Wat ik ervan snap gaat dit via een apart abonnement. 17 euro bij Odido en Delta voor enkel het lineaire viaplay+ kanaal.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaar die prijsverhoging. Gewoon 2 zenders in de lucht te houden.
Dat Viaplay TV+ is dus wel degelijk live F1quote:
En toegang tot viaplay zelf. Zelfde principe als met Viaplay Xtra.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat ik ervan snap gaat dit via een apart abonnement. 17 euro bij Odido en Delta voor enkel het lineaire viaplay+ kanaal.
Wat heeft een internetprovider met Viaplay te maken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ziggo blijft prijzen maar verhogen en daardoor lopen veel klanten weg https://www.nu.nl/tech/63(...)eel-klanten-weg.html
Vreemde bericht dit. Ik heb altijd gedacht dat het immer sympathieke Ziggo een filantropische instelling was die alleen maar op aarde is om de klanten te pleasen met gratis content.
Het gaat over het Ziggo de tv aanbieder. Je weet wel, waar het in dit topic vaak over gaat als de good guy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een internetprovider met Viaplay te maken?
Ja leuk je obsessie, maar het is gewoon offtopic. Hooguit een mooi voorbeeld van hoe alles omlaag gaat als de prijzen omhoog gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het gaat over het Ziggo de tv aanbieder. Je weet wel, waar het in dit topic vaak over gaat als de good guy.
Citaat bericht:
Ziggo blijft klanten verliezen. Het bedrijf haalde vorig jaar augustus de uitzendrechten voor de Champions League binnen om bestaande klanten te behouden en nieuwe aan te trekken. Toch verloor Ziggo in de laatste drie maanden van 2024 bijna 37.000 klanten.
Het tempo waarin Ziggo klanten verliest, is vorig jaar verder toegenomen. Over heel 2024 verloor Ziggo 137.100 klanten. Een jaar eerder zag het bedrijf 123.200 klanten vertrekken.
Ik weet idd niet of het in het 'Ziggo Racecafé' topic meer op de plek was geweest, aangezien men dan met de titel ook kan denken dat het om het Racecafé gaat....quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een onzin man. Je kunt alle mod gewoon je eigen voorkeuren niet scheiden. Het gaat in dit topic continue over Viaplay én Ziggo, maar het ineens over het 4K-bedrijf dat dat ook prijzen moet verhogen en abonnees kwijtraakt is het ineens off-topic. Maargoed, verwijder het maar weer allemaal, dat is toch hoe het altijd weer gaat. Ik ben er langzamerhand wel klaar mee hier.
Tip: je had even moeten vermelden in een laatste zin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een onzin man. Je kunt alle mod gewoon je eigen voorkeuren niet scheiden. Het gaat in dit topic continue over Viaplay én Ziggo, maar het ineens over het 4K-bedrijf dat dat ook prijzen moet verhogen en abonnees kwijtraakt is het ineens off-topic. Maargoed, verwijder het maar weer allemaal, dat is toch hoe het altijd weer gaat. Ik ben er langzamerhand wel klaar mee hier.
https://www.totaaltv.nl/n(...)neair-en-ott-kijken/quote:Extra betalen
De duidelijkheid komt een week voor de start van het nieuwe Formule 1-seizoen en het lineaire kanaal Viaplay TV+ wel. Het is Viaplay zelf die aan deze internetsite bevestigt dat het OTT- en het Viaplay TV+ abonnement gescheiden abonnementen zijn. En dat de OTT-abonnee dus ¤16,99 per maand extra moet betalen als ook sport via Viaplay TV+ gewenst te worden bekeken.
Ja dat zei ik meteen al.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay bevestigt dubbel abonnement voor lineair en OTT kijken
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)neair-en-ott-kijken/
(lol)
de prijs is ook 5 euro lager dan voor het online abonnement wat wel een hint was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, het kan nog duurder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay bevestigt dubbel abonnement voor lineair en OTT kijken
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)neair-en-ott-kijken/
(lol)
RIP ViaPlee. De dag dat ik de ondergang van ViaPlee ga meemaken komt steeds dichterbijquote:Op zondag 2 maart 2025 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Formule 1 nu in 4K te volgen via F1TV
Klaarblijkelijk was een deel van de tests dus al in 4k te bekijken in Nederland op een Apple TV, ben benieuwd over 2 weken.
En de kwaliteit nog niet eens in HD, terwijl wij al in 4K zitten te genieten én de gridwalk van Buxton er gratis bij hebbenquote:
Will is weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En de kwaliteit nog niet eens in HD, terwijl wij al in 4K zitten te genieten én de gridwalk van Buxton er gratis bij hebben
Pardon…? Waar is die heen dan?quote:
Will Buxton Opens Up on Leaving F1 for IndyCar in Exciting New Movequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Pardon…? Waar is die heen dan?Dat is wel echt een aderlating zeg. Die zoon van Brundle vind ik vreselijk irritant, en ik sloeg de voorbeschouwingen zelfs vaak over als Buxton er niet bij was…
Wtf…voor Indycar ook echt…in plaats van in de Koningsklasse kiest die voor zoiets als Indycar, hoe danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Will Buxton Opens Up on Leaving F1 for IndyCar in Exciting New Move
https://www.si.com/fannat(...)ew-move-01jmvztvtxjw
ik vond hem niet slecht, al kijk ik eigenlijk alleen de vrije trainingen F1TV, kwali en race meestal viaplayquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef APK het volgende:
Blij dat die overdreven nep-ADHD-idioot weg is.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wtf…voor Indycar ook echt…in plaats van in de Koningsklasse kiest die voor zoiets als Indycar, hoe danWat een enorme aderlating dit.
Ik vond hem onuitstaanbaar, ook met zijn maniertjes in Drive To Survive.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:38 schreef Tarado het volgende:
ik vond hem niet slecht, al kijk ik eigenlijk alleen de vrije trainingen F1TV, kwali en race meestal viaplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |