Waarom dan? Wat voegt hij voor geweldigs toe ah veld? Welke fantastische kwaliteiten spreidt hij ten toon?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:19 schreef Questular het volgende:
Ondanks dat hij af en toe wat raars doet heeft Ocon nog altijd meer recht op een stoeltje dan sommige rijders die er alleen zitten omdat ze veel geld meenemen.
Je hebt wel gelijk. Marginaal, dat wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:58 schreef Questular het volgende:
Sorry dat ik Ocon een betere coureur vind dan b.v. Sargeant of Stroll, ik zal het niet meer doen. Hoe durf ik.
Nog geen announcement. Ze kunnen nu natuurlijk niet Ocon's thunder stelenquote:Op maandag 3 juni 2024 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
En wat was die announcement?
Of is die nog niet gedaan?
PS Raceweek
Of je geeft gewoon antwoord op de vagen. Drama queenquote:Op maandag 3 juni 2024 13:58 schreef Questular het volgende:
Sorry dat ik Ocon een betere coureur vind dan b.v. Sargeant of Stroll, ik zal het niet meer doen. Hoe durf ik.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 3 juni 2024 14:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nog geen announcement. Ze kunnen nu natuurlijk niet Ocon's thunder stelen
Ze waren nog aan het wachten op het bericht van Alpine. Nu kunnen ze Ocon aankondigen als nieuwe rijder bij Red Bull voor 2025.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nog geen announcement. Ze kunnen nu natuurlijk niet Ocon's thunder stelen
Is die officieel nu?quote:Op maandag 3 juni 2024 14:32 schreef Kickinalfa het volgende:
De contractverlenging van Perez verbaasd me overigens wel.
Bron?quote:Op maandag 3 juni 2024 14:32 schreef Kickinalfa het volgende:
De contractverlenging van Perez verbaasd me overigens wel.
Nog een brokkenpiloot erbijquote:Op maandag 3 juni 2024 14:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij zou al vergaande gesprekken met Haas hebben gehad
Niet alles hoeft geweldig te zijn. Hij is een prima rijder. Een enkele keer wat enthousiast.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat voegt hij voor geweldigs toe ah veld? Welke fantastische kwaliteiten spreidt hij ten toon?
Misschien, al verwacht ik daar eerder voormalig Alpine junior Guanyu Zhou.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:48 schreef DeeBee het volgende:
Franse en Mexicaanse troep moet gewoon lekker wegblijven uit F1, tijd voor een nieuwe generatie
Zal Doohan een kans krijgen bij Alpine?
Een enkele keer is nogal optimistisch gesteld..quote:Op maandag 3 juni 2024 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet alles hoeft geweldig te zijn. Hij is een prima rijder. Een enkele keer wat enthousiast.
ZEER akkoord.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:19 schreef Questular het volgende:
Ondanks dat hij af en toe wat raars doet heeft Ocon nog altijd meer recht op een stoeltje dan sommige rijders die er alleen zitten omdat ze veel geld meenemen.
quote:Op maandag 3 juni 2024 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon hoort gewoon bij de top. Vind ik.
quote:Op maandag 3 juni 2024 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Ocon is natuurlijk in principe een betere coureur dan Gasly, maar die laatste is meer marketable.
Hoe breed is je top dan? Dan is Bottas ook de top. Of Perez. Ocon is gewoon iemand waar er nog veel van zijn. Middenklasse.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon hoort gewoon bij de top. Vind ik.
Dat Ocon een betere coureur is dan Gasly lijkt me bepaald geen hot take.quote:
Dat is het zeker wel, denk dat over het algemeen beschouwd het merendeel van de mensen Gasly-Ocon als de meest even paring in de F1 ziet.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Ocon een betere coureur is dan Gasly lijkt me bepaald geen hot take.
Wel relatief paritair inderdaad (al ontlopen Hulkenberg-Magnussen, Bottas-Zhou en ook Sjors-Lowietje elkaar ook niet enorm veel) maar al met al is Ocon over het algemeen net iets beter in de kwalificatie en net iets constanter in de races.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel, denk dat over het algemeen beschouwd het merendeel van de mensen Gasly-Ocon als de meest even paring in de F1 ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |