigen ipad
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Via de browser van de tv doet hij het ook weer. Dat wilde ik niet aanzetten met de achterdeur open, ik wil geen overlast voor buren veroorzaken
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet dat nummer met die B-kant met een geweldige titel? Kom er maar in met dat hoesje.
Dr. Hook - Sylvia's Mother
Zou ik gewoon doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Een of andere aso heeft z’n hond op de stoep voor onze oprit laten kakken en dat uiteraard niet opgeruimd. Zal ik even in de wijkfacebookgroep vragen of ze het nog komen opruimen?
Da’s die van Sharing the night together denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hmmm... was een ander nummer met die rare titel als B-kant, kennelijk
Oh, daar kan ik zo boos om worden. Gelukkig hebben wij geen wijk-facebook of whatsapp en kan ik daar dus niet heen met mijn boosheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Een of andere aso heeft z’n hond op de stoep voor onze oprit laten kakken en dat uiteraard niet opgeruimd. Zal ik even in de wijkfacebookgroep vragen of ze het nog komen opruimen?
Zet je het gewoon in de facebookgroep van Ddm.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik zo boos om worden. Gelukkig hebben wij geen wijk-facebook of whatsapp en kan ik daar dus niet heen met mijn boosheid.
Gaat hij die ook meenemen als hij gaat spotten?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph’s verjaardagskado kwam gisteren binnen: een telescoop met statief en toebehoren, voor z’n vogelhobby. Weegt enorm zwaar, maar hij is er blij mee
Ja, hij heeft er een draagconstructie bij https://www.vogelbescherm(...)ming-statief-supportquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat hij die ook meenemen als hij gaat spotten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi cadeau!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er een draagconstructie bij https://www.vogelbescherm(...)ming-statief-support
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Hoe noem je een telescoop in de aanbieding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Udo Jürgens, zeig mir den Platz an der Sonne
Gelukkig deze week in de aanbieding. Hij schrok zelf ook wel van de prijs. Het is wel een stapje hoger dan dat kleine verrekijkertje met vogelboek van een paar jaar geledenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Hoe noem je een telescoop in de aanbieding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ach.... hij geniet er ook van om te gaan spotten, dus dan mag het een keer best iets meer kosten. Heeft hij er ook veel plezier van.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig deze week in de aanbieding. Hij schrok zelf ook wel van de prijs. Het is wel een stapje hoger dan dat kleine verrekijkertje met vogelboek van een paar jaar geleden
Vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... hij geniet er ook van om te gaan spotten, dus dan mag het een keer best iets meer kosten. Heeft hij er ook veel plezier van.
Is wel iets voor mannen, vind ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Maar al z’n andere dure hobbyspul wordt al heel veel jaren niet meer gebruikt: vishengels, gitaren, fotocamera met alles erbij.
Dat je de artiest wist.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
Randy nogwat - Just when I needed you most
Half. Ik vond dit altijd een mooi liedje.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je de artiest wist.
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Half. Ik vond dit altijd een mooi liedje.
Nou, laat ik het anders zeggen. Ik ken best veel mannen met hobby's waar ze vooral veel geld aan uitgeven. En dan als ze alles gekocht hebben overgaan op een andere hobby. Soms denk ik dat dat gewoon de manier van mannen is om lekker te kunnen kopen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders zeggen. Ik ken best veel mannen met hobby's waar ze vooral veel geld aan uitgeven. En dan als ze alles gekocht hebben overgaan op een andere hobby. Soms denk ik dat dat gewoon de manier van mannen is om lekker te kunnen kopen.
Klopt. Ik niet overigens.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Shit.... je hebt ons door.![]()
Vrouwen geven het dan weer uit aan kleren en schoenen die ze nooit dragen.
Ik geef eigenlijk heel weinig uit. Ik doe boodschappen en bezuinig niet echt daarop en daar houdt het wel een beetje mee op. Mijn man compenseert het weer met zijn dure hobby.quote:
Misschien moet jij ook wat geld uitgeven aan een hobby.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk heel weinig uit. Ik doe boodschappen en bezuinig niet echt daarop en daar houdt het wel een beetje mee op. Mijn man compenseert het weer met zijn dure hobby.
Nee, ik heb wat ik nodig heb. Meer dan zelfs.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wat geld uitgeven aan een hobby.
Je man hoeft niet alles op te brassen hè?
En wat was daarop zijn antwoord?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nu ook een lijstje in excel begonnen met welke vogels hij al gezien heeft![]()
Hij wilde eigenlijk ook zo’n lijst maken van de vazen die we hebben, ik heb ‘m toen wel even gevraagd of hij wel helemaal goed bij z’n hoofd was.
Het is gewoon een vaze waar sommige mannen doorheen gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nu ook een lijstje in excel begonnen met welke vogels hij al gezien heeft![]()
Hij wilde eigenlijk ook zo’n lijst maken van de vazen die we hebben, ik heb ‘m toen wel even gevraagd of hij wel helemaal goed bij z’n hoofd was.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat ik nodig heb. Meer dan zelfs.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaze waar sommige mannen doorheen gaan
Naam komt me vaag voor. Maar weet niet meer waarvan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit deuntje altijd aan Unterberg denken. Kennen we dat drankje nog?
Ja, in dat papierquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit deuntje altijd aan Underberg denken. Kennen we dat drankje nog?
Het was een kruidenbitter. Meer weet ik ook niet. Zal inderdaad wel een soort Jägermeister zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Naam komt me vaag voor. Maar weet niet meer waarvan?
Is dat niet een soort Jagermeister?
Klopt.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:02 schreef livelink het volgende:
Teddy Scholten - 't Zijn de kleine dingen
Saskia en Sergequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
Julio en Willie - To all the girls I loved before
Ik vind het wel wat hebben bij dit nummer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:06 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik dus echt twee stemmen die totaal niet bij elkaar passen.
Dit was wel de logischere schrijfwijze, ja. Ik wist dat het zo heette, maar geen idee hoe je haar naam schreef.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je zit er wel heel dicht bij, als je het niet wist.
[ afbeelding ]
Ik verwacht wel een persoonlijk bedankje, ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:24 schreef DJ11 het volgende:
De royalties stromen binnen bij BZN vanavond
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Quizvraag: welke dance-producer had in de vroege jaren '90 een (slipstream) hit met een nummer waarin All Shook Up grotendeels werd gecoverd?
Ik ga al de mist in bij dance-producer. Dan kan ik alleen maar aan Barry Stevens denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Quizvraag: welke dance-producer had in de vroege jaren '90 een (slipstream) hit met een nummer waarin All Shook Up grotendeels werd gecoverd?
Die plaat zegt me ook niets.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Adamski met "Space Jungle", de opvolger van Killer.
Help onthouden dat ik bij je volgende show een slipstreamhit aanvraag die ik deze week hoorde.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Adamski met "Space Jungle", de opvolger van Killer.
Dit geldt nog steeds voor DJ11 toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Onthou ook even dat toeval niet bestaat
Yupquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit geldt nog steeds voor DJ11 toch?
Mijn ouders hebben een elpee van hem. Maar ik heb hem grijsgedraaid.quote:
Hierna komt een nummer dat je wel kan waarderen, denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh shit, ik wilde gaan slapen, maar ik moet de was nog laten spoelen en centrifugeren en dan ophangen. Nou, dan blijf ik nog een half uur bij de show
Verkeerde wasplanning. Dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh shit, ik wilde gaan slapen, maar ik moet de was nog laten spoelen en centrifugeren en dan ophangen. Nou, dan blijf ik nog een half uur bij de show
Weet je toevallig ook over welke Kees dit gaat?quote:
Een nieuwslezer?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook over welke Kees dit gaat?
Volgens mij gewoon over een vriend van hemquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook over welke Kees dit gaat?
Ik hoor het voor het eerst. Maar inderdaad indrukkwekkend.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
Tja, ik ken dit en vind het mooi en verder kom ik niet.
Roberta Flack. Dat had ik eigenlijk wel moeten kunnen raden.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:51 schreef livelink het volgende:
Engelbert Humperdinck - Quando, Quando, Quando
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:56 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat je I'm dreaming of a white Christmas ging draaien.
Snel even iets anders dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:07 schreef livelink het volgende:
We zijn op de musical-tour-achtige-nummers.
Ze heeft er zin in ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:17 schreef livelink het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Mexico (in overdrive lijkt het)
Er zijn meerdere versies van. Volgens mij dit de studioversie. De latere hit was een live-uitvoering.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:17 schreef livelink het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Mexico (in overdrive lijkt het)
Een nummer dat ik zong als student. Geleerd tijdens het ontgroeningskamp.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen. Met krijsende tienermeiden in een buurtuin
Succes!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen. Met krijsende tienermeiden in een buurtuin
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Ja ehhh... de openingstrack van mijn F-shows, vorig jaar (maar dan een iets andere versie).
Wie zingt het ook alweer...
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Weer een nummer van een elpee van mijn ouders. Maar kan me nu niet herinneren welke precies.
Please help me, I'm falling
Vandaag veel oude nummers.quote:
Ik ben nu ook heftig aan het leunen op de platenkast van mijn ouders moet ik zeggen.quote:
Komen al die nummers weer een keer terug.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heftig aan het leunen op de platenkast van mijn ouders moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoorde een vreemd achtergrondkoortje, maar het bleken voorbijfietsende, zingende/schreeuwende jongeren te zijn
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:52 schreef livelink het volgende:
Tja, bekend nummer wel. Misschien weet DJ11 hem te koppelen aan een zanger.
Ik kende het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:52 schreef livelink het volgende:
Tja, bekend nummer wel. Misschien weet DJ11 hem te koppelen aan een zanger.
Maar dit vind ik ook weer een fijn ABBA nummer.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik stond nog in de rij voor de condoleance en dan word je alweer gebeld.
Je had het even nodig na Mieke?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb maar eens een biertje erbij gepakt; de eerste van de avond pas
Het leest als natuurtroepquote:Op zondag 19 mei 2024 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Benediktiner Weissbier naturtrüb. Echt heel lekker, vind ik.
Heb er al 5 op. Ben maar gestopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb maar eens een biertje erbij gepakt; de eerste van de avond pas
Pas op het laatst hoorde ik dat het Roy Orbison was.quote:
Oedipus brouwerij, toch?quote:Op zondag 19 mei 2024 00:12 schreef DJ11 het volgende:
Rob de Nijs - Malle Babbe
(overigens ook de naam van een biertje)
Dit is de echte Malle Babbequote:Op zondag 19 mei 2024 00:12 schreef DJ11 het volgende:
Rob de Nijs - Malle Babbe
(overigens ook de naam van een biertje)
Wat een lelijk mens.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is de echte Malle Babbe
[ afbeelding ]
Ze was dan ook geen hoer of zo.quote:
quote:Haar naam was Barbara Claes en ze was sinds 1646 opgenomen in het arbeidshuis, omdat zij verstandelijk gehandicapt was. Waarschijnlijk leed ze aan cretinisme, een schildklierafwijking die toen leidde tot dwerggroei.[2] Ze overleed in 1663; het is onbekend hoe oud ze is geworden. De bijnaam Malle Babbe zou te danken zijn aan de verbastering van Malle Barbara; gekke Barbara. Ook Pieter Hals, een zoon van Frans Hals, is opgenomen geweest in het arbeidshuis. Onbekend is of Frans Hals Malle Babbe heeft ontmoet; het schilderij is volgens Hals-kenners zo'n 10 jaar voor haar overlijden geschilderd.
Dus eigenlijk zingt Rob zo maar wat?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
Zo, he. Hoe verkracht je een nummer van Streisand.
Haar versie is ook een cover hoor. Het origineel komt uit de musical West Side Story. Mogelijk is de versie die je nu hoort wel ouder dan die van Streisand (1981 of zo).quote:Op zondag 19 mei 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
Zo, he. Hoe verkracht je een nummer van Streisand.
Ik ken het ook niet zo uit West Side Story.quote:
Ik weet dat het uit West Side Story komt, maar dat is ook niet deze versie.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Haar versie is ook een cover hoor. Het origineel komt uit de musical West Side Story. Mogelijk is de versie die je nu hoort wel ouder dan die van Streisand (1981 of zo).
Ik wist niet dat Pet Shop Boys het ook hadden gezongen.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:22 schreef DJ11 het volgende:
Deze komt uit 1964, die van Streisand uit 1985.
Ja, in 1997. Een jaar na hun album Bilingual, dat toen opnieuw uitkwam. Ze hebben er zelfs nog een korte tour omheen gedaan met optredens in een Londens theater. En er kwam ook nog een dvd met dezelfde titel achteraan.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pet Shop Boys het ook hadden gezongen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je bedoeld die andere band:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2024 00:31 schreef livelink het volgende:
Het achtergrondkoor komt wat dreigend over.
Zanger.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
Maar dan hierna nooit meer. Een zangeres met zelfkennis.
Ik zie het. Ik was ervan overtuigd dat ik een vrouw hoorde. Het was een bijzondere uitsmijter.quote:
Is hij weggeweest dan?quote:Op zondag 19 mei 2024 09:28 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren naar Daniel Lohues geweest.
Het was echt geweldig.
Hij speelde drie kwartier langer dan op het programma stond en hij is echt weer terug
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Benny Neyman![]()
![]()
![]()
kom met me mee naar Maastricht
Welkom aRd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister nog een stukje mee.
Ik vind echt een prachtig nummer, en die stem ookquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:09 schreef Melting het volgende:
Ik kende deze van Benny Neijman eigenlijk niet. Maar wel een mooi nummer.
Heel anders dan zijn andere liedjes wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind echt een prachtig nummer, en die stem ook
Dit is wel een hele bekende (en hele gave ook)quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het erg knap hoe jij vaak de instrumentale nummers kent.![]()
[ afbeelding ]
Dat wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is wel een hele bekende (en hele gave ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |