abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 12:48:02 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215755612
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Tesla Model 3 Performance vs BMW M3 Competition -- Track Battle -- Cammisa's Ultimate Comparison Test

Erg indrukwekkend hoor, en dan FSD er bij welke ook insane is.

Ik rij zelf BMW X maar heb wel eens Tesla's van zakelijk MyWheels gereden als ik naar partners ga. Leuk speelgoed :)
Maar Tesla heeft de auto wereld wel op haar kop gezet ja de laatste jaren.

En Tesla Model 3's komen nu allemaal uit de lease en zijn al te koop voor 14-25k! Met de batterij nog boven de 90% capaciteit.
Ja is prima bak. Elektrisch rijden is sowieso epic, maar de snelheid van dat systeem van Tesla vind ik echt een verademing. De meeste mensen die heel erg anti-tesla zijn zijn over het algemeen niet de mensen die 14-25k hebben liggen voor een auto, dus die spreek je verder niet aan met dat argument. :P ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door CoolGuy op 03-12-2024 13:02:14 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 18:46:52 #202
16180 crew  CoolGuy
pi_215799966
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:09 schreef CoolGuy het volgende:
De zgn kerst update komt er aan! *O*
Hoppa, update geïnstalleerd. *O* *O*
pi_215801783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hoppa, update geïnstalleerd. *O* *O*
Als je nu naar de VS verhuist, kun je ook FSD gebruiken. Dat is pas klaarkomen! ^O^
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 21:25:49 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_215801855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als je nu naar de VS verhuist, kun je ook FSD gebruiken. Dat is pas klaarkomen! ^O^
Jij trekt dat echt slecht he :D mooi man.
pi_215801958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij trekt dat echt slecht he :D mooi man.
Krijg je daar een harde plasser van? Ik kan nog meer van zulke berichten posten, als je dat graag wilt :)
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 21:34:45 #206
16180 crew  CoolGuy
pi_215801978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Krijg je daar een harde plasser van? Ik kan nog meer van zulke berichten posten, als je dat graag wilt :)
Nee nee, ik stel gewoon dat die update er is, maar jij kunt het niet laten om daar een beetje geprikkeld op te reageren. Dat heeft verder niks met mij van doen, dat is gewoon omdat jij graag een beetje negatief wil doen als het op Tesla/Musk aan komt.
pi_215802053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee nee, ik stel gewoon dat die update er is, maar jij kunt het niet laten om daar een beetje geprikkeld op te reageren. Dat heeft verder niks met mij van doen, dat is gewoon omdat jij graag een beetje negatief wil doen als het op Tesla/Musk aan komt.
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.

Maar dat risico heb je ongetwijfeld over voor je grote held :)
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 21:41:37 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_215802101
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.

Jawel hoor.

Daarnaast lijkt het me vooral een goed idee dat jij niet voor mij invult wat ik wel of niet zou moeten ervaren, omdat jij wel denkt te kunnen bepalen wat ik wel of niet weet. Maak jij je maar druk om jezelf, dan heb je genoeg te doen. :)
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:42:29 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215802120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

er komt een tijd dat een auto geen stuur meer heeft , dus of je nu slaapt of niet doet er niet veel toe
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215802221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er komt een tijd dat een auto geen stuur meer heeft , dus of je nu slaapt of niet doet er niet veel toe
Die heb je al. Dat heet een metro.

Als je ook wilt dat stuurloze auto's op publieke wegen rijden, moet je al het andere gebruik daarvan verbieden. Dus geen voetgangers, fietsers of auto's met bestuurders meer. Die blijven maar thuis of gebruiken een stuurloze taxi.
pi_215802260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Die heb je al. Dat heet een metro.

Als je ook wilt dat stuurloze auto's op publieke wegen rijden, moet je al het andere gebruik daarvan verbieden. Dus geen voetgangers, fietsers of auto's met bestuurders meer. Die blijven maar thuis of gebruiken een stuurloze taxi.
Maar wat is dan het verschil met een zelfrijdende taxi.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215802293
Tussen haakjes, vragen jullie je nooit af hoe vaak Musk dubbel ligt van het lachen omdat al die domme sukkels alles geloven wat hij zegt en hem hun geld geven?

De meeste mensen hebben niets met logica en luisteren alleen naar hun gevoel.
pi_215802329
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar wat is dan het verschil met een zelfrijdende taxi.

Dat hangt af van de dichtheid van het railnetwerk en de hoeveelheid trams, treinen en metro's. Je kunt daar bussen ook nog onder stoppen.
pi_215802389
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat hangt af van de dichtheid van het railnetwerk en de hoeveelheid trams, treinen en metro's. Je kunt daar bussen ook nog onder stoppen.
Ik bedoel eigenlijk een stuurloze Tesla vs een stuurloze Taxi.
  zaterdag 7 december 2024 @ 22:03:42 #215
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215802443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tussen haakjes, vragen jullie je nooit af hoe vaak Musk dubbel ligt van het lachen omdat al die domme sukkels alles geloven wat hij zegt en hem hun geld geven?

De meeste mensen hebben niets met logica en luisteren alleen naar hun gevoel.
je hebt gelijk , ik verbaas me ook altijd dat al die koetsen zonder paard bewegen

we moeten ingrijpen
dat kan nooit goed gaan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215802636
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk een stuurloze Tesla vs een stuurloze Taxi.
Zonder rails gaat het allebei niet werken?
pi_215802650
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je hebt gelijk , ik verbaas me ook altijd dat al die koetsen zonder paard bewegen

we moeten ingrijpen
dat kan nooit goed gaan
Ik verbaas me altijd dat auto's met menselijke bestuurders niet veel meer ongelukken maken.
pi_215802751
Misschien weer tijd voor een overzicht: alhoewel we hier het OV flink hebben afgebroken, is het nog steeds aanwezig. En dat is meer dan je kunt zeggen voor 99% van de VS. Daar heb je de keuze tussen een auto en thuisblijven. Het is daarom misschien niet zo zinnig om de mensen die dat als enige referentie hebben gedachteloos na te lullen.
pi_215802817
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:17 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zonder rails gaat het allebei niet werken?
Nou, als ik kijk naar zelfrijdende taxis in de VS, dan rijden die veiliger dan met een mens aan het stuur.
pi_215802968
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, als ik kijk naar zelfrijdende taxis in de VS, dan rijden die veiliger dan met een mens aan het stuur.
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.

Een groot probleem met AI is, dat het dingen moet kunnen herkennen om er adequaat op te reageren. Zo zijn voetgangers met een fiets of winkelwagen een groot probleem. Recent was er een autonome auto die een voetganger die een fiets meeduwde niet herkende en er daarom overheen reed. En daar ze toen onder de auto zat, was ze verdwenen en heeft de auto haar een hele tijd meegesleurd. Ze heeft het blijkbaar overleefd, maar vraag niet hoe.
  zaterdag 7 december 2024 @ 22:45:48 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215803017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.

Een groot probleem met AI is, dat het dingen moet kunnen herkennen om er adequaat op te reageren. Zo zijn voetgangers met een fiets of winkelwagen een groot probleem. Recent was er een autonome auto die een voetganger die een fiets meeduwde niet herkende en er daarom overheen reed. En daar ze toen onder de auto zat, was ze verdwenen en heeft de auto haar een hele tijd meegesleurd. Ze heeft het blijkbaar overleefd, maar vraag niet hoe.
men zegt dat zelfrijdende autos een stuk goedkoper in de verzekering zijn
pi_215803063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men zegt dat zelfrijdende autos een stuk goedkoper in de verzekering zijn
Eerst zien, dan geloven. De verzekering voor elektrische auto's wordt steeds duurder en de bestuurder is nog steeds altijd verantwoordelijk voor ongelukken, ongeacht of de computer reed. Dat is een goede manier om de schade niet vergoed te krijgen.

De enige uitzondering is bepaalde Mercedessen, maar alleen op een paar stukjes snelweg in Californië.
pi_215803080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Maar dat wordt steeds beter.
En menselijke bestuurders rijden ook over voetgangers heen.

Ik word dagelijks het zebrapad voor de sokken gereden door gefrustreerde bestuurders naar hun werk.

Gisterochtend nog het toppunt meegemaakt: auto 1 stopt keurig voor het zebrapad, en auto 2 daarachter zwaait om auto 1 heen en rijdt me alsnog voor de voeten.

Voordeel van AI is dat het niet wordt afgeleid door van alles en nog wat.

En daar hebben mensen nogal eens last van.

Die hebben verkeersveiligheid niet altijd als hoogste prioriteit tijdens het rijden.
pi_215803119
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat wordt steeds beter.
En menselijke bestuurders rijden ook over voetgangers heen.

Ik word dagelijks het zebrapad voor de sokken gereden door gefrustreerde bestuurders naar hun werk.

Gisterochtend nog het toppunt meegemaakt: auto 1 stopt keurig voor het zebrapad, en auto 2 daarachter zwaait om auto 1 heen en rijdt me alsnog voor de voeten.

Voordeel van AI is dat het niet wordt afgeleid door van alles en nog wat.

En daar hebben mensen nogal eens last van.

Die hebben verkeersveiligheid niet altijd als hoogste prioriteit tijdens het rijden.
Ik verwacht, dat je tussen de zelfrijdende auto's heel snel tot een andere conclusie komt.

Simpel gezegd: als het niet zo geprogrammeerd is of in de trainingsdata zat, bestaat het niet. Geesten en ongeïdentificeerde objecten. Dus gewoon doorrijden.
pi_215803576
Kortom, als je zelfrijdende auto's of taxi's wilt, kun je het beste overal rails aanleggen en niet zelfrijdende auto's verbieden. Dan werkt het.
pi_215891677

Kortom, als je met camera's iets niet herkent, ga er dan van uit dat het een obstakel is. Alhoewel radar en lidar natuurlijk vele malen beter zijn voor zulke dingen. Maar dat kost geld.
pi_215897845
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 20:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

Kortom, als je met camera's iets niet herkent, ga er dan van uit dat het een obstakel is. Alhoewel radar en lidar natuurlijk vele malen beter zijn voor zulke dingen. Maar dat kost geld.
WsJ artikel niet geklikt, daar zitten alleen maar "journalisten" met een ElonMuskDerangementSyndrome.

https://www.wsj.com/topics/person/elon-musk

Alleen die artikelen al die ze schrijven, allemaal zo boos, met afgunst en haat.

[ Bericht 11% gewijzigd door epicbeardman op 17-12-2024 14:43:10 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215897847

Dit soort realtime videos waar youtube vol mee staat geven veel beter beeld hoeveel levens Elon Musk gaat redden met deze features.

[ Bericht 35% gewijzigd door epicbeardman op 17-12-2024 14:41:26 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215916234
Why BYD bought a Tesla Cybertruck and shipped it to China
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215923455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 07:28 schreef Digi2 het volgende:
Why BYD bought a Tesla Cybertruck and shipped it to China
Niet geklikt i.v.m. clickbait, laat mij raden? ze willen Elon's perfecte software jatten?
pi_215923502
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 20:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

Weet je wat het is. Dat is Autopilot en dat is niet getraind op dit soort situaties.
Autopilot is een geavanceerde cruise control en je moet gewoon zelf opletten.
Dat staat ook duidelijk in de waarschuwing die je accepteert als je het voor het eerst inschakelt.

Full Self Driving is een ander beest, die zou dit soort fouten niet meer mogen maken in de toekomst. Maar ook dat is nu nog "level 2" dus is de rijder verantwoordelijk.

WSJ heeft al heel wat negatieve artikelen over Tesla geschreven maar kunnen (of willen) FSD en Autopilot nog steeds niet uit elkaar houden en gooien dat dus op 1 hoop.
pi_215923503
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niet geklikt i.v.m. clickbait, laat mij raden? ze willen Elon's perfecte software jatten?
Nee, ze willen een keertje goed lachen.
pi_215923535
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoewel de Cybertruck z'n "uitdagingen" heeft, heeft het wel technieken die in geen enkele andere productiewagen zitten (of tot voor kort zaten).

Dus het is wel logisch dat er interesse is vanuit andere merken.

Volledige 48 volt boordspanning is daar 1 ding van maar Tesla heeft een volledige "handleiding" naar iedere concurrent gestuurd hoe dat geïmplementeerd kan worden omdat Tesla juist wil dat de heel industrie overgaat op 48 volt. Dat maakt het voor iedereen goedkoper, alleen al omdat je 4x minder koper nodig hebt in de bedrading t.o.v. 12 volt.
pi_215923542
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ook niet geklikt maar fabrikanten die elkanders auto kopen en binnenstebuiten keren is eerder regel dan uitzondering.
pi_215923584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ook niet geklikt maar fabrikanten die elkanders auto kopen en binnenstebuiten keren is eerder regel dan uitzondering.
Dat inderdaad.
pi_215923600
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Laat ze maar lachen, de enige die lacht is Elon Muskgod.

Zelfs in Nederland zijn de Tesla's grote successen, kijk alleen al naar September 2024 waar Tesla met 2 modellen verreweg de troon spant.

Over heel 2024 tot en met november was de Tesla Model Y het meest verkochte model, met 13.194 verkopen.
pi_215923637
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Laat ze maar lachen, de enige die lacht is Elon Muskgod.

Zelfs in Nederland zijn de Tesla's grote successen, kijk alleen al naar September 2024 waar Tesla met 2 modellen verreweg de troon spant.

Over heel 2024 tot en met november was de Tesla Model Y het meest verkochte model, met 13.194 verkopen.
Ik zie de Cyber truck niet in die lijst staan.
pi_215923765
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie de Cyber truck niet in die lijst staan.
Cybertruck is ook niet voor de Nederlandse markt, die auto past hier niet eens door straatjes en is niet goedgekeurd door RDW. Die auto is ook nooit bedoeld voor de Europese markt.

De Cybertruck is een speeltje die Elon Musk heeft gemaakt nadat 1 van zijn zonen hem vroeg om een auto te ontwerpen die wel futuristisch er uitziet, je kan verkropte gevoelens hebben tegen ElonGod maar ik zie niemand zo hard innoveren als hij.

quote:
It also answers a question posed by Musk's son Saxon, as relayed in best-selling author Walter Isaacson's new biography Elon Musk. "Why doesn't the future look like the future?" Saxon had asked his father. The elder Musk, Isaacson writes, used this question as a refrain when speaking with his design team at Tesla: "I want the future to look like the future."
Hij heeft de hele autobranche op zijn kop gezet dankzij zijn visionaire blik, hij laat merken zoals Audi/VW/McLaren/Mercedes/BMW nog beter hen best doen en die gevestigde bedrijven kunnen het zelfs niet winnen van hem.

Hij maakt zulke goedkope auto's die mensen daadwerkelijk kunnen betalen, een nieuwe premium Duitse auto kost al meer dan de gemiddelde Model Y of 3 en dan moet je nog alle functies/opties bij de duitse merken aanklikken (zonnedak/inklapbarespiegels en ga zo maar door(en ik kan dit beamen))

De ontwikkeling die Tesla doet i.c.m. de accu pakketten, electrische motoren, het fast chargen, de tesla laadstations en ga zo maar door zorgt er voor dat de rest niet stil kan zitten.

Tesla is het beste bedrijf, naast SpaceX en X welke de wereld de afgelopen tientallen jaren zijn gestart. Niets is zo goed als Elon's blik, die maar continue vooruitstreeft en mensen hier op FOK foxwild maakt en zelfs de CEO's van VolksWagen group (een bedrijf dat gestart is door letterlijk Hitler(German Labour Front)

Daarnaast vindt James May de Cybertruck wel geslaagd, en die is heel wat relevanter dan paar EDS users op FOK!forum.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 19-12-2024 21:09:28 ]
pi_215923891
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Cybertruck is ook niet voor de Nederlandse markt, die auto past hier niet eens door straatjes en is niet goedgekeurd door RDW. Die auto is ook nooit bedoeld voor de Europese markt.

Precies, dus je argumentatie snijdt geen hout.
pi_215924092
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies, dus je argumentatie snijdt geen hout.
Mijn argument was dat BYD de software van Tesla probeert te stelen.

Dit is het Tesla topic, geen Cybertruck topic.
En de Cybertruck heeft ook gewoon de goddelijke Elon software FSD 13.2 die autonoom rijden perfect uitvoert en voor duizenden dan wel niet miljoenen minder verkeersdoden in de toekomst gaat zorgen. Als elk autobedrijf zo'n visionaire held aan de leiding had dan was de wereld een veel veiligere plaatst.

En daarnaast redt hij het klimaat, waardoor het nu al weer sneeuwt in de alpen. Dat was voor al die groene auto's van hem maar eens in de zo veel tijd.

Kijk alleen maar eens naar WhamBam Teslacam footage, een erg populair youtube kanaal waar je kan zien hoeveel levens autopilot van Elon redt.
pi_215924126
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mijn argument was dat BYD de software van Tesla probeert te stelen.

Dit is het Tesla topic, geen Cybertruck topic.
En de Cybertruck heeft ook gewoon de goddelijke Elon software FSD 13.2 die autonoom rijden perfect uitvoert en voor duizenden dan wel niet miljoenen minder verkeersdoden in de toekomst gaat zorgen. Als elk bedrijf zo'n visionaire held aan de leiding had dan was de wereld een veel veiligere plaatst.

Kijk alleen maar eens naar WhamBam Tesla camfootage, een erg populair youtube kanaal waar je kan zien hoeveel levens autopilot van Elon redt.
En ik zei dat ze even wilden lachen om de Cyber truck.

En dat was kennelijk tegen het zere been.
pi_215924131
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
En ik zei dat ze even wilden lachen om de Cyber truck.

En dat was kennelijk tegen het zere been.
Je argument snijdt geen papier.
pi_215924195
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je argument snijdt geen papier.
Welk model Tesla rijd jij eigenlijk?
pi_215924261
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welk model Tesla rijd jij eigenlijk?
Ik rij een BMW X3 helaas, LCI versie met Harmon en Kardon boxen/dakraam/electrisch inklapbare spiegels/leder bruine interieur :9 .

epicbeardman in PTA / [Centraal] BMW Fantopic: Deel 131 - alles duur

Had graag een Tesla gereden maar i.v.m. ik een appartement in een stad heb en geen eigen stroomvoorziening in de parkeergarage en dit ook geen mogelijkheid is dankzij VVE ben ik genoodzaakt om maar BMW te rijden. (is trouwens wel ook een favoriet merk)

Had graag een Model 3 plaid gehad, af en toe rijd ik wel via MyWheels via werk naar een partner in een Model 3 tho.
  donderdag 19 december 2024 @ 22:22:33 #245
6941 APK
Factual, I think.
pi_215924862
Ik zat vorige week in een Model Y naar Schiphol en vond wat ik op het scherm zag behoorlijk indrukwekkend.
O.a. meteen beeld van auto's achter en naast je als je richtingaanwijzer aanzet en goed live beeld van auto's om je heen.
Kreeg bijna zin om mij eens in de aankoop van een Model Y te verdiepen tot ik daarna las dat Musk zich nu ook al met de verkiezingen in Engeland wil gaan bemoeien, wist meteen weer waarom ik geen tesla wil.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_215924871
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik rij een BMW X3 helaas, LCI versie met Harmon en Kardon boxen/dakraam/electrisch inklapbare spiegels/leder bruine interieur :9 .

epicbeardman in PTA / [Centraal] BMW Fantopic: Deel 131 - alles duur

Had graag een Tesla gereden maar i.v.m. ik een appartement in een stad heb en geen eigen stroomvoorziening in de parkeergarage en dit ook geen mogelijkheid is dankzij VVE ben ik genoodzaakt om maar BMW te rijden. (is trouwens wel ook een favoriet merk)

Had graag een Model 3 plaid gehad, af en toe rijd ik wel via MyWheels via werk naar een partner in een Model 3 tho.
Dus je liefde voor Tesla is vrij snel begrensd.

Tja, beetje jammer.
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 22:23:57 #247
16180 crew  CoolGuy
pi_215924894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef APK het volgende:
Ik zat vorige week in een Model Y naar Schiphol en vond wat ik op het scherm zag behoorlijk indrukwekkend.
O.a. meteen beeld van auto's achter en naast je als je richtingaanwijzer aanzet en goed live beeld van auto's om je heen.
Kreeg bijna zin om mij eens in de aankoop van een Model Y te verdiepen tot ik daarna las dat Musk zich nu ook al met de verkiezingen in Engeland wil gaan bemoeien, wist meteen weer waarom ik geen tesla wil.
Dat ecosysteem van Tesla is echt briljant.
pi_215924918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef APK het volgende:
Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is.
Je ziet de autos natuurlijk ook gewoon door het raam.
pi_215924983
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je liefde voor Tesla is vrij snel begrensd.

Tja, beetje jammer.
Draai de rollen eens om, waarom moet je overal afgunst op hebben? ik heb meerdere bedrijven en interesses die ik leuk vind omdat het leven interessant en leuk is.

Meer dan 20 redenen heb ik al aangegeven waarom Tesla een top bedrijf is, dat naast de super robots nog veel meer innoveert. Van Powerwalls tot aan stroom opwekken met zonnepanelen die eruitzien als dakpannen. Dat ze Hawaii Coal fabriek free hebben gemaakt.

Ik gebruik ook nog windows terwijl ik niets heb met Bill Gates, als mensen vallen over een persoonlijke mening of tweets van Elon Musk dan laat het alleen maar zien dat die mensen emotioneel kinderachtig zijn. Ik ben niet zo sneu omdat Bill Gates een raar mannetje is dat ik geen windows 10/11 ga gebruiken.

De mensen die haten op Elon Musk zouden volgens mij geen eens een Tesla kunnen betalen, laat staan dat ze hen rijbewijs hebben.

Als je niets met Elon Musk of zijn goddelijke bedrijven hebt waarom blijf je terugkomen naar dit topic?
  donderdag 19 december 2024 @ 22:30:33 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_215925005
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:25 schreef Wantie het volgende:

Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is.
Je ziet de autos natuurlijk ook gewoon door het raam.
In Principe wel, maar mijn ervaring met recente auto's (en ontwikkelingen) is dat je door veel meer dingen afgeleid raakt dan 10 jaar geleden toen auto's nog helemaal geen scherm hadden.
Als je dan toch een flink deel van de tijd vaar dat scherm tuurt dan is het ook wel fijn als er daadwerkelijke info te zien is die met veiligheid te maken heeft i.p.v. entertainment of navigatie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')