Of ze zeker weten dat hij wél gaatquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze hem nog 2 seizoenen inhuren.
Tenzij ze 100% zeker zijn dat max niet gaat natuurlijk.
Als dat zo is, dan gaan ze van topteam naar midteamquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of ze zeker weten dat hij wél gaat
Dan is Horners dreamteam Perez + Ricciardo compleet
Hoe dan ook, het maakt wel duidelijk dat Marco weinig meer te zeggen heeft binnen RBRquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan gaan ze van topteam naar midteam
Die begrijp ik niet. In een scenario waar Verstappen vertrekt hebben ze Perez eerder net wel in dienst dan niet. Liever één dan twee nieuwe gezichtenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze hem nog 2 seizoenen inhuren.
Tenzij ze 100% zeker zijn dat max niet gaat natuurlijk.
Dat klopt wel, maar deze verlenging van Perez lijkt me iets dat hij ook had kunnen doen met de goedkeuring van Verstappen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het maakt wel duidelijk dat Marco weinig meer te zeggen heeft binnen RBR
Markoquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het maakt wel duidelijk dat Marco weinig meer te zeggen heeft binnen RBR
Eerlijk gezegd snap ik niet hoe die zo ver onder de radar blijft bij verschillende teams. Hij lijkt toch echt beter te zijn dan aanvankelijk gedacht. Hij rijd Ricciardio ieder weekend naar huis.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ook wel sneu voor Tsunoda, die presteert prima in de RB, maar maakt geen promotie.
Zal ook wel wat politiek zijn, als Honda bij Red Bull was gebleven dan had hij waarschijnlijk wel de kans gehad.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik niet hoe die zo ver onder de radar blijft bij verschillende teams. Hij lijkt toch echt beter te zijn dan aanvankelijk gedacht. Hij rijd Ricciardio ieder weekend naar huis.
Horner deed niet alleen met zijn PA aan sexting zoveel is duidelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
Nu weten we zeker wat we al jaren vermoeden, Horner is chantabel
Alsof RBR op die fooi zit te wachten...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dan ben ik wel in de minderheid maar ik vind het prima dat hij er nog zit. Hij heeft naast Max wel de meeste punten gepakt. En vanuit Mexico neemt hij ook nogal wel wat geld mee. Toch knap dat er 2 jaar uitgehaald is.
Ben wel heel benieuwd wat Daniel dan wel niet heeft van 'm. De vries midseason vervangen, om vervolgens zonder consequenties nog even een flinke slechter te presteren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Horner deed niet alleen met zijn PA aan sexting zoveel is duidelijk
Dan sluit ik me maar bij de minderheid aan. Ik vind het ook prima dat Checo blijft. Je weet wat je hebt, je weet niet wat je krijgt. De verhoudingen binnen het team zijn nu duidelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dan ben ik wel in de minderheid maar ik vind het prima dat hij er nog zit. Hij heeft naast Max wel de meeste punten gepakt. En vanuit Mexico neemt hij ook nogal wel wat geld mee. Toch knap dat er 2 jaar uitgehaald is.
Als ze zeker weten dat max niet gaat dan heb je aan Perez een coureur die redelijk ok is, geen concurrent is voor je nummer 1 rijder, redelijk ok in het team ligt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. In een scenario waar Verstappen vertrekt hebben ze Perez eerder net wel in dienst dan niet. Liever één dan twee nieuwe gezichten
Ik weet niet wat zijn link is met Honda, maar gezien die straks naar Aston gaan is daar misschien wel een plekje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik niet hoe die zo ver onder de radar blijft bij verschillende teams. Hij lijkt toch echt beter te zijn dan aanvankelijk gedacht. Hij rijd Ricciardio ieder weekend naar huis.
Iig denk ik dat Checo trouw heeft gezworen aan Horner en ik gok dat dat wel meegespeeld heeft. Er zijn natuurlijk nog steeds mensen binnen RBR die Horner kwijt willen, dus dan moet je je 'vrienden' binnenboord houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
Nu weten we zeker wat we al jaren vermoeden, Horner is chantabel
Helmut Marko, die heeft/had de reputatie dat hij snoeihard oordeelde over coureurs. Maar nu heeft Horner het wat dat betreft voor het zeggen en die maakt blijkbaar hele andere overwegingen dan puur de prestatie als coureur.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd maar die verhalen dat de F1 zo’n snoeiharde sport is maar Checo mag gewoon blijven zitten waar die zit terwijl die ondermaats presteert. Moet wel met de sponsors te maken hebben.
Megaslecht voor de sport dit nieuws, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |