Nee hij is eruit gegooid omdat hij een telefoon uit een vrouw haar handen heeft geslagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is toch fascinerend he. Joost weet hoe het internet werkt, hoe social media werken. In plaats van dat ze van hem leren, want hij is er duidelijk beter in dan Eurovisie zelf en weet hoe hij zich moet marketen, gooien ze hem eruit omdat hij te recalcitrant is. Zo ongelooflijk dom.
Er was niks stuk toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hij is eruit gegooid omdat hij een telefoon uit een vrouw haar handen heeft geslagen.
Een gebaar is het niet geweest, een handgebaar van wegwezen is niet strafbaar.
Aanraken of een bezit wegslaan met schade tot gevolg wel.
En ja beelden zijn er niet denk ik. Lijkt me lastig van een vernielde telefoon.
Je maakt er zelf van dat die telefoon vernield is. Daar is voorlopig helemaal geen sprake van.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hij is eruit gegooid omdat hij een telefoon uit een vrouw haar handen heeft geslagen.
Hopelijk geen no phones policyquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:17 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat Joost zichzelf bij elkaar weet te rapen en morgen de hele moederse zooi op zijn kop zet in Enschede. En al die (extra) pers mag waarschijnlijk alleen de eerste 2-3 nummers foto's maken voor het podium dus laat hem er maar meteen vol inknallen en zich onderdompelen in de steun en liefde van het publiek.
Maar nog steeds mooi dat Joost in de viral top 50 staat daar. Dan wordt het nummer toch besproken en gedeeld binnen de VS en in deze lijst staan zorgt er ook weer voor dat meer mensen dit horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Aran weet niet wat de viral top 50 betekent. Die gaat niet om aantal streams.
Niemand heeft gezegd dat de telefoon uit de handen is geslagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd, die viral top zegt mij helemaal niks. Die is totaal random. Je hebt wel gelijk dat als je er eenmaal instaat het misschien voor wat aandacht zorgt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar nog steeds mooi dat Joost in de viral top 50 staat daar. Dan wordt het nummer toch besproken en gedeeld binnen de VS en in deze lijst staan zorgt er ook weer voor dat meer mensen dit horen.
Z'n advocaat zei geloof ik dat er geen apparatuur is gesneuveld?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat de telefoon uit de handen is geslagen.
Ondertussen op het hoofdkantoor van de EBU:quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Hopelijk wordt het lied net zo'n Tiktok gebeuren als Arcade en Snap.
[ x ]
Het failliet van hun social media-beleid: de artiest die er niet aan wilde meewerken is de enige die viral gaatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ondertussen op het hoofdkantoor van de EBU:
[ afbeelding ]
Ik vind het eveneens een vreemde vergelijking, tegelijkertijd, onderschat ik de symbolische waarde van iets niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik bedacht me ineens waarom het 'gevoel' rondom joost me zo bekend voorkomt en zo Nederlands aanvoelt. Het is een beetje zoals (stomme vergelijking maar toch) bij Pim Fortuyn ook iemand die op winst stond en ineens niet mee mocht/kon doen door de acties van een derde partij.
Ik wil hier disquificatie niet gelijk trekken met moord, maar heel veel van het gevoel omtrent dit gebeuren is de Nederlander niet vreemd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:17 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat Joost zichzelf bij elkaar weet te rapen en morgen de hele moederse zooi op zijn kop zet in Enschede. En al die (extra) pers mag waarschijnlijk alleen de eerste 2-3 nummers foto's maken voor het podium dus laat hem er maar meteen vol inknallen en zich onderdompelen in de steun en liefde van het publiek.
met zangquote:
Ik belde vandaag met een goede kennis in Canada en hoewel hij totaal niet naar Eurovisie kijkt begon hij direct over Joost en zijn nummer enzo want in het nieuws. Dus ja, hij is groter wereld nieuws dan de winnaar. Dat zie je nu ook terug in de streams gelukkig. Laten we hopen voor hem, want ik gun het enorm, dat het hem veel gaat opleveren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Fakenews.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Joost heeft volgend weekend zelfs een optreden in Canada! Maar dat stond voor Eurovisie al vast geloof ik. Maar misschien helpt het z'n populariteit daar nog meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:10 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ik belde vandaag met een goede kennis in Canada en hoewel hij totaal niet naar Eurovisie kijkt begon hij direct over Joost en zijn nummer enzo want in het nieuws. Dus ja, hij is groter wereld nieuws dan de winnaar. Dat zie je nu ook terug in de streams gelukkig. Laten we hopen voor hem, want ik gun het enorm, dat het hem veel gaat opleveren.
Nee joh, niet mee doen volgend jaar. Ik heb een beter idee. We richten Europapa Songfestival op en we nodigen daar wat artiesten uit zoals käärijä (die is ook echt misbruikt dit jaar!) en nog wat leuke artiesten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:36 schreef d_elise het volgende:
Ik zag trouwens wel dat de organisatie van de ESC250 heeft aangegeven dat Europapa gewoon mee mag doen. Dus als dit sentiment zich nog even doorzet, wat ik wel verwacht, zeker als de uitkomst van de zaak heel erg mee blijkt te vallen, maakt Joost misschien wel een goede kans voor de nummer 1 positie.
In de politie-verklaringen wordt gezegd dat er geen fysiek contact is geweest. Dat betekent niet dat er geen telefoon kan zijn gevallen, maar het betekent wel dat hij niemand heeft aangeraakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
ESC250 is een jaarlijkse top-250 van Eurovisieliedjes en een fan-initiatief.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee joh, niet mee doen volgend jaar. Ik heb een beter idee. We richten Europapa Songfestival op en we nodigen daar wat artiesten uit zoals käärijä (die is ook echt misbruikt dit jaar!) en nog wat leuke artiesten.
Veel leuker!
Klopt. Schuld is één van de vereisten voor strafbaarheid. Bij delicten als bedreiging, mishandeling, vernieling of beschadiging is zelfs een vorm van opzet vereist.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
In de politie-verklaringen wordt gezegd dat er geen fysiek contact is geweest. Dat betekent niet dat er geen telefoon kan zijn gevallen, maar het betekent wel dat hij niemand heeft aangeraakt.
Daarnaast is de verklaring van de advocaat helemaal niet raar. Want wat iedereen hier wel erg gemakkelijk vergeet is dat een misdaad niet alleen bestaat uit een daad, maar ook uit wil tot die daad en schuld.
Ohja, even door elkaar gehaald. Thnx. Desalniettemin ben ik nog steeds voor een Europapa Songfestivalquote:Op zondag 19 mei 2024 00:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
ESC250 is een jaarlijkse top-250 van Eurovisieliedjes en een fan-initiatief.
It's worth the wait.... Ja, ik weet dat dit vooral chauvinisme is maar om na al die heisa, en al die liedjes en performances, Joost op nr1 te zien doet mijn hart bonzen met trots.quote:
Ik had Spanje echt niet zo hoog verwacht …quote:Op zondag 19 mei 2024 00:39 schreef nik4ever het volgende:
[..]
It's worth the wait.... Ja, ik weet dat dit vooral chauvinisme is maar om na al die heisa, en al die liedjes en performances, Joost op nr1 te zien doet mijn hart bonzen met trots.
Hmm na haar EIC performance en hoe de zaal erop reageerde schoot ze bij mij ook omhoog. Het liedje en haar empathie-factor was hoger dan gedacht bij het Eurovisie publiek.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:01 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik had Spanje echt niet zo hoog verwacht …
Wat boeit hun hetquote:Op zondag 19 mei 2024 01:39 schreef Evenstar het volgende:
Man wat moet de EBU balen ondertussee. Zullen het nooit toegeven, maar die balen echt wel hoor. Dit hadden ze zo heerlijk kunnen uitmelken als ze normaal hadden gedaan. Nu kunnen ze er HELEMAAL niks mee, omdat zij ervoor hebben gekozen om te doen alsof Joost nooit heeft bestaan
MONEY! Het enige wat hen interesseert is geld... Als ze Joost niet zo hadden onderschat en Morocon Oil niet zo hadden overschat, hadden ze een een slaatje mee kunnen pikken. Logica is voor sommigen moeilijk blijkbaar.quote:
Ben je nou serieus?quote:
Iets met karmaquote:Op zondag 19 mei 2024 01:39 schreef Evenstar het volgende:
Man wat moet de EBU balen ondertussee. Zullen het nooit toegeven, maar die balen echt wel hoor. Dit hadden ze zo heerlijk kunnen uitmelken als ze normaal hadden gedaan. Nu kunnen ze er HELEMAAL niks mee, omdat zij ervoor hebben gekozen om te doen alsof Joost nooit heeft bestaan
Gewoon al 108000 video's https://www.tiktok.com/music/Europapa-7339957727203756034quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
[ x ]
quote:Een van de gekste ervaringen voor Indy was toen bekende artiesten als Joost Klein, Madonna en Sam Smith zijn dansvideo's opmerkten. Joost Klein ontdekte hem op TikTok, waarna ze samenwerkten aan verschillende shows. Afgelopen zomer kreeg Indy zelfs de kans om de choreografie voor de festivalshow uit te werken en stond hij zij aan zij met Joost Klein op Pukkelpop. "Hoe ben ik in hemelsnaam van mijn thuisstudio naar zo'n groot podium beland? Crazy! Dat is de kracht van het internet," glimlacht hij. Bron
Vanuit het officiële Eurovision-account is het ook al dagen bijzonder stil op de sociale media.quote:Op zondag 19 mei 2024 02:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Wat boeit het hun?
EBU heeft laten zien dat alles om geld draait. Ze deden belachelijk veel met social media. Alle artiesten moeten maar gepast en ongepast gefilmd worden om maar iets te kunnen posten. Nu gaat er één van "hun" artiesten belachelijk hard viraal, als misschien wel nooit van te voren, en ze kunnen er niks mee. Helemaal niks op Instagram, X, TikTok. De hoeveelheid clicks, views een (indirecte) inkomsten die ze hier door missen zal echt wel even pijn doen
... lol wat boeit het hun. Dit is juist wat hun boeit. Geld. Clicks. Views. Aandacht.
Oja absoluut. Laat AVROTROS maar een Muziekfeest op het Plein XXL programmeren op de avond van de finale van Eurovision 2025 en live uitzenden. Met Joost als hoofdact.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ohja, even door elkaar gehaald. Thnx. Desalniettemin ben ik nog steeds voor een Europapa Songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |