abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213608107
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 17:18 schreef dolfg het volgende:

[..]
Excuus voor quoten uit het vorige topic.

Maar ik kan jullie naar aanleiding van deze vraag zeggen dat Cornald tot op de dag van vandaag echt ziedend is.

Of dat er ook voor zorgt dat hij nu even uit de publiciteit blijft weet ik niet zeker, maar dat lijkt me wel verklaarbaar gezien de zaak in Zweden.
Goooo Cornald *O*

En ja het is sowieso even afwachten, al zullen ze achter de schermen vast niet stilzitten.
pi_213608132
quote:

[..]

Maar ik kan jullie naar aanleiding van deze vraag zeggen dat Cornald tot op de dag van vandaag echt ziedend is.

Of dat er ook voor zorgt dat hij nu even uit de publiciteit blijft weet ik niet zeker, maar dat lijkt me wel verklaarbaar gezien de zaak in Zweden.
Dat is heel mooi om te lezen, maar hoe weet je dat?
pi_213608171
Ik denk dat het Cornald ook wel ingefluisterd is dat het niet verstandig is om op TV te verschijnen als je nogal boos bent. Zo’n welgemeend “Fuck de EBU” is mooi en te begrijpen, maar al vrij meme-waardig, en je wil niet dat het beeld van een ziedende schreeuwer blijft hangen als deze storm weer overgewaaid is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213608176
twitter
pi_213608285
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Hoe meten ze dat eigenlijk in België? Krijgen ze extra data van Spotify en Youtube ofzo, want daar zie je alleen de charts voor heel België.
pi_213608336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Hoe meten ze dat eigenlijk in België? Krijgen ze extra data van Spotify en Youtube ofzo, want daar zie je alleen de charts voor heel België.
Geen idee, misschien gebaseerd op de combinatie land/taal die mensen hebben ingegeven in de app?
pi_213608340
twitter
  zaterdag 18 mei 2024 @ 18:27:37 #64
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213608374
quote:

[..]
Misschien is die ultratop alleen op radio-speeltijd.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 18:33:14 #65
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213608459
quote:

[..]
Eigenlijk hetzelfde zoals in Nederland.

quote:
Wat is Ultratop?

Ultratop is een organisatie, ontstaan op initiatief van de Belgische muziekindustrie, vertegenwoordigd door BRMA. Omdat Ultratop door de muziekindustrie zelf wordt gepatroneerd, is het de enige officiële Belgische hitparade. De Belgische hitparade is gebaseerd op de in de winkels verkochte geluidsdragers, gekochte downloads (sinds 2006), streamingcijfers en airplay (sinds 2016 voor de singles chart, sinds 2017 voor de albums chart).

Hoe worden de charts gemaakt?

Wekelijks worden de fysieke verkopen verzameld van een selectie van onafhankelijke verkopers, webshops en ketens. Daarnaast worden ook de aantallen van de download- en streamingplatforms en airplay (Radiomonitor) dagelijks verwerkt. Wekelijks wordt de berekening op woensdagavond afgesloten. De gegevens resulteren in een Vlaamse en een Franstalige versie van de Ultratoplijsten.

https://www.ultratop.be/nl/ultratop.asp
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Admin zaterdag 18 mei 2024 @ 18:37:57 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213608520
quote:

[..]

Kan ik me goed voorstellen, het voelt zo unfair aan.
Hij geeft zich altijd voor 100% voor ESF ( zo komt het wel over )

En wens hem maar sterkte van FOK!.

Want ondank 66876876 semilollige opmerkingen (hier)over hem zijn we stiekem toch wel dol op hem.

We zijn gewoon nog een stel kleuters haha.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213608521
In Estland Joost op 1, met 4 nummers in de top 50 vindt niemand bijzonder?

Indien mijn posts hier ongewenst zijn laat het dan gewoon weten.
  Admin zaterdag 18 mei 2024 @ 18:40:08 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213608554
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:38 schreef Za het volgende:
In Estland Joost op 1, met 3 nummers in de top 50 vindt niemand fantastisch ^) ?

Ik blijf me gewoon iedere keer verbazen, echt.

Is toch ook ongelooflijk.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_213608561
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:40 schreef yvonne het volgende:

Ik blijf me gewoon iedere keer verbazen, echt.

Is toch ook ongelooflijk.
Vind ik ook, en in het Nederlands, Fries (beetje Duits) ook nog :)
pi_213608564
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Geen idee, misschien gebaseerd op de combinatie land/taal die mensen hebben ingegeven in de app?
Het blijft toch een raar land he. Twee helften met een andere taal, een andere smaak, een andere economie, en verder ook weinig affiniteit met elkaar.
pi_213608581
Ik ben heel benieuwd of Joost morgen gaat optreden, de aanname is van wel, en heel veel mensen zullen blij zijn hem te zien, vooral wanneer hij lekker in goede doen is.

Maar misschien is het te snel, en start hij Juni pas met optredens.
pi_213608586
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:38 schreef Za het volgende:
In Estland Joost op 1, met 4 nummers in de top 50 vindt niemand bijzonder?

Dat heet sprakeloos zijn. Ergens geen woorden voor hebben. Dat hij dit voor elkaar krijgt is ongekend.
  Admin zaterdag 18 mei 2024 @ 18:55:22 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213608715
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:43 schreef Za het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Joost morgen gaat optreden, de aanname is van wel, en heel veel mensen zullen blij zijn hem te zien, vooral wanneer hij lekker in goede doen is.

Ik hoop het écht.
Ik hoop dat hij vreugde haalt uit een menigte die van hem houdt.

pi_213608821
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:43 schreef Za het volgende:

Hij heeft al vaker gezegd dat optreden ook een soort therapie voor hem is, dus ik denk dat het zeker nu wel gaat helpen. En misschien wordt de drempel alleen maar groter als hij het uit blijft stellen, al kan ik me heel goed voorstellen dat hij er heel erg tegenop ziet. Als hij er morgen is, ben ik wel benieuwd of hij Europapa doet of zegt "dat doet nu nog teveel pijn"
pi_213608865
quote:

[..]

Ik kan beamen (heb een betrouwbare bron) dat hij echt genoeg media-aanvragen binnen krijgt maar ook veel haatmails enzo. Dus hij kiest even voor zichzelf. Zou ik ook doen in zijn situatie.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 19:23:57 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213609014
Ik bedacht me ineens waarom het 'gevoel' rondom joost me zo bekend voorkomt en zo Nederlands aanvoelt. Het is een beetje zoals (stomme vergelijking maar toch) bij Pim Fortuyn ook iemand die op winst stond en ineens niet mee mocht/kon doen door de acties van een derde partij.

Ik wil hier disquificatie niet gelijk trekken met moord, maar heel veel van het gevoel omtrent dit gebeuren is de Nederlander niet vreemd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213609039
De diskwalificatie en de manier waarop die gegaan is heeft hem nog populairder gemaakt is mijn indruk
pi_213609095
“Vriend” van het buitenlandse reacties topic Jan Bors is niet blij met gabe’s filmpje

twitter
C’est Davie :o)
pi_213609118
quote:
88s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik bedacht me ineens waarom het 'gevoel' rondom joost me zo bekend voorkomt en zo Nederlands aanvoelt. Het is een beetje zoals (stomme vergelijking maar toch) bij Pim Fortuyn ook iemand die op winst stond en ineens niet mee mocht/kon doen door de acties van een derde partij.

Ik wil hier disquificatie niet gelijk trekken met moord, maar heel veel van het gevoel omtrent dit gebeuren is de Nederlander niet vreemd.
Nah kom op _O- vergeleken met moord is dit maar een domme liedjes show hoor :D
pi_213609127
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef Dave het volgende:
“Vriend” van het buitenlandse reacties topic Jan Bors is niet blij met gabe’s filmpje

[ x ]
Ik snap de laatste weken steeds beter waarom deze gast weg werd gestuurd als delegatieleider. :')
pi_213609188
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik snap de laatste weken steeds beter waarom deze gast weg werd gestuurd als delegatieleider. :')
Die man is helemaal gek geworden joh. En het lijkt erop dat Joost Klein dit bij hem heeft veroorzaakt, daarvoor was hij volgens mij redelijk normaal. Joost laat niemand onberoerd :')
pi_213609191
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef Dave het volgende:

[ x ]
Zit Jan Bors niet in de Tsjechische en Luxemburgse commissie? Of ben ik in de war met iemand anders?
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 19:37:54 #83
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213609193
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nah kom op _O- vergeleken met moord is dit maar een domme liedjes show hoor :D
Zeg ik toch ook maar het sentiment eromheen als in dat je eigenlijk het gevoel hebt dat hij gewonnen zou hebben maar dat je dat nooit kunt weten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213609213
quote:
88s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:

Dat voelt voor mij heel anders, al speelt ook een rol dat ik het ESF al stom vond. Ik ben ervan overtuigd dat het goedkomt met Joost en denk dat hij nu groter is geworden dan wanneer hij mee had gedaan in de finale. Al vind ik het natuurlijk voor hem heel verdrietig dat zijn droom niet uit is gekomen.

Dat hij haatmails krijgt zou misschien niet moeten verbazen. Maar jemig, wie is nou zo’n oetlul?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')