@JustinKquote:
O dat is wel leuk dan, Ik kom di ekant nooit uit, maar mocht het ooit zover komen vraag ik jou welke het beste isquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Heerenveen ,vlakbij hier zitten ook een paar goede.Ooit een keer meegemaakt dat er een nieuwe eigenaar was,die bleef ons maar drankjes aanbieden.Toen we hem later in de kroeg tegenkwamen heb ik bij hem hetzelfde gedaan.Dat werd wel heel gezellig.
O jee ik vergeet de Kquote:
Vroeger met een ex van me,we werkten beide in de kleding,dus druk op zaterdag.Gingen we op zondag liever uit eten dan uit op zaterdag.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk dan, Ik kom di ekant nooit uit, maar mocht het ooit zover komen vraag ik jou welke het beste is
J adat snap ik, als je een drukke werkdag gehad heb ga je liever thuis op de bank hangenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger met een ex van me,we werkten beide in de kleding,dus druk op zaterdag.Gingen we op zondag liever uit eten dan uit op zaterdag.
Ik kan wel heel vervelend zijn met de keuze waar te eten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J adat snap ik, als je een drukke werkdag gehad heb ga je liever thuis op de bank hangen
O echt? Moet eerlijk zeggen dat wij verwend zijn met uit eten gaan. We hadden een heel goed restaurant waar nog maar weinig aan kan tippen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan wel heel vervelend zijn met de keuze waar te eten.
In die omgeving zitten ook veel goede.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Moet eerlijk zeggen dat wij verwend zijn met uit eten gaan. We hadden een heel goed restaurant waar nog maar weinig aan kan tippen.
Maar we hebben hier in Zutphen zelfs een goede vervanger gevonden twee weken geleden
Wij waren helemaal blij met t'runderke in Lochemquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In die omgeving zitten ook veel goede.
Wat vindt je van buffet restaurants dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij waren helemaal blij met t'runderke in Lochem
Helaas werd de vrouw van de eigenaar ziek en heeft hij de boel verkocht
En zo werd een goed lopende zaak naar de klotuh geholpen
Zo jammer
Goedemorgen.quote:
Ik ben niet zo grote eter. En dat langslopen gaat niet zo lekker met mijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van buffet restaurants dan?
Euhhhh wuhhhhh ik maakte een foutje vergat de Kquote:
Buiten dat om vind ik het vreselijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grote eter. En dat langslopen gaat niet zo lekker met mij
Vaak is het te zout en niet echt lekker warmquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten dat om vind ik het vreselijk.
Ben er 2 keer geweest en heb het bij wat vis gehouden.De ene had ansich best een leuke sfeer de andere was echt een vreetschuur.En wat ook was dat iedereen elke keer van tafel is.Dus geen sfeer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak is het te zout en niet echt lekker warm
Deed het nog wel eens als ik de kids met mijn verjaardag mee uit eten namquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er 2 keer geweest en heb het bij wat vis gehouden.De ene had ansich best een leuke sfeer de andere was echt een vreetschuur.En wat ook was dat iedereen elke keer van tafel is.Dus geen sfeer.
Daar heb je toch die kids voor?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed het nog wel eens als ik de kids met mijn verjaardag mee uit eten nam
Dan ging in naar zo A1 restaruant. Dat was nog een beetje te betalen omdat het drinken er ook bij zat
Dat was nog wel te doen, maar dat overal langs lopen nekte mij.
Maar je wilt kijken en zien wat er is.quote:
Morguh Childquote:
Goedemorgen.Wat een leuke posts over Het Blok.quote:
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Wat een leuke posts over Het Blok.
Heb het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel'k Vind het een heel leuk programma
Ik heb zelfs een abo op Hayu om meer reality te kunnen kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien.
Maar als ik kijk in RLS hoeveel programma's er ook zijn is het niet te doen alles te kijken
Niets mis mee als je dat leuk vindt tochquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een abo op Hayu om meer reality te kunnen kijken
Nieuw seizoen? Ik vond vorig jaar zo leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
NLziet vertelt me dat ik Au Pairs kan kijken
Wat een ellende allemaalquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Was eentje bij waar de moeder vertrok en niet meer terugkwam.En dat andere meisje wat haar coming out meemaakte.
Juist niet,dit waren echt 2 topdames.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee als je dat leuk vindt toch
Ja! Eens en een nieuw seizoen iddquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Ik vond vorig jaar zo leuk.
Dat was hetzelfde meisje geloof ik!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Was eentje bij waar de moeder vertrok en niet meer terugkwam.En dat andere meisje wat haar coming out meemaakte.
Wat een lieverd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerhet ontspant me
[..]
Ja! Eens en een nieuw seizoen idd
[..]
Dat was hetzelfde meisje geloof ik!
Ja was echt een leuke meid!quote:
Daar heb ik hoogstpersoonlijk voor gezorgdquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
De hele reeks staat ook op NPO.
Thanks Sterrekind.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik hoogstpersoonlijk voor gezorgd
Foutje bedanktquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh wuhhhhh ik maakte een foutje vergat de K
quote:
Dan weet ze zeker dat ze er genoeg heeftquote:
Ik vind het nu al leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel kans ze krijgt om ze alle twintig ook te gebruiken
De bikini'squote:
Wat is dit?quote:
Best wel ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje een beetje zielig, hoe ze onderuit geschoffeld wordt
Hoop dat ze er sterk uitkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje een beetje zielig, hoe ze onderuit geschoffeld wordt
Nee, ik kijk er niet veelquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ts, jij kijkt ook je reality niet
(meisje van Au Pairs)
Nee absoluut niet. Ik zou stuk gaan van heimwee, pas me slecht aan, ben een controlfreak... Het lijkt me verschrikkelijkquote:
De kinderen zou voor mij geen probleem zijn.Mss wat strubbeling met de ouders.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ik zou stuk gaan van heimwee, pas me slecht aan, ben een controlfreak... Het lijkt me verschrikkelijk
Oh kinderen is op zich prima, niet leuk, maar soitquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kinderen zou voor mij geen probleem zijn.Mss wat strubbeling met de ouders.
Ik zou niet naar het buitenland willen, maar met kinderen ben ik wel goedquote:
Goedemorgen Lolanda.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:34 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Nou dat was weer het laatste lange weekend van het jaar. Iedereen gaat nu weer aftellen naar de vakantie
Hey Lojandaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:34 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Nou dat was weer het laatste lange weekend van het jaar. Iedereen gaat nu weer aftellen naar de vakantie
Ik zit altijd fout met die naamquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lolanda.
Zo noemt @:Dotteke je.![]()
Moguh Fresh..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lolanda.
Zo noemt @:Dotekke je.
Hi Dottekequote:
Je bent niet de enige hoorquote:
Het is tussendoor hier niet echt koeler geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:43 schreef lojanda het volgende:
Het wordt weer warm vandaag zag ik dus heb net al mijn planten water gegeven. Zo gezellig altijd die potten op mijn terras
Hier hebben ze gister genoeg water gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:43 schreef lojanda het volgende:
Het wordt weer warm vandaag zag ik dus heb net al mijn planten water gegeven. Zo gezellig altijd die potten op mijn terras
Ja héérlijlquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke![]()
Je bent lekker uit eten geweest zag ik..
Zoiets als @Ebinasquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja héérlijl
Dit is je echte naam, dacht dat je je eigen naam Jolanda door elkaar had gehusseld en er Lojanda van gemaakt had
Ja het blijft nog steeds een beetje verdeeld in Nederlandquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is tussendoor hier niet echt koeler geweest
Echt bizar gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier hebben ze gister genoeg water gehad.
En nu weer zon en 17 graden.quote:
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja héérlijl
Dit is je echte naam, dacht dat je je eigen naam Jolanda door elkaar had gehusseld en er Lojanda van gemaakt had
Nou gelukkig maar.. hopen dat het droog blijft daarquote:
MOONtje.quote:
Wat leuk dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaen nu noemen ze me nog steeds Lojanda
Ja die had dat ook hè.quote:
Had ik toch gelijk 🤣 ja kinderen hebben soms moeite met namen. Leuk wat er soms uitkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaen nu noemen ze me nog steeds Lojanda
Morguh Moonquote:
Hello 😘 nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Je hebt het jezelf niet gegevenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen en kinderen komen ook nooit uit mijn naamZo vaak dat ik word aangesproken met "jij met de moeilijke naam"
Ja vandaag naar de boerderijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello 😘 nog leuke plannen voor vandaag?
Sterrekind klinkt toch best prima?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen en kinderen komen ook nooit uit mijn naamZo vaak dat ik word aangesproken met "jij met de moeilijke naam"
O leuk. Diertjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja vandaag naar de boerderijal ben ik nu ook op een boerderij
Dus daar lekker met de hondjes en andere diertjes bezig
![]()
jij dan?
Aah succes met de fysioquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Diertjes zijn altijd leuk.
Nee ik heb weinig vandaag. Alleen fysio vandaag
Jij hebt ook een mooie naam.quote:
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.quote:
Helpt het een beetje?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |