Ja is prima bak. Elektrisch rijden is sowieso epic, maar de snelheid van dat systeem van Tesla vind ik echt een verademing. De meeste mensen die heel erg anti-tesla zijn zijn over het algemeen niet de mensen die 14-25k hebben liggen voor een auto, dus die spreek je verder niet aan met dat argument.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Tesla Model 3 Performance vs BMW M3 Competition -- Track Battle -- Cammisa's Ultimate Comparison Test
Erg indrukwekkend hoor, en dan FSD er bij welke ook insane is.
Ik rij zelf BMW X maar heb wel eens Tesla's van zakelijk MyWheels gereden als ik naar partners ga. Leuk speelgoed
Maar Tesla heeft de auto wereld wel op haar kop gezet ja de laatste jaren.
En Tesla Model 3's komen nu allemaal uit de lease en zijn al te koop voor 14-25k! Met de batterij nog boven de 90% capaciteit.
Jij trekt dat echt slecht hequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je nu naar de VS verhuist, kun je ook FSD gebruiken. Dat is pas klaarkomen!
Krijg je daar een harde plasser van? Ik kan nog meer van zulke berichten posten, als je dat graag wiltquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij trekt dat echt slecht hemooi man.
Nee nee, ik stel gewoon dat die update er is, maar jij kunt het niet laten om daar een beetje geprikkeld op te reageren. Dat heeft verder niks met mij van doen, dat is gewoon omdat jij graag een beetje negatief wil doen als het op Tesla/Musk aan komt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasser van? Ik kan nog meer van zulke berichten posten, als je dat graag wilt
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee nee, ik stel gewoon dat die update er is, maar jij kunt het niet laten om daar een beetje geprikkeld op te reageren. Dat heeft verder niks met mij van doen, dat is gewoon omdat jij graag een beetje negatief wil doen als het op Tesla/Musk aan komt.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.
Maar dat risico heb je ongetwijfeld over voor je grote held
er komt een tijd dat een auto geen stuur meer heeft , dus of je nu slaapt of niet doet er niet veel toequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het lijkt me gewoon een goed idee als jij ervaart dat je niet kunt gaan slapen als FSD je auto bestuurt, maar dat je continu alert moet blijven om te voorkomen dat hij je tegen een object parkeert dat niet meegeeft of dat heel snel de andere kant op gaat.
Maar dat risico heb je ongetwijfeld over voor je grote held
Die heb je al. Dat heet een metro.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er komt een tijd dat een auto geen stuur meer heeft , dus of je nu slaapt of niet doet er niet veel toe
Maar wat is dan het verschil met een zelfrijdende taxi.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die heb je al. Dat heet een metro.
Als je ook wilt dat stuurloze auto's op publieke wegen rijden, moet je al het andere gebruik daarvan verbieden. Dus geen voetgangers, fietsers of auto's met bestuurders meer. Die blijven maar thuis of gebruiken een stuurloze taxi.
Dat hangt af van de dichtheid van het railnetwerk en de hoeveelheid trams, treinen en metro's. Je kunt daar bussen ook nog onder stoppen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met een zelfrijdende taxi.
Ik bedoel eigenlijk een stuurloze Tesla vs een stuurloze Taxi.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat hangt af van de dichtheid van het railnetwerk en de hoeveelheid trams, treinen en metro's. Je kunt daar bussen ook nog onder stoppen.
je hebt gelijk , ik verbaas me ook altijd dat al die koetsen zonder paard bewegenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tussen haakjes, vragen jullie je nooit af hoe vaak Musk dubbel ligt van het lachen omdat al die domme sukkels alles geloven wat hij zegt en hem hun geld geven?
De meeste mensen hebben niets met logica en luisteren alleen naar hun gevoel.
Zonder rails gaat het allebei niet werken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk een stuurloze Tesla vs een stuurloze Taxi.
Ik verbaas me altijd dat auto's met menselijke bestuurders niet veel meer ongelukken maken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je hebt gelijk , ik verbaas me ook altijd dat al die koetsen zonder paard bewegen
we moeten ingrijpen
dat kan nooit goed gaan
Nou, als ik kijk naar zelfrijdende taxis in de VS, dan rijden die veiliger dan met een mens aan het stuur.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zonder rails gaat het allebei niet werken?
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, als ik kijk naar zelfrijdende taxis in de VS, dan rijden die veiliger dan met een mens aan het stuur.
men zegt dat zelfrijdende autos een stuk goedkoper in de verzekering zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.
Een groot probleem met AI is, dat het dingen moet kunnen herkennen om er adequaat op te reageren. Zo zijn voetgangers met een fiets of winkelwagen een groot probleem. Recent was er een autonome auto die een voetganger die een fiets meeduwde niet herkende en er daarom overheen reed. En daar ze toen onder de auto zat, was ze verdwenen en heeft de auto haar een hele tijd meegesleurd. Ze heeft het blijkbaar overleefd, maar vraag niet hoe.
Eerst zien, dan geloven. De verzekering voor elektrische auto's wordt steeds duurder en de bestuurder is nog steeds altijd verantwoordelijk voor ongelukken, ongeacht of de computer reed. Dat is een goede manier om de schade niet vergoed te krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men zegt dat zelfrijdende autos een stuk goedkoper in de verzekering zijn
Maar dat wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je bedoelt Waymo? Hoeveel procent van de tijd zijn die zelfrijdend? Die stoppen als ze het niet meer weten. Ok, beter dan ergens tegenaan rijden, maar dan staat wel al het verkeer stil totdat een mens het overneemt.
Een groot probleem met AI is, dat het dingen moet kunnen herkennen om er adequaat op te reageren. Zo zijn voetgangers met een fiets of winkelwagen een groot probleem. Recent was er een autonome auto die een voetganger die een fiets meeduwde niet herkende en er daarom overheen reed. En daar ze toen onder de auto zat, was ze verdwenen en heeft de auto haar een hele tijd meegesleurd. Ze heeft het blijkbaar overleefd, maar vraag niet hoe.
Ik verwacht, dat je tussen de zelfrijdende auto's heel snel tot een andere conclusie komt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat wordt steeds beter.
En menselijke bestuurders rijden ook over voetgangers heen.
Ik word dagelijks het zebrapad voor de sokken gereden door gefrustreerde bestuurders naar hun werk.
Gisterochtend nog het toppunt meegemaakt: auto 1 stopt keurig voor het zebrapad, en auto 2 daarachter zwaait om auto 1 heen en rijdt me alsnog voor de voeten.
Voordeel van AI is dat het niet wordt afgeleid door van alles en nog wat.
En daar hebben mensen nogal eens last van.
Die hebben verkeersveiligheid niet altijd als hoogste prioriteit tijdens het rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |