jaaaquote:Op zondag 19 mei 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond er wel bij maar het plaatje deed het niet. Is hersteld staan eitjes bij
Nou mijn ontspannend dagje is wel om zeep geholpen door mijn zelfquote:Op zondag 19 mei 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe gaat ze dit ooit goed maken?
[..]
zo dus
Dank je,quote:
@DJMO hier koffie genoegquote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ontbijtafel is gedekt schuif aan en @:Gebrokenglas mag hier ook aanschuiven[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mijn ontspannend dagje is wel om zeep geholpen door mijn zelf
Schoot helemaal in de stress hier door
dat is triest!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja! Hier staan ze binnen in de winkgebouwen.
We hadden wel een tijdje een eetkast, maar iemand had inhoud + kast in zijn geheel meegenomen. Hie kansloos
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.
Soms werkt dat.![]()
Soms.
Nou, en wat voor een ontbijt. Je hebt flink uitgepakt vandaag....quote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik heb maar een ontbijtje neergezet, dan heeft iedereen wat
Ja bizar toch... gelukkig werken die andere kasten wel goed!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is triest!
boh dat zijn dure kasten ook nog zag ik ..
Sorryquote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO af en toe wil ik dat nog wel eens doenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en wat voor een ontbijt. Je hebt flink uitgepakt vandaag....
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet van jou van mijn eigen fout om jou geen goedemorgen te zeggenquote:
dat werkt alleen als het lekkere koffie zou zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.
Soms werkt dat.![]()
Soms.
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koffie.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat werkt alleen als het lekkere koffie zou zijn
Zou zeggenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoor mensen nooit zeggen dat mijn koffie niet te zuipen is. Daar zijn ze denk ik te beleefd voor
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou zeggenniet te zuipen , drink die zakjes bocht zelf maar
Ja ging wel, was gezellig. Maar daarna, de laatste ging tegen 16.30 uur weg ben ik op de bank gaan liggen een uurtje slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |