abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 12:48:02 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215755612
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Tesla Model 3 Performance vs BMW M3 Competition -- Track Battle -- Cammisa's Ultimate Comparison Test

Erg indrukwekkend hoor, en dan FSD er bij welke ook insane is.

Ik rij zelf BMW X maar heb wel eens Tesla's van zakelijk MyWheels gereden als ik naar partners ga. Leuk speelgoed :)
Maar Tesla heeft de auto wereld wel op haar kop gezet ja de laatste jaren.

En Tesla Model 3's komen nu allemaal uit de lease en zijn al te koop voor 14-25k! Met de batterij nog boven de 90% capaciteit.
Ja is prima bak. Elektrisch rijden is sowieso epic, maar de snelheid van dat systeem van Tesla vind ik echt een verademing. De meeste mensen die heel erg anti-tesla zijn zijn over het algemeen niet de mensen die 14-25k hebben liggen voor een auto, dus die spreek je verder niet aan met dat argument. :P ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door CoolGuy op 03-12-2024 13:02:14 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 18:46:52 #202
16180 crew  CoolGuy
pi_215799966
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:09 schreef CoolGuy het volgende:
De zgn kerst update komt er aan! *O*
Hoppa, update geïnstalleerd. *O* *O*
pi_215801783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hoppa, update geïnstalleerd. *O* *O*
Als je nu naar de VS verhuist, kun je ook FSD gebruiken. Dat is pas klaarkomen! ^O^
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 21:25:49 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_215801855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als je nu naar de VS verhuist, kun je ook FSD gebruiken. Dat is pas klaarkomen! ^O^
Jij trekt dat echt slecht he :D mooi man.
pi_215801958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij trekt dat echt slecht he :D mooi man.
Krijg je daar een harde plasser van? Ik kan nog meer van zulke berichten posten, als je dat graag wilt :)
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 21:34:45 #206
16180 crew  CoolGuy
pi_215801978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Krijg je daar een harde plasser van? Ik kan nog meer van zulke berichten posten, als je dat graag wilt :)
Nee nee, ik stel gewoon dat die update er is, maar jij kunt het niet laten om daar een beetje geprikkeld op te reageren. Dat heeft verder niks met mij van doen, dat is gewoon omdat jij graag een beetje negatief wil doen als het op Tesla/Musk aan komt.
pi_215802053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee nee, ik stel gewoon dat die update er is, maar jij kunt het niet laten om daar een beetje geprikkeld op te reageren. Dat heeft verder niks met mij van doen, dat is gewoon omdat jij graag een beetje negatief wil doen als het op Tesla/Musk aan komt.
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.

Maar dat risico heb je ongetwijfeld over voor je grote held :)
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 21:41:37 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_215802101
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.

Jawel hoor.

Daarnaast lijkt het me vooral een goed idee dat jij niet voor mij invult wat ik wel of niet zou moeten ervaren, omdat jij wel denkt te kunnen bepalen wat ik wel of niet weet. Maak jij je maar druk om jezelf, dan heb je genoeg te doen. :)
  zaterdag 7 december 2024 @ 21:42:29 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215802120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

er komt een tijd dat een auto geen stuur meer heeft , dus of je nu slaapt of niet doet er niet veel toe
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215802221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er komt een tijd dat een auto geen stuur meer heeft , dus of je nu slaapt of niet doet er niet veel toe
Die heb je al. Dat heet een metro.

Als je ook wilt dat stuurloze auto's op publieke wegen rijden, moet je al het andere gebruik daarvan verbieden. Dus geen voetgangers, fietsers of auto's met bestuurders meer. Die blijven maar thuis of gebruiken een stuurloze taxi.
pi_215802260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Die heb je al. Dat heet een metro.

Als je ook wilt dat stuurloze auto's op publieke wegen rijden, moet je al het andere gebruik daarvan verbieden. Dus geen voetgangers, fietsers of auto's met bestuurders meer. Die blijven maar thuis of gebruiken een stuurloze taxi.
Maar wat is dan het verschil met een zelfrijdende taxi.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215802293
Tussen haakjes, vragen jullie je nooit af hoe vaak Musk dubbel ligt van het lachen omdat al die domme sukkels alles geloven wat hij zegt en hem hun geld geven?

De meeste mensen hebben niets met logica en luisteren alleen naar hun gevoel.
pi_215802329
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar wat is dan het verschil met een zelfrijdende taxi.

Dat hangt af van de dichtheid van het railnetwerk en de hoeveelheid trams, treinen en metro's. Je kunt daar bussen ook nog onder stoppen.
pi_215802389
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat hangt af van de dichtheid van het railnetwerk en de hoeveelheid trams, treinen en metro's. Je kunt daar bussen ook nog onder stoppen.
Ik bedoel eigenlijk een stuurloze Tesla vs een stuurloze Taxi.
  zaterdag 7 december 2024 @ 22:03:42 #215
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215802443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tussen haakjes, vragen jullie je nooit af hoe vaak Musk dubbel ligt van het lachen omdat al die domme sukkels alles geloven wat hij zegt en hem hun geld geven?

De meeste mensen hebben niets met logica en luisteren alleen naar hun gevoel.
je hebt gelijk , ik verbaas me ook altijd dat al die koetsen zonder paard bewegen

we moeten ingrijpen
dat kan nooit goed gaan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215802636
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk een stuurloze Tesla vs een stuurloze Taxi.
Zonder rails gaat het allebei niet werken?
pi_215802650
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je hebt gelijk , ik verbaas me ook altijd dat al die koetsen zonder paard bewegen

we moeten ingrijpen
dat kan nooit goed gaan
Ik verbaas me altijd dat auto's met menselijke bestuurders niet veel meer ongelukken maken.
pi_215802751
Misschien weer tijd voor een overzicht: alhoewel we hier het OV flink hebben afgebroken, is het nog steeds aanwezig. En dat is meer dan je kunt zeggen voor 99% van de VS. Daar heb je de keuze tussen een auto en thuisblijven. Het is daarom misschien niet zo zinnig om de mensen die dat als enige referentie hebben gedachteloos na te lullen.
pi_215802817
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:17 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zonder rails gaat het allebei niet werken?
Nou, als ik kijk naar zelfrijdende taxis in de VS, dan rijden die veiliger dan met een mens aan het stuur.
pi_215802968
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, als ik kijk naar zelfrijdende taxis in de VS, dan rijden die veiliger dan met een mens aan het stuur.
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.

Een groot probleem met AI is, dat het dingen moet kunnen herkennen om er adequaat op te reageren. Zo zijn voetgangers met een fiets of winkelwagen een groot probleem. Recent was er een autonome auto die een voetganger die een fiets meeduwde niet herkende en er daarom overheen reed. En daar ze toen onder de auto zat, was ze verdwenen en heeft de auto haar een hele tijd meegesleurd. Ze heeft het blijkbaar overleefd, maar vraag niet hoe.
  zaterdag 7 december 2024 @ 22:45:48 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215803017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.

Een groot probleem met AI is, dat het dingen moet kunnen herkennen om er adequaat op te reageren. Zo zijn voetgangers met een fiets of winkelwagen een groot probleem. Recent was er een autonome auto die een voetganger die een fiets meeduwde niet herkende en er daarom overheen reed. En daar ze toen onder de auto zat, was ze verdwenen en heeft de auto haar een hele tijd meegesleurd. Ze heeft het blijkbaar overleefd, maar vraag niet hoe.
men zegt dat zelfrijdende autos een stuk goedkoper in de verzekering zijn
pi_215803063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men zegt dat zelfrijdende autos een stuk goedkoper in de verzekering zijn
Eerst zien, dan geloven. De verzekering voor elektrische auto's wordt steeds duurder en de bestuurder is nog steeds altijd verantwoordelijk voor ongelukken, ongeacht of de computer reed. Dat is een goede manier om de schade niet vergoed te krijgen.

De enige uitzondering is bepaalde Mercedessen, maar alleen op een paar stukjes snelweg in Californië.
pi_215803080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Maar dat wordt steeds beter.
En menselijke bestuurders rijden ook over voetgangers heen.

Ik word dagelijks het zebrapad voor de sokken gereden door gefrustreerde bestuurders naar hun werk.

Gisterochtend nog het toppunt meegemaakt: auto 1 stopt keurig voor het zebrapad, en auto 2 daarachter zwaait om auto 1 heen en rijdt me alsnog voor de voeten.

Voordeel van AI is dat het niet wordt afgeleid door van alles en nog wat.

En daar hebben mensen nogal eens last van.

Die hebben verkeersveiligheid niet altijd als hoogste prioriteit tijdens het rijden.
pi_215803119
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat wordt steeds beter.
En menselijke bestuurders rijden ook over voetgangers heen.

Ik word dagelijks het zebrapad voor de sokken gereden door gefrustreerde bestuurders naar hun werk.

Gisterochtend nog het toppunt meegemaakt: auto 1 stopt keurig voor het zebrapad, en auto 2 daarachter zwaait om auto 1 heen en rijdt me alsnog voor de voeten.

Voordeel van AI is dat het niet wordt afgeleid door van alles en nog wat.

En daar hebben mensen nogal eens last van.

Die hebben verkeersveiligheid niet altijd als hoogste prioriteit tijdens het rijden.
Ik verwacht, dat je tussen de zelfrijdende auto's heel snel tot een andere conclusie komt.

Simpel gezegd: als het niet zo geprogrammeerd is of in de trainingsdata zat, bestaat het niet. Geesten en ongeïdentificeerde objecten. Dus gewoon doorrijden.
pi_215803576
Kortom, als je zelfrijdende auto's of taxi's wilt, kun je het beste overal rails aanleggen en niet zelfrijdende auto's verbieden. Dan werkt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')