Iets met karmaquote:Op zondag 19 mei 2024 01:39 schreef Evenstar het volgende:
Man wat moet de EBU balen ondertussee. Zullen het nooit toegeven, maar die balen echt wel hoor. Dit hadden ze zo heerlijk kunnen uitmelken als ze normaal hadden gedaan. Nu kunnen ze er HELEMAAL niks mee, omdat zij ervoor hebben gekozen om te doen alsof Joost nooit heeft bestaan
Gewoon al 108000 video's https://www.tiktok.com/music/Europapa-7339957727203756034quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Hopelijk wordt het lied net zo'n Tiktok gebeuren als Arcade en Snap.
[ x ]
quote:Een van de gekste ervaringen voor Indy was toen bekende artiesten als Joost Klein, Madonna en Sam Smith zijn dansvideo's opmerkten. Joost Klein ontdekte hem op TikTok, waarna ze samenwerkten aan verschillende shows. Afgelopen zomer kreeg Indy zelfs de kans om de choreografie voor de festivalshow uit te werken en stond hij zij aan zij met Joost Klein op Pukkelpop. "Hoe ben ik in hemelsnaam van mijn thuisstudio naar zo'n groot podium beland? Crazy! Dat is de kracht van het internet," glimlacht hij. Bron
Vanuit het officiële Eurovision-account is het ook al dagen bijzonder stil op de sociale media.quote:Op zondag 19 mei 2024 02:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Wat boeit het hun?
EBU heeft laten zien dat alles om geld draait. Ze deden belachelijk veel met social media. Alle artiesten moeten maar gepast en ongepast gefilmd worden om maar iets te kunnen posten. Nu gaat er één van "hun" artiesten belachelijk hard viraal, als misschien wel nooit van te voren, en ze kunnen er niks mee. Helemaal niks op Instagram, X, TikTok. De hoeveelheid clicks, views een (indirecte) inkomsten die ze hier door missen zal echt wel even pijn doen
... lol wat boeit het hun. Dit is juist wat hun boeit. Geld. Clicks. Views. Aandacht.
Oja absoluut. Laat AVROTROS maar een Muziekfeest op het Plein XXL programmeren op de avond van de finale van Eurovision 2025 en live uitzenden. Met Joost als hoofdact.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ohja, even door elkaar gehaald. Thnx. Desalniettemin ben ik nog steeds voor een Europapa Songfestival
You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all of the timequote:
quote:
Ja, bijzonder wel. Normaal proberen ze de hype rond de winnaar/finale/Eurovisie week zo lang mogelijk levend te houden. Je zou je bijna afvragen of er wellicht wat incidentjes zijn geweest.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit het officiële Eurovision-account is het ook al dagen bijzonder stil op de sociale media.
Ik ken het Zweedse recht niet maar las ergens een column waarin de theorie werd onderbouwd dat Joost door de organisatie is gebruikt als zondebok, om de aandacht af te leiden van die drukte rond de Israëlische delegatie/zangeres. Het lijkt gewoon een vieze misbruik van macht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:37 schreef quirina het volgende:
Ik vind het akkefietje sowieso overdreven hoor.maar in Zweden zijn ze strenger dan hier.
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).quote:Op zondag 19 mei 2024 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ken het Zweedse recht niet maar las ergens een column waarin de theorie werd onderbouwd dat Joost door de organisatie is gebruikt als zondebok, om de aandacht af te leiden van die drukte rond de Israëlische delegatie/zangeres. Het lijkt gewoon een vieze misbruik van macht.
Ik weet niet of Marko van Baby Lasagna onder een label werkt, het zou me niet verbazen als ie er ook geen heeft.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:22 schreef schommelstoel het volgende:
Was Joost eigenlijk ook de enige artiest zonder platenlabel op het songfestival?
Lijkt mij niet inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).
Toeval?
Voor Tantu is het ook lekker vermoed ik.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet inderdaad
Liggen de rechten van Europapa trouwens volledig bij Joost? Hij doet alles in eigen beheer, toch? Dan is Spotify wel goed voor zijn portemonnee
Volgens mij is Bambie Thug ook independent artist.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:22 schreef schommelstoel het volgende:
Was Joost eigenlijk ook de enige artiest zonder platenlabel op het songfestival?
* GotC draait nog maar keertje Europapaquote:Op zondag 19 mei 2024 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet inderdaad
Liggen de rechten van Europapa trouwens volledig bij Joost? Hij doet alles in eigen beheer, toch? Dan is Spotify wel goed voor zijn portemonnee
Ik vond de opmerking van @Greys wel goed gisteren, heb ze daar unfollowed. Stil protest waar je ze misschien nog het meest mee hebt.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:21 schreef ESFfan het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnsJgh8/
Joost is groter dan eurovision op tiktok
Die Luxemburgse griet was volgens mij 'toevallig' naast Israel ook de enige die het wel begreep dat hij gediskwalificeerd was. Was meteen klaar met haar en dat liedjequote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).
Toeval?
Die Luxemburgse is in Jeruzalem geboren.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Luxemburgse griet was volgens mij 'toevallig' naast Israel ook de enige die het wel begreep dat hij gediskwalificeerd was. Was meteen klaar met haar en dat liedje
Terwijl Nederland ook al geklaagd had en we beelden hadden van hoe ze Joost aan het filmen waren. En toen de kleedkamers maar helemaal direct naast elkaar.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Toeval?
Fuck de EBUquote:Op zondag 19 mei 2024 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terwijl Nederland ook al geklaagd had en we beelden hadden van hoe ze Joost aan het filmen waren. En toen de kleedkamers maar helemaal direct naast elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |