quote:
Ja, bijzonder wel. Normaal proberen ze de hype rond de winnaar/finale/Eurovisie week zo lang mogelijk levend te houden. Je zou je bijna afvragen of er wellicht wat incidentjes zijn geweest.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit het officiële Eurovision-account is het ook al dagen bijzonder stil op de sociale media.
Ik ken het Zweedse recht niet maar las ergens een column waarin de theorie werd onderbouwd dat Joost door de organisatie is gebruikt als zondebok, om de aandacht af te leiden van die drukte rond de Israëlische delegatie/zangeres. Het lijkt gewoon een vieze misbruik van macht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:37 schreef quirina het volgende:
Ik vind het akkefietje sowieso overdreven hoor.maar in Zweden zijn ze strenger dan hier.
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).quote:Op zondag 19 mei 2024 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ken het Zweedse recht niet maar las ergens een column waarin de theorie werd onderbouwd dat Joost door de organisatie is gebruikt als zondebok, om de aandacht af te leiden van die drukte rond de Israëlische delegatie/zangeres. Het lijkt gewoon een vieze misbruik van macht.
Ik weet niet of Marko van Baby Lasagna onder een label werkt, het zou me niet verbazen als ie er ook geen heeft.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:22 schreef schommelstoel het volgende:
Was Joost eigenlijk ook de enige artiest zonder platenlabel op het songfestival?
Lijkt mij niet inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).
Toeval?
Voor Tantu is het ook lekker vermoed ik.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet inderdaad
Liggen de rechten van Europapa trouwens volledig bij Joost? Hij doet alles in eigen beheer, toch? Dan is Spotify wel goed voor zijn portemonnee
Volgens mij is Bambie Thug ook independent artist.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:22 schreef schommelstoel het volgende:
Was Joost eigenlijk ook de enige artiest zonder platenlabel op het songfestival?
* GotC draait nog maar keertje Europapaquote:Op zondag 19 mei 2024 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet inderdaad
Liggen de rechten van Europapa trouwens volledig bij Joost? Hij doet alles in eigen beheer, toch? Dan is Spotify wel goed voor zijn portemonnee
Ik vond de opmerking van @Greys wel goed gisteren, heb ze daar unfollowed. Stil protest waar je ze misschien nog het meest mee hebt.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:21 schreef ESFfan het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnsJgh8/
Joost is groter dan eurovision op tiktok
Die Luxemburgse griet was volgens mij 'toevallig' naast Israel ook de enige die het wel begreep dat hij gediskwalificeerd was. Was meteen klaar met haar en dat liedjequote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
En werd hij in de finale tussen twee zangeressen uit Israël gezet: Luxemburg en Israël, alle drie op ‘ongunstige’ plekken voor de winst (vier t/m zes).
Toeval?
Die Luxemburgse is in Jeruzalem geboren.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Luxemburgse griet was volgens mij 'toevallig' naast Israel ook de enige die het wel begreep dat hij gediskwalificeerd was. Was meteen klaar met haar en dat liedje
Terwijl Nederland ook al geklaagd had en we beelden hadden van hoe ze Joost aan het filmen waren. En toen de kleedkamers maar helemaal direct naast elkaar.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Toeval?
Fuck de EBUquote:Op zondag 19 mei 2024 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terwijl Nederland ook al geklaagd had en we beelden hadden van hoe ze Joost aan het filmen waren. En toen de kleedkamers maar helemaal direct naast elkaar.
Ik vind dit leuk!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:39 schreef nik4ever het volgende:
[..]
It's worth the wait.... Ja, ik weet dat dit vooral chauvinisme is maar om na al die heisa, en al die liedjes en performances, Joost op nr1 te zien doet mijn hart bonzen met trots.
Ik ook!quote:Op zondag 19 mei 2024 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van @:Greys wel goed gisteren, heb ze daar unfollowed. Stil protest waar je ze misschien nog het meest mee hebt.
12 Points wereld tourquote:Op zondag 19 mei 2024 11:08 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk!
Wel begin ik mij af te vragen of dit succes ook zo groot zou zijn als hij wel mee mocht doen in de finale.
Desalniettemin Joost en team zijn gewoon hier duidelijk de winnaars van het hele songfestival gebeuren (sorry Nemo ♡)
Als de uitspraak er straks is en het is voor iedereen bekend dat het incident niks voorstelde. Dan komt Joost gewoon met zijn 12 points wereld tour (u las het hier als eerst)
Overal reageren mensen ook alleen maar met Joost enz. Laat Nemo toch lekker met rust denk ik dan.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:15 schreef GotC het volgende:
Ah ik vind het idd wel sneu voor Nemo. De winst wordt compleet overschaduwd door alle ellende.
quote:Op zondag 19 mei 2024 11:18 schreef GotC het volgende:
We zochten trouwens al een jaar naar een naam voor ons (felblauwe) VW camperbusje.
We hebben ‘m Joost genoemd haha![]()
Joost het Kleine camperbusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |