Welke?quote:
De eerste (van de Albino sports twitter).quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:39 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Welke?Zo zie je maar weer dat echt niet veel te vertrouwen is.
Excuus voor quoten uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:30 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Maar nog iets: waar is ome Cornald?
Niemand had hem uitgenodigd aan een praatprogramma tafel afgelopen week? Hij zal niet gaan praten over het voorval, maar ben heel benieuwd naar zijn kijk naar de test van de situatie (die ik wel kan invullen)
Is dat echt het account van zijn label of is het een fanaccount?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:05 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste (van de Albino sports twitter).
Fan account overduidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is dat echt het account van zijn label of is het een fanaccount?
Goooo Cornaldquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:18 schreef dolfg het volgende:
[..]
Excuus voor quoten uit het vorige topic.
Maar ik kan jullie naar aanleiding van deze vraag zeggen dat Cornald tot op de dag van vandaag echt ziedend is.
Of dat er ook voor zorgt dat hij nu even uit de publiciteit blijft weet ik niet zeker, maar dat lijkt me wel verklaarbaar gezien de zaak in Zweden.
Dat is heel mooi om te lezen, maar hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:18 schreef dolfg het volgende:
[..]
Maar ik kan jullie naar aanleiding van deze vraag zeggen dat Cornald tot op de dag van vandaag echt ziedend is.
Of dat er ook voor zorgt dat hij nu even uit de publiciteit blijft weet ik niet zeker, maar dat lijkt me wel verklaarbaar gezien de zaak in Zweden.
Hoe meten ze dat eigenlijk in Belgi? Krijgen ze extra data van Spotify en Youtube ofzo, want daar zie je alleen de charts voor heel Belgi.quote:
Geen idee, misschien gebaseerd op de combinatie land/taal die mensen hebben ingegeven in de app?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoe meten ze dat eigenlijk in Belgi? Krijgen ze extra data van Spotify en Youtube ofzo, want daar zie je alleen de charts voor heel Belgi.
Misschien is die ultratop alleen op radio-speeltijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoe meten ze dat eigenlijk in Belgi? Krijgen ze extra data van Spotify en Youtube ofzo, want daar zie je alleen de charts voor heel Belgi.
Eigenlijk hetzelfde zoals in Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Wat is Ultratop?
Ultratop is een organisatie, ontstaan op initiatief van de Belgische muziekindustrie, vertegenwoordigd door BRMA. Omdat Ultratop door de muziekindustrie zelf wordt gepatroneerd, is het de enige officile Belgische hitparade. De Belgische hitparade is gebaseerd op de in de winkels verkochte geluidsdragers, gekochte downloads (sinds 2006), streamingcijfers en airplay (sinds 2016 voor de singles chart, sinds 2017 voor de albums chart).
Hoe worden de charts gemaakt?
Wekelijks worden de fysieke verkopen verzameld van een selectie van onafhankelijke verkopers, webshops en ketens. Daarnaast worden ook de aantallen van de download- en streamingplatforms en airplay (Radiomonitor) dagelijks verwerkt. Wekelijks wordt de berekening op woensdagavond afgesloten. De gegevens resulteren in een Vlaamse en een Franstalige versie van de Ultratoplijsten.
https://www.ultratop.be/nl/ultratop.asp
Kan ik me goed voorstellen, het voelt zo unfair aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:18 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik blijf me gewoon iedere keer verbazen, echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:38 schreef Za het volgende:
In Estland Joost op 1, met 3 nummers in de top 50 vindt niemand fantastisch?
Indien mijn posts hier ongewenst zijn laat het dan gewoon weten.
Vind ik ook, en in het Nederlands, Fries (beetje Duits) ook nogquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:40 schreef yvonne het volgende:
Ik blijf me gewoon iedere keer verbazen, echt.
Is toch ook ongelooflijk.
Het blijft toch een raar land he. Twee helften met een andere taal, een andere smaak, een andere economie, en verder ook weinig affiniteit met elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, misschien gebaseerd op de combinatie land/taal die mensen hebben ingegeven in de app?
Dat heet sprakeloos zijn. Ergens geen woorden voor hebben. Dat hij dit voor elkaar krijgt is ongekend.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:38 schreef Za het volgende:
In Estland Joost op 1, met 4 nummers in de top 50 vindt niemand bijzonder?
Indien mijn posts hier ongewenst zijn laat het dan gewoon weten.
Ik hoop het cht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:43 schreef Za het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Joost morgen gaat optreden, de aanname is van wel, en heel veel mensen zullen blij zijn hem te zien, vooral wanneer hij lekker in goede doen is.
Maar misschien is het te snel, en start hij Juni pas met optredens.
Hij heeft al vaker gezegd dat optreden ook een soort therapie voor hem is, dus ik denk dat het zeker nu wel gaat helpen. En misschien wordt de drempel alleen maar groter als hij het uit blijft stellen, al kan ik me heel goed voorstellen dat hij er heel erg tegenop ziet. Als hij er morgen is, ben ik wel benieuwd of hij Europapa doet of zegt "dat doet nu nog teveel pijn"quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:43 schreef Za het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Joost morgen gaat optreden, de aanname is van wel, en heel veel mensen zullen blij zijn hem te zien, vooral wanneer hij lekker in goede doen is.
Maar misschien is het te snel, en start hij Juni pas met optredens.
Ik kan beamen (heb een betrouwbare bron) dat hij echt genoeg media-aanvragen binnen krijgt maar ook veel haatmails enzo. Dus hij kiest even voor zichzelf. Zou ik ook doen in zijn situatie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:18 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nah kom opquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik bedacht me ineens waarom het 'gevoel' rondom joost me zo bekend voorkomt en zo Nederlands aanvoelt. Het is een beetje zoals (stomme vergelijking maar toch) bij Pim Fortuyn ook iemand die op winst stond en ineens niet mee mocht/kon doen door de acties van een derde partij.
Ik wil hier disquificatie niet gelijk trekken met moord, maar heel veel van het gevoel omtrent dit gebeuren is de Nederlander niet vreemd.
Ik snap de laatste weken steeds beter waarom deze gast weg werd gestuurd als delegatieleider.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef Dave het volgende:
“Vriend” van het buitenlandse reacties topic Jan Bors is niet blij met gabe’s filmpje
[ x ]
Die man is helemaal gek geworden joh. En het lijkt erop dat Joost Klein dit bij hem heeft veroorzaakt, daarvoor was hij volgens mij redelijk normaal. Joost laat niemand onberoerdquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap de laatste weken steeds beter waarom deze gast weg werd gestuurd als delegatieleider.
Zit Jan Bors niet in de Tsjechische en Luxemburgse commissie? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef Dave het volgende:
“Vriend” van het buitenlandse reacties topic Jan Bors is niet blij met gabe’s filmpje
[ x ]
Zeg ik toch ook maar het sentiment eromheen als in dat je eigenlijk het gevoel hebt dat hij gewonnen zou hebben maar dat je dat nooit kunt weten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah kom opvergeleken met moord is dit maar een domme liedjes show hoor
Dat voelt voor mij heel anders, al speelt ook een rol dat ik het ESF al stom vond. Ik ben ervan overtuigd dat het goedkomt met Joost en denk dat hij nu groter is geworden dan wanneer hij mee had gedaan in de finale. Al vind ik het natuurlijk voor hem heel verdrietig dat zijn droom niet uit is gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik bedacht me ineens waarom het 'gevoel' rondom joost me zo bekend voorkomt en zo Nederlands aanvoelt. Het is een beetje zoals (stomme vergelijking maar toch) bij Pim Fortuyn ook iemand die op winst stond en ineens niet mee mocht/kon doen door de acties van een derde partij.
Ik wil hier disquificatie niet gelijk trekken met moord, maar heel veel van het gevoel omtrent dit gebeuren is de Nederlander niet vreemd.
Echt bizar, was altijd best interessant om naar hem te luisteren, maar hij is echt helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die man is helemaal gek geworden joh. En het lijkt erop dat Joost Klein dit bij hem heeft veroorzaakt, daarvoor was hij volgens mij redelijk normaal. Joost laat niemand onberoerd
Medelijden met de artiesten die onder zijn leiding vielen in zijn tijd als HoDquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Tsjechi, daar ging hij met ruzie weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zit Jan Bors niet in de Tsjechische en Luxemburgse commissie? Of ben ik in de war met iemand anders?
Oh wtfquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit jaar ook in de commissie van Luxemburg
Paar maanden geleden was hij al de meest bizarre dingen aan het twitteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die man is helemaal gek geworden joh. En het lijkt erop dat Joost Klein dit bij hem heeft veroorzaakt, daarvoor was hij volgens mij redelijk normaal. Joost laat niemand onberoerd
Hij had op een gegeven moment een AI-interview met Joost. Ik heb het niet bekeken, maar toen dacht ik al: wat ben je allemaal aan het doen joh. Hij had echt een ongezonde obsessie met hem.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was hij al de meest bizarre dingen aan het twitteren.
Hij had ook door dat iets met Joost views en likes oplevert. Wat dat betreft past hij wel mooi in het straatje van de EBU: Joost uitmelken maar hem voor de rest cancelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij had op een gegeven moment een AI-interview met Joost. Ik heb het niet bekeken, maar toen dacht ik al: wat ben je allemaal aan het doen joh. Hij had echt een ongezonde obsessie met hem.
Nu al benieuwd of ze hem ook niet meer bij dat meest bekeken Youtube overzicht laten zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Hij had ook door dat iets met Joost views en likes oplevert. Wat dat betreft past hij wel mooi in het straatje van de EBU: Joost uitmelken maar hem voor de rest cancelen.
Dat is toch fascinerend he. Joost weet hoe het internet werkt, hoe social media werken. In plaats van dat ze van hem leren, want hij is er duidelijk beter in dan Eurovisie zelf en weet hoe hij zich moet marketen, gooien ze hem eruit omdat hij te recalcitrant is. Zo ongelooflijk dom.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Hij had ook door dat iets met Joost views en likes oplevert. Wat dat betreft past hij wel mooi in het straatje van de EBU: Joost uitmelken maar hem voor de rest cancelen.
Op dit moment zou het me verbazen als ze hem wl laten zien. Aan de andere kant: willen ze nog een keer dat hun comments vol met steun aan Joost staan? Alhoewel, dat gaat waarschijnlijk sowieso wel gebeuren, of ze hem nou in het overzicht betrekken of nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu al benieuwd of ze hem ook niet meer bij dat meest bekeken Youtube overzicht laten zien.
Dit, ja. En ook gewoon niet doorhebben dat deze beslissing enorm op ze zou backfiren. Of misschien hadden ze het wel door en kon het ze niets schelen, maar dat geloof ik gewoon niet. Echt pure domheid en arrogantie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is toch fascinerend he. Joost weet hoe het internet werkt, hoe social media werken. In plaats van dat ze van hem leren, want hij is er duidelijk beter in dan Eurovisie zelf en weet hoe hij zich moet marketen, gooien ze hem eruit omdat hij te recalcitrant is. Zo ongelooflijk dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |