Is niet mijn werk. Is @3rr0rquote:
idd, hij heeft toch mooi dit topicnummer de wereld in gebrachtquote:
of de fan wist dat die middelvinger beter zou helpen dan klappen.quote:
Bij SKY is hij prima tevreden over zijn kwaliquote:
In interview met F1TV deed hij het voorkomen alsof er meer in had gezeten. We weten het nooit. Maar de RB (VCARB) is wel weer terug op niveau en Yuki>Ric. Dat is nice.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de fan wist dat die middelvinger beter zou helpen dan klappen.
Treiteren die knul zodat hij getergd is
[..]
Bij SKY is hij prima tevreden over zijn kwali
Hulkquote:
Ik denk dat hij het best goed gedaan heeft maar het kan heel goed zijn dat de veranderingen die bij Max wel goed uitgepakt hebben juist bij Perez niet zo goed werkte.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
hij geeft toe dat hij een fout gemaakt heeft.
Zag helemaal geen fout. Heeft de pace gewoon nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
hij geeft toe dat hij een fout gemaakt heeft.
hij zal het ook best goed gedaan hebben, maar normaal hoor je hem zeggen dat we iets fout hebben gedaan enzo... legt weinig fouten bij zichzelf neer, dit keer dus wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het best goed gedaan heeft maar het kan heel goed zijn dat de veranderingen die bij Max wel goed uitgepakt hebben juist bij Perez niet zo goed werkte.
Het hele weekend hebben ze geworsteld met de auto.
Te voorzichtig wellicht vanwege training 3, beter iets laten liggen dan de muur in.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zal het ook best goed gedaan hebben, maar normaal hoor je hem zeggen dat we iets fout hebben gedaan enzo... legt weinig fouten bij zichzelf neer, dit keer dus wel.
Nee, dat zal vast nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:16 schreef THEFXR het volgende:
nu maar hopen dat er geen gaan geruchten gaan komen van PER eruit en Yuki erin![]()
![]()
Eerste run zonder tow was hij ook het snelste en gebruik maken van een tow is part of the game. Soms wordt het zelfs afgesproken tussen team maten, nu pakte het toevallig goed uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ahh dus niet helemaal op eigen kracht.
Ted noemt het net.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zal vast niet![]()
Max naar Mercedes horen we niet meer momenteel, geloof ik, iets met rijden voor een 6e plaats of zo. Of 8e als je Hamilton bent
Hebben ze weer voorkennis?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ted noemt het net.
Een pipo heeft gemeld dat er veel mensen bij Mercedes zijn die 2014 hebben meegemaakt en nu hetzelfde gevoel herkennen van de nieuwe motorregels dus dat Max er echt goed aan doet
blijkbaar... i dunnoquote:
https://www.lasexta.com/n(...)r%3Acn-sextadeportesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:19 schreef THEFXR het volgende:
ALO paar weken geleden verlengd, sindsdien wordt hij door Stroll verslagen.
klinkt als dat er iets gezien is in de data dat hij dus niet door mocht zettenquote:Nu, in woorden in 'DAZN', heeft Alonso onthuld wat hem ertoe heeft gebracht die beslissing in een ronde te nemen degene die de auto in Q2 had kunnen krijgen.
"Toen ik kon schieten, vertelden ze me van het team dat stopte", zei hij na een meer dan vergeetbare classificatie.
Mischien moeten ze dan eens bij RPBT gaan kijken, zullen ze veel bekende gezichten zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ted noemt het net.
Een pipo heeft gemeld dat er veel mensen bij Mercedes zijn die 2014 hebben meegemaakt en nu hetzelfde gevoel herkennen van de nieuwe motorregels dus dat Max er echt goed aan doet
Spreekt de Hulk Nederlands?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zouden ze dat in het Nederlands hebben afgesproken?
Alonso gaat voor 2026quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:19 schreef THEFXR het volgende:
ALO paar weken geleden verlengd, sindsdien wordt hij door Stroll verslagen.
Ze gaan hun stops in superslomo uitvoeren?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh
Kick zou hun pitstop probleem hebben opgelost!!
Ben benieuwd morgen
ja, hebben ze weer een geheime deal met de fia en 4 jaar voorsprong op de rest ?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ted noemt het net.
zolang merc nog niet beslist heeft voor 2026, kan max nog gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ted noemt het net.
nog 1 pole ..dan weer een groots record op zijn naamquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:00 schreef Tarado het volgende:
Wat een god die Verstappen, leuke kwali dus zal wel een k race worden morgen.
Nieke Huuuuuuuulkenberrrrggggquote:
Jammer maar helaas.quote:
en uiteindelijk blijken ze met zn 3 toch van ali express af te komen en zal het niet helpen.quote:
Gaan we krijgen dat Leclerc het mentaal niet aan kan, Hamilton fysiek, en Ferrari is Ferrari, en zakt de hele boel als een kaartenhuis inquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en uiteindelijk blijken ze met zn 3 toch van ali express af te komen en zal het niet helpen.
Och hij is tweede geworden dus ik verwacht punten voor de tweede plaatsquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:58 schreef Sally het volgende:
Piastri
![]()
Dat wordt er echt een om in de gaten te houden![]()
Jammer van de straf, maar ja.![]()
Beetje terecht....
Voor de manager vrees ik toch een 5e plaats.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och hij is tweede geworden dus ik verwacht punten voor de tweede plaats
Hij moet alleen drie plekken terug bij de start.
Eigenlijk klopt het niet. Volgens mij is hij niet in de kwalificatie teruggezet. Hij krijgt alleen 3 plekken gridstraf.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor de manager vrees ik toch een 5e plaats.
@Pino112 ?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het niet. Volgens mij is hij niet in de kwalificatie teruggezet. Hij krijgt alleen 3 plekken gridstraf.
Al durf ik daar niet al mijn geld op te zetten
Klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och hij is tweede geworden dus ik verwacht punten voor de tweede plaats
Hij moet alleen drie plekken terug bij de start.
...also sprach Zarathustra.....quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Norris en Leclerc achter elkaar morgen. Echt een geweldige startformatie van de absolute top van F1 vandaag de dag. Moet echt een geweldige race worden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt.
https://www.formula1.com/(...)taly/qualifying.html
Gewoon tweedes
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
De stint van Max in de virtuele 24 uur van de Nrburgring zit er op
Wat is de grap? dat hij dat even tussendoor doet tijdens een F1 weekend?quote:
Ja? Vind je dat niet iets bijzonders dan?quote:Op zondag 19 mei 2024 01:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat is de grap? dat hij dat even tussendoor doet tijdens een F1 weekend?
Ik dacht dat straffen altijd nog werden doorgevoerd in de managerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoon tweedes
hij blijkt dat regelmatig te doen, gewoon even een simrace. alleen nu heeft hij het genoemd en is het bekend geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat niet iets bijzonders dan?
Blijft wel vreemd dat je formeel geen pole krijgt als je vanaf plek 1 wordt terug gezet. Met name de laatste jaren op Spa is Verstappen mega dominant, maar hij heeft formeel geen pole position gehad.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoon tweedes
Hij is alweer 4 rondjes bezig.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:29 schreef chufi het volgende:
Max is nu wel slapen denk ik na een lange stint op de 24-hrs Nurburgring...
Is al vrij lang bekend dat ze in Italie in sprookjes geloven, toch?quote:
Er zijn wel meer dingen vreemd aan de manager.....quote:Op zondag 19 mei 2024 08:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat straffen altijd nog werden doorgevoerd in de manager
weerquote:Op zondag 19 mei 2024 09:10 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Max is nog bezig. Horner krijgt een hartverzakking.![]()
https://www.twitch.tv/teamredline
quote:Prime Gamingpingunica: Mate remember that you have an appointment this afternoon
Denk dat niet zo moeilijk is voor Max.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:55 schreef StephanL het volgende:
Max neemt gewoon zijn sim setup mee?
Moet die eel een beetje stabiel internet hebben.
Niet alleen op zondagochtend.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:07 schreef Xylos het volgende:
Jeetje wat is die Allard Kalff vermoeiend zo op zondagochtend
met alleen Max die vertrokken is zijn er nu al 6.000 minderquote:Op zondag 19 mei 2024 10:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hoeveel mensen kijken normaalgesproken naar zo'n simrace?
rechts dat lichtbord ookquote:Op zondag 19 mei 2024 09:10 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Max is nog bezig. Horner krijgt een hartverzakking.![]()
https://www.twitch.tv/teamredline
gewoon van musk dat satelliet internet.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:55 schreef StephanL het volgende:
Joh, als je zoveel geld en marketingwaarde hebt als hij rennen ze voor je om die verbinding stabiel te krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:55 schreef StephanL het volgende:
offquote:
misschien als (2de) backup....maar zeker niet primary, ze hebben daar gewoon internet natuurlijk op het circuit.quote:
quote:TEAM REDLINE GRAPT: “GEEN BEZWAAR TEGEN F1-DEELNAME MAX IN IMOLA”
“Max racet voor ons. Wij zijn het team dat hem toestemming geeft om zichzelf ook te laten zien in de Formule 1. Dit is een belangrijk weekend met de 24 uur van de Nrburgring, maar toch staan we hem toe om ook op Imola te rijden”, ging Team Redline verder met een knipoog. “We willen coureurs namelijk niet blokkeren bij het uitvoeren van hun hobby. We zijn heel meewerkend en houden niemand tegen.”
LOL hobbyquote:
max die de podium viering kortsluit om aan zijn stint in de simrace te beginnen.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:19 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
LOL hobby
F1 als sidequest
ze hadden het er net al over bij team redline, het zou wat zijn als hij de F1 race ook wint en de 24U.....
zo word het langzaam toch een echte echte mega GOAT met al die records en ultieme dingen die geen een andere coureur doet.
Dit is ook gewoon het liefste wat hij doet.quote:
Nu kunnen ze beter door 1 deurquote:
Geniaalquote:
Het zijn geen vrouwen, dat scheelt toch wel wat.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu kunnen ze beter door 1 deur
jam licked/inquote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn geen vrouwen, dat scheelt toch wel wat.
En als die niet wint gaan mensen het simracen erbij halen 🤣🤣quote:Op zondag 19 mei 2024 09:55 schreef DKUp het volgende:
Als hij vandaag wint is het wel echt een koning![]()
McLaren ziet er wel heel sterk uit. Charlie in de long runs ook.
We gaan het meemaken.
hebben ze de rookie weer een straf gegeven?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef SiGNe het volgende:
Lewis doet een tribute aan Joost
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet van hem (lol)quote:
Absolute FASHIONGOATquote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Hij loopt langs RBRquote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelde U AANDACHTSGEIT?quote:
Als ie er niet voor betaald zou krijgen zou hij het niet aantrekken lijkt me.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie moeten het in het livetopic straks zonder mij doen, jongens en meisjes.
Ik weet het, dit is onacceptabel @:TheStigsDutchCousin
Ik baal hier gruwelijk van man.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie moeten het in het livetopic straks zonder mij doen, jongens en meisjes.
Ik weet het, dit is onacceptabel @:TheStigsDutchCousin
Over smaak valt niet te twisten. Al vind ik wel dat het soms wel enorm overdreven isquote:Op zondag 19 mei 2024 14:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ie er niet voor betaald zou krijgen zou hij het niet aantrekken lijkt me.
Moet wel erg goed verdienen dan denk ik, anders zou je niet wekelijks voor lul lopen.
*beepquote:
Huh hoezoquote:Op zondag 19 mei 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen die zo over het simracen praat doet het simracen wel wat minder 'leuk' klinken
Die deed dit weekend toch ook mee aan een 24uurs simrace?quote:Op zondag 19 mei 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen die zo over het simracen praat doet het simracen wel wat minder 'leuk' klinken
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die deed dit weekend toch ook mee aan een 24uurs simrace?
Moest vannacht nog rijden hoorde ik bij Race cafe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We willen er een winnend product van maken" enzo, het klinkt dan vooral als puur een zakelijk dingetje waar verder niet echt veel lol in zitquote:
Matig inderdaad. Gelukkig hebben ze een prima volkslied, zolang er niet allerlei klapvee mee gaat staan klappen (zoals nu gelukkig niet gebeurt)quote:
quote:
Hoi jijquote:
Gok dat die niet veel hoger dan P6 gaat gerakenquote:Op zondag 19 mei 2024 14:50 schreef Perox het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Perez zal oprukken van achter uit.
misschien wel weer een sling shot op maxquote:Op zondag 19 mei 2024 14:50 schreef Perox het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Perez zal oprukken van achter uit.
Gewoon geen.quote:
Hij is gewoon een Italiaan in zijn natuurlijke habitat.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Wat heeft die Italiaan bij F1TV allemaal gebruikt joh, stuitert alle kanten op
op vakansiequote:
Teveel espresso shotjes.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Italilalalalala...quote:Op zondag 19 mei 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
woefquote:
Wordt helemaal zenuwachtig van die ventquote:Op zondag 19 mei 2024 14:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Italiaan in zijn natuurlijke habitat.
Prrrrr.quote:
🤌🏻🤌🏻🤌🏻quote:Op zondag 19 mei 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Graag met mayonaise en bezorgen.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
Buon pomeriggio a tutti, siamo pronti per la gara?
Do is der Bahnhof -->>quote:Op zondag 19 mei 2024 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
Buon pomeriggio a tutti, siamo pronti per la gara?
op het juiste uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gewaagdquote:Op zondag 19 mei 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
Hele top 10 op medium
Per op hard
Gas op soft
Gassen op die soft!quote:Op zondag 19 mei 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
Hele top 10 op medium
Per op hard
Gas op soft
Gewoon goed blokken dan komt het goed. Lando is niet van het risico nemenen Leclerc ook geen divebomber.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:00 schreef SiGNe het volgende:
Wordt wel lastige start voor MAx, lang stuk tot eerste bocht en hoop wagens in de slipstream.
Checo weer op safequote:Op zondag 19 mei 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
Hele top 10 op medium
Per op hard
Gas op soft
En dat het zijn debuut is op Imola.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:58 schreef Perox het volgende:
[..]![]()
Oh eerste podium van Huuulkenberk!![]()
![]()
![]()
Wist je trouwens dat hij Nederlands spreekt?!
hier nietquote:
hier nietquote:
Wel een rele gok denk ik, als je ziet hoe makkelijk je hier het grind op gaatquote:Op zondag 19 mei 2024 15:02 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, is gewoon inzetten op een safety car na de medium stops. Dus blijft een gokje.
@Dannyquote:Op zondag 19 mei 2024 14:59 schreef tripel7 het volgende:
Ach, laten we gek doen, 19 rijders vallen uit, en Danny komt 5 seconden voor de drie uur limiet over de streep
ja deze zijn rood, die zijn blijkbaar niet vervelend voor de rijdersquote:
foeiquote:
Goed voorspeldquote:Op zondag 19 mei 2024 15:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon goed blokken dan komt het goed. Lando is niet van het risico nemenen Leclerc ook geen divebomber.
Zoals gewoonlijkquote:Op zondag 19 mei 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
en hop Max heeft al een straatlengte voorsprong
meer een straatbreedte...quote:Op zondag 19 mei 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
Sector 3 is zijn achilleshielquote:Op zondag 19 mei 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
Stellar Blade vannacht aan begonnen en net op tijd gestopt (maar dat was omdat ik honger kreeg)quote:
Nu wachten op de Boom Boomquote:
denk dat een flink aantal aan de andere kant van het water het erg moeilijk hebbenquote:
Is de game leuk?quote:Op zondag 19 mei 2024 15:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Stellar Blade vannacht aan begonnen en net op tijd gestopt (maar dat was omdat ik honger kreeg)
Zolang Max maar vooraan in de trein rijdt.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:05 schreef amp25 het volgende:
Dit is al klaar nu 1a 2 uurtjes treintje rijden
Ik snap dat gevoel sinds vorige weekquote:Op zondag 19 mei 2024 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat een flink aantal aan de andere kant van het water het erg moeilijk hebben
Ja maar dat telt niet want Maxquote:Op zondag 19 mei 2024 15:07 schreef Nizno het volgende:
a tow from hulkenburg enabled him.... en ja en Max vertelde al dat het iets te veel hielp want dat hij bij de bocht snelheid kwijt raakte...
Je zou eens Max krediet geven.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:07 schreef Nizno het volgende:
a tow from hulkenburg enabled him.... en ja en Max vertelde al dat het iets te veel hielp want dat hij bij de bocht snelheid kwijt raakte...
en aan de andere kant van het waterquote:
Mwah, blijft nog rond de seconde hangen. Moet ook nog zien of andere banden aanslaan en hoe de het zal gaan met bandenslijtage.quote:
Wat?quote:
Je moet wel je publiek hoopvol houden natuurlijk en iedereen ziet dat Merc het niet meer redt, Mclaren wel dus hup Mclaren vanuit F1tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |