SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Beter dan gillende keukenmeiden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik de achterdeur maar dicht moet doen, een bende gillende pubermeiden bij de buren in de tuin
Lekker minimalistisch en to the pointquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ging weer lekker beroerd, fok springt alle kanten op. Maar goed, we hebben een soort van titel
De browser op de tv werkt nog steeds niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De app op de ipad van Symph hield er mee op, maar gelukkig kan ik nu weer via de website luisteren op mijn eigen ipad
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Via de browser van de tv doet hij het ook weer. Dat wilde ik niet aanzetten met de achterdeur open, ik wil geen overlast voor buren veroorzaken
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet dat nummer met die B-kant met een geweldige titel? Kom er maar in met dat hoesje.
Dr. Hook - Sylvia's Mother
Zou ik gewoon doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Een of andere aso heeft z’n hond op de stoep voor onze oprit laten kakken en dat uiteraard niet opgeruimd. Zal ik even in de wijkfacebookgroep vragen of ze het nog komen opruimen?
Da’s die van Sharing the night together denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hmmm... was een ander nummer met die rare titel als B-kant, kennelijk
Oh, daar kan ik zo boos om worden. Gelukkig hebben wij geen wijk-facebook of whatsapp en kan ik daar dus niet heen met mijn boosheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Een of andere aso heeft z’n hond op de stoep voor onze oprit laten kakken en dat uiteraard niet opgeruimd. Zal ik even in de wijkfacebookgroep vragen of ze het nog komen opruimen?
Zet je het gewoon in de facebookgroep van Ddm.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik zo boos om worden. Gelukkig hebben wij geen wijk-facebook of whatsapp en kan ik daar dus niet heen met mijn boosheid.
Gaat hij die ook meenemen als hij gaat spotten?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph’s verjaardagskado kwam gisteren binnen: een telescoop met statief en toebehoren, voor z’n vogelhobby. Weegt enorm zwaar, maar hij is er blij mee
Ja, hij heeft er een draagconstructie bij https://www.vogelbescherm(...)ming-statief-supportquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat hij die ook meenemen als hij gaat spotten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi cadeau!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er een draagconstructie bij https://www.vogelbescherm(...)ming-statief-support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |