F5 helpt soms of wel vaak ook op FoK! en YTquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier nu ook weer, maar heb het 5 min. zitten proberen, dus ik vermoedde dat het verwijderd was.
Ja, dit hele verhaal maakt je meteen weer woest en verwonderd, hoe dit allemaal zo heeft kunnen gebeuren. Het is ook precies hetzelfde als wat de andere aanwezigen in het perscentrum bevestigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:48 schreef nik4ever het volgende:
Dit was al eerder gepost maar is een hele heldere omschrijving van dit jaar en hoe Joost genaaid is geweest verwoord door iemand die in het perscentrum zat. Nu kwam het pas online en worth the watch.
Met als klein detail... we weten nog steeds niet wat er nu echt gebeurd is. Ondanks dat ik overtuigt Atheïst ben, denk ik nog wel lief over god, Allah en al die anderen. Gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit hele verhaal maakt je meteen weer woest en verwonderd, hoe dit allemaal zo heeft kunnen gebeuren. Het is ook precies hetzelfde als wat de andere aanwezigen in het perscentrum bevestigen.
Ik val in herhaling, maar ik vraag me oprecht af waarom we hier de komende jaren aan zouden willen meedoen. Het minste wat we moeten eisen is dat er veel figuren gaan verdwijnen uit de organisatie, dat Israël niet meer meedoet, dat er geen Zweedse betrokkenheid meer is in de organisatie, dat Joost schadeloos gesteld wordt, dat er publieke excuses worden gegeven en Nederland rechtstreeks naar de finale gaat als we wel meedoen. De kans dat dit allemaal gaat gebeuren, is waarschijnlijk nul, dus het zal minimaal een aantal jaren normaal gesproken toch zonder ons moeten zijn.
Als meer mensen Eurovion nou gewoon even ontvolgen is het zo gepiept. We willen toch al geen tiktokkies meer van Eurovision. Motten ze alleen maar weer deelnemers voor lastigvallen om dat te vullen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ook op Tiktok heeft Joost inmiddels bijna Eurovisie ingehaald (2,7 miljoen om 2,9 miljoen volgers).
Ik heb hier ook naar zitten kijken vandaag en had het gezien ja. Kwam eigenlijk doordat ik die foto zag van hem met zijn vader en moeder en toen viel me pas op dat het hele optreden en nummer zo ingericht is dat hij continu "papa" zingt en "papa" tig keer op het scherm verschijnt van/op eurovisie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:32 schreef nik4ever het volgende:
Misschien spuit 11 maar ik zat naar de visuals te kijken van de semi van een afstand (zaal view) en bij de opbouw naar de hardcore hak break wanneer er overal papapapa op de schermen tevoorschijn komt staat er op een gegeven moment (op het de LED scherm achter) ook Papatoui!DIT is de reden dat ik, ondanks dat ik geen hardcore muts ben, ik Joost zo omarm. Het oog voor detail bij hem is zoooooo groot! Hij is echt een kunstenaar.
Dank voor het attenderen.quote:
Als er echt iets is gebeurd waarvan we het straks allemaal prima acceptabel vinden dat DQ volgde, zou de Avrotros, Cornald, enz. zich enorm belachelijk hebben gemaakt, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met als klein detail... we weten nog steeds niet wat er nu echt gebeurd is. Ondanks dat ik overtuigt Atheïst ben, denk ik nog wel lief over god, Allah en al die anderen. Gewoon voor de zekerheid. Ben wel serieus benieuwd naar de waarheid trouwens.
Helemaal mee eens, raakt daardoor keihardquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die clips zijn ook zo heerlijk van die gast. Niets gepolijst, niets perfect wereldje met perfecte vrouwen, auto's en huizen. Maar gewoon heerlijk normaal en klunzig gefilmd en daardoor ijzersterk.
Mijn beeld van jou wat doe jequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit wat verveeld door YouTube-filmpjes te struinen.
Even een break van het lezen van Foucault.quote:
Wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Even een break van het lezen van Foucault.
Hoe Joost alles mee staat te playbacken die hele gesprekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit wat verveeld door YouTube-filmpjes te struinen. Moeten jullie dit zien vanaf 9:23.
Nee, maar er lopen 2 dingen naast elkaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met als klein detail... we weten nog steeds niet wat er nu echt gebeurd is. Ondanks dat ik overtuigt Atheïst ben, denk ik nog wel lief over god, Allah en al die anderen. Gewoon voor de zekerheid. Ben wel serieus benieuwd naar de waarheid trouwens.
Donnie hebben we trouwens ook helemaal niet gezien of gehoord in Malmö, of wel? Had wel verwacht dat hij ook in de greenroom zou zitten eigenlijk!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit wat verveeld door YouTube-filmpjes te struinen. Moeten jullie dit zien vanaf 9:23.
3.4 tolerancequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:40 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Nee, maar er lopen 2 dingen naast elkaar.
Niemand weet precies wat met Joost gebeurd is. De dq kan achteraf terecht zijn geweest.
Maar al deze mensen die nu met hun verhaal komen weten wel zeker wat zij zelf hebben meegemaakt. En weten zeker dat daar niks mee gedaan is. Dat er met twee maten is gemeten, en zeker geen sprake was van zero tolerance.
Daar is door de deelnemers en het pers vooral ophef over ontstaan.
Heb ook een enorme zwak voor Donniequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Donnie hebben we trouwens ook helemaal niet gezien of gehoord in Malmö, of wel? Had wel verwacht dat hij ook in de greenroom zou zitten eigenlijk!
Wat doet Jon Ola Sand tegenwoordig eigenlijk? Kan die niet meer terugkomen? Het is maar een suggestiequote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kleine daden van verzet, heel goed
Als Martin Ö mij ooit vraagt waar het station is, zeg ik gewoon "Do is de Bahnhof" en stuur ik hem mooi de verkeerde kant op.
Zijn danspasjes zijn meesterlijk, vooral in deze video met die nonchalance erbij.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om weer eens naar wachtmuziek te luisteren.
Het was mooi geweest als Joost hem op de turquoise loper had aangekondigd als 'the phenomenon'quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Donnie hebben we trouwens ook helemaal niet gezien of gehoord in Malmö, of wel? Had wel verwacht dat hij ook in de greenroom zou zitten eigenlijk!
Ik ben ook dol op Donnie. Hij is zo'n heerlijk blij ei. Als je Donnie ziet wordt je vrolijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ook een enorme zwak voor Donnie![]()
De meest oprechte frituurkoning van Nederland
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat doet Jon Ola Sand tegenwoordig eigenlijk? Kan die niet meer terugkomen? Het is maar een suggestie
Donniequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ook een enorme zwak voor Donnie![]()
De meest oprechte frituurkoning van Nederland
Ik denk dat Jon Ola wel de kiem gelegd heeft voor de huidige problemen, dus ik betwijfel of het zou helpen. Al heeft die wel meer uitstraling dan Martin.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat doet Jon Ola Sand tegenwoordig eigenlijk? Kan die niet meer terugkomen? Het is maar een suggestie
Vervolg op Blair Witch Projectquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:20 schreef quirina het volgende:
En waarom filmde een professionele camera vrouw met een telefoon?
Voor TikTok/Instagramquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:20 schreef quirina het volgende:
En waarom filmde een professionele camera vrouw met een telefoon?
Dat die mensen dansen is op zich geen probleem, want na alle repetities zien die de optredens voor de honderdste keer, dus dan hoef je niet per se driftig typend achter je laptop te zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 01:18 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C6wlyDuLAEq/?igsh=dngzejEydTVxeXFp
Hoe zit dit eigenlijk? Ik zie alleen maar filmpjes uit die perszaal komen met dansende en feestende mensen (journalisten??)? Zijn ze daar om te werken of om gratis kaartje te krijgen om te feesten? Neem aan dat @:greys en go niet zo stonden toen ze er bij waren? Als dit allemaal ‘pers’ is mag dat ook wel stuk minder dan. Verlaagt ook weer de druk op de artiesten.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:28 schreef quirina het volgende:
Het is wel fout dat Joost toch iets weggeslagen heeft zoals de telefoon dan.
Dan is hij niet zo onschuldig en is het erger dan de avro tros heeft laten lijken.
Tuurlijk is hij niet onschuldig. Maar dat er aangifte is gedaan na excuses is erg overdreven,daarnaast heeft hij ook herhaaldelijk gezegd dat hij niet gefilmd wil worden, dat is gewoon over de grens gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:28 schreef quirina het volgende:
Dan is hij niet zo onschuldig en is het erger dan de avro tros heeft laten lijken.
Nemo heeft gewonnen, laat het gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:28 schreef quirina het volgende:
Ook in het perscentrum in Rotterdam werd er gedanst tijdens de live tv shows. Want dan heb je je hard werken deel erop zitten van de anderhalve week ervoor en ziet iedereen van pers en fanmedia daar de optredens al voor de héélveelste keer (toen mochten we eerdere repetities ook nog zien!) én weet iedereen in het perscentrum dat alle mensen thuis het op tv zien op dat moment, dus valt er echt niks meer te verslaggeven. Publiek en kijkers ziet het immers zelf allemaal al.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 01:18 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C6wlyDuLAEq/?igsh=dngzejEydTVxeXFp
Hoe zit dit eigenlijk? Ik zie alleen maar filmpjes uit die perszaal komen met dansende en feestende mensen (journalisten??)? Zijn ze daar om te werken of om gratis kaartje te krijgen om te feesten? Neem aan dat @:greys en go niet zo stonden toen ze er bij waren? Als dit allemaal ‘pers’ is mag dat ook wel stuk minder dan. Verlaagt ook weer de druk op de artiesten.
Appie heeft wat hulp nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:10 schreef blackswangreen het volgende:
Appie zit wel in z'n "fuck everyone" era geloof ik. Nu moet Zweden het ontgelden.
Dank u. Gelukkig is Nemo zelf wel sympathiek.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nemo heeft gewonnen, laat het gaan.
Als iemand een wapen op je richt, mag je dat ook wegduwen. Voor Joost voelde die camera op dat moment net zo ingrijpend, want tegen gemaakte afspraken in. Als je dan nog de moeite genomen hebt om twee keer te vragen of de ander wil stoppen met filmen, en daar wordt niet op gereageerd, dan is wegduwen eigenlijk nog de enige optie. Hij heeft de camera niet uit haar handen geslagen, alleen verhinderd dat ze hem nog kon filmen. Hij kon ook niet terug het podium op. Het is niet erger dan AvroTros heeft laten lijken. Het wordt alleen maar duidelijker dat EBU van een enorm klein mugje een gigantische olifant heeft gemaakt. Wat daar in godsnaam de reden van is, daar kunnen we alleen maar naar gissen, want EBU verschuilt zich achter contracten en regelgeving.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:28 schreef quirina het volgende:
Dit vind ik zo leuk hahaha stel je bent daar nu op vakantie en in een restaurant hoor je opeens “EUROPE LETS COME TOGETHEEEER”quote:
The EBU had kunnen delen in deze gloriereis over de wereld. Het had op het ESF af kunnen stralen. Nu wordt de EBU meer en meer die rare organisatie die besloot deze prachtigste promotie ooit voor waar het ESF voor staat te cancelen.quote:
Inderdaad, 15 jaar met dwangverpleging lijkt me op zn plek.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:28 schreef quirina het volgende:
Het gaat ook om de intentie; wilde hij bewust die telefoon uit de handen slaan met als doel de telefoon kapot maken, is iets ander dan dat hij een hand ervoor hield om niet in beeld te komen en daarbij per ongeluk de telefoon raakte die de camervrouw van schrik uit handen liet vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:28 schreef quirina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |