Morguh FF en wat een lekker ontbijtje, dank uquote:
Goedemorgen hier.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, goedemorgen. Goed dat je me mentionde.
Dit topic zit nog niet in mijn routine. Dankjulliewel voor het heerlijke ontbijt.
Dan wordt het tijd dat het er in komtquote:Op maandag 20 mei 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, goedemorgen. Goed dat je me mentionde.
Dit topic zit nog niet in mijn routine. Dankjulliewel voor het heerlijke ontbijt.
Hier even chillen.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat het er in komt![]()
@:JustinK kan ook lekker mee komen ontbijten, maar die zit deze maand nog op de bolk stoel
Er moet ook ontbeten wordenquote:Op maandag 20 mei 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat het er in komt![]()
@:JustinK kan ook lekker mee komen ontbijten, maar die zit deze maand nog op de bolk stoel
Welkom.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk, even chillen en bijkomen...
Hier is geen bolk,ontspan en luister naar de muziek...quote:Op maandag 20 mei 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Even relaxen en bijkomen. Vooral even rust.
Dat zeer zekerquote:
Muziek dan maar wat harder zettenquote:Op maandag 20 mei 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Overal is lawaai en herrie. Zo irritant.
Ja, hier ook. Heerlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Hier is het lekker rustig hoor, hoor alleen de vogeltjes fluiten
Morguh Childquote:
Zonnetje er bij, raam open. Kopje koffie er bij en dag is goed begonnen.quote:
Wij doen elkaar naquote:Op maandag 20 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonnetje er bij, raam open. Kopje koffie er bij en dag is goed begonnen.
Kijk, doen we het beide goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |