Nee. Want producer's choice.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).
Toeval?
Ik ontvolg alles Eurovisie als ze business as usual spelen.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van @:Greys wel goed gisteren, heb ze daar unfollowed. Stil protest waar je ze misschien nog het meest mee hebt.
Als je dan zo nodig moet 'hun'.quote:
Nadat ik het nummer voor het eerst zag en hoorde wist ik al dat het fenomenaal was en/of zou worden. Ben een halve punker maar het trof me op alle gebieden. En het werd alleen maar mooier. Deze maand was historisch.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:26 schreef Andromache het volgende:
Wat maakt deze man los in de wereld? Net filmpje gezien van mijn stiefdochter die met de hele klas danst en zingt op dit nummer. Eén jongetje had puntschouders gemaakt van blauw karton.![]()
![]()
Hij had nooit gewonnen. Of in ieder geval, lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk. Qua exposure is dit scenario zo ongeveer het beste wat had kunnen gebeuren (er vanuit gaande dat ie nix spannends gedaan heeft).quote:Op zondag 19 mei 2024 14:39 schreef Arcee het volgende:
Hoe jammer blijft het dat we nooit zullen weten wat Europapa los had gemaakt als het in de finale mee had gedaan en had gewonnen?
La noia heeft 153k https://www.tiktok.com/music/la-noia-7332673742952630274?_r=1quote:Op zondag 19 mei 2024 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dit de Arcade/Snap-kant uitgaat, en wat gun ik 'm dit.
Alleen al voor het feit dat de EBU m zo hard wil weggummen en ze daar qua populariteit zichzelf alleen maar belachelijk mee maken. Ze kunnen er in de toekomst niet omheen...
Hoe leuk ik Joost als artiest ook vind.. ik denk niet dat hij had gewonnen tbh.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:39 schreef Arcee het volgende:
Hoe jammer blijft het dat we nooit zullen weten wat Europapa los had gemaakt als het in de finale mee had gedaan en had gewonnen?
Wat mij opvalt is dat EBU nul aandacht ooit heeft besteed aan Snap, 1 van de grootste ESF successen wereldwijd.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dit de Arcade/Snap-kant uitgaat, en wat gun ik 'm dit.
Alleen al voor het feit dat de EBU m zo hard wil weggummen en ze daar qua populariteit zichzelf alleen maar belachelijk mee maken. Ze kunnen er in de toekomst niet omheen...
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij had nooit gewonnen. Of in ieder geval, lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk.
Ik weet niet of hij gewonnen had, had gekund, maar feit blijft dat ik had gewild dat hij in de finale had meegedaan en dat is ons ontstolen.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Joost als artiest ook vind.. ik denk niet dat hij had gewonnen tbh.Maar hij had wel denk ik top 3 kunnen halen.
Dat wel ja, maar dat weegt niet op tegen deelname aan de finale, wat mij betreft. Vooral het gevoel dat we hierquote:Qua exposure is dit scenario zo ongeveer het beste wat had kunnen gebeuren (er vanuit gaande dat ie nix spannends gedaan heeft).
quote:Op zondag 19 mei 2024 15:08 schreef Bladergroen het volgende:
Over royalties gesproken, die solidariteit, mooi om te zien[ afbeelding ]
Eens, maar dan puur dat hem die kans ontnomen is.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:05 schreef Arcee het volgende:
Dat wel ja, maar dat weegt niet op tegen deelname aan de finale, wat mij betreft. Vooral het gevoel dat we hier op FOK! echt weken/maanden naar die finale hebben toegewerkt en dat die ons door de neus geboord is vind ik zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |