Mensen die ergens geen zin in hebben. Heb ik ook een broertje dood aan. Gelukkig ben je gewoon een topper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is haar probleem uiteindelijk.
Maar ik ben niet in NL die dag en dat machtigen heb ik geen zin in.
Bedankt ouwe reuzin.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die ergens geen zin in hebben. Heb ik ook een broertje dood aan. Gelukkig ben je gewoon een topper.
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen naar Istanbul.
Zondag onze held weer zien
Ja, op zich ben ik er ergens ook wel van dat landen zelf moeten bepalen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou mij aan mijn reet roesten of ze in Polen LHBTQI-stellen moeten erkennen. Het zou mij aan mijn anus roesten of ze in Spanje stierengevechten houden. Het zou mij aan mijn sterretje roesten of ze in Griekenland Feta kaas maken van plofgeiten.
Ik stem dus gewoon lekker lokaal. In dit geval Liberalų sąjūdis uit Litouwen.
Ik weet leuke dingen voor lhbtersquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, op zich ben ik er ergens ook wel van dat landen zelf moeten bepalem.
Maar ik weet wel leuke dingen voor die mensen die dat stierenvechten anno 2024 blijven organiseren.
Dan heeft ze wel een groot hart.quote:
Uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. NL is ook succesvoller geworden naarmate we zijn samen gaan werken met elkaar. Vroeger gaf je enkel om wat er in je straat gebeurde, later werd de wijk belangrijker, toen de stad, daarna het land en straks Europaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou mij aan mijn reet roesten of ze in Polen LHBTQI-stellen moeten erkennen. Het zou mij aan mijn anus roesten of ze in Spanje stierengevechten houden. Het zou mij aan mijn sterretje roesten of ze in Griekenland Feta kaas maken van plofgeiten.
Ik stem dus gewoon lekker lokaal. In dit geval Liberalų sąjūdis uit Litouwen.
Ik ben voor Europa dus tegen de EUquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. NL is ook succesvoller geworden naarmate we zijn samen gaan werken met elkaar. Vroeger gaf je enkel om wat er in je straat gebeurde, later werd de wijk belangrijker, toen de stad, daarna het land en straks Europa
Ik ben een Eurofiel, ik weet het
POL/NWS is al helemaal erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:31 schreef Bezsen het volgende:
Doodziek word ik van al die progressief liberalen in deze sc
economische & defensie samenwerking 100% ja. Voor de rest de boel lekker lokaal laten organiseren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. NL is ook succesvoller geworden naarmate we zijn samen gaan werken met elkaar. Vroeger gaf je enkel om wat er in je straat gebeurde, later werd de wijk belangrijker, toen de stad, daarna het land en straks Europa
Ik ben een Eurofiel, ik weet het
Ik eet nu een sinaasappel. Ik eet echt te weinig fruit.quote:
Ik eet meestal 1 of 2 bananen per dag. Ik zou dat ook af moeten wisselen met bijvoorbeeld een kiwi (zónder schil @GGMM gore big)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet nu een sinaasappel. Ik eet echt te weinig fruit.
Ik stel een kiwi voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet nu een sinaasappel. Ik eet echt te weinig fruit.
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet meestal 1 of 2 bananen per dag. Ik zou dat ook af moeten wisselen met bijvoorbeeld een kiwi (zónder schil @:GGMM gore big)
Kiwi’s zijn echt top.quote:
Ja, ik ook. Als onderdeel van mijn ontbijt voordat de schijven door het dak gaan. @Orientequote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Gewoon gold kopen in het seizoen (en afrekenen als groen natuurlijk, thug life).quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Oh ja, die eet ik ook. Maar die schaar ik weer onder sportvoeding.quote:
Bizar hoe deze SC zo gezond eet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |