Als iemand die zich toch vaak rechts en of conservatief uitlaat ben ik ook wel benieuwd wie jij als geschikt ziet en waarom?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]![]()
En wie zou volgens jou wel geschikt zijn?
De VVD heeft weer even gezegd wat de Telegraaf moet opschrijven. De hele formatie gaat via de Telegraaf, het is ongekend.quote:
Ja, want de PVV doet niet aan excuses dus daar komt het niet vandaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
De VVD heeft weer even gezegd wat de Telegraaf moet opschrijven. De hele formatie gaat via de Telegraaf, het is ongekend.
Conservatief? Moi? Humbug, klassiek Liberaalquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als iemand die zich toch vaak rechts en of conservatief uitlaat ben ik ook wel benieuwd wie jij als geschikt ziet en waarom?
Ik denk dat het de best mogelijke kandidaat voor Wilders is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar even serieus: Plasterk willen we toch niet als premier. Die straalt in alles uit totaal ongeschikt te zijn.
De Telegraaf heeft gewoon de beste politieke redactie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
De VVD heeft weer even gezegd wat de Telegraaf moet opschrijven. De hele formatie gaat via de Telegraaf, het is ongekend.
Als je een VVD/PVV aanhanger bent, mischien. Ik prefereer die van de NRC want ik heb graag objectiever nieuws.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:59 schreef Cilantro het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft gewoon de beste politieke redactie.
ja maar Patrick, de telegraaf was fout in de oorlog, de oorlog Patrick.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:59 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dan kan ik je toch echt het FD aanraden. NRC is nog slechts een schim van wat het ooit was.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je een VVD/PVV aanhanger bent, mischien. Ik prefereer die van de NRC want ik heb graag objectiever nieuws.
Het overtikken van spindokterteksten is geen kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:59 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Volkskrant ook prima, de T. is de VVD-huiskrant. Als je dat in je achterhoofd houdt is het wel prima overigens, want ze weten veel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je een VVD/PVV aanhanger bent, mischien. Ik prefereer die van de NRC want ik heb graag objectiever nieuws.
Ze zullen (nog) meer naar de PVV overhellen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volkskrant ook prima, de T. is de VVD-huiskrant. Als je dat in je achterhoofd houdt is het wel prima overigens, want ze weten veel.
Zal wel gaan veranderen nu vriendje Plasterk premier wordt namens de pvv…
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zullen (nog) meer naar de PVV overhellen, vermoed ik.
De NRC is leuk voor de D66 aanhang maar totaal niet objectief. Zie alleen al de gekleurde berichtgeving over de Gaza oorlog.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. De T, van die ophitser van De Winther, is objectief.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:05 schreef Cilantro het volgende:
[..]
De NRC is leuk voor de D66 aanhang maar totaal niet objectief. Zie alleen al de gekleurde berichtgeving over de Gaza oorlog.
Hoe is die berichtgeving gekleurd volgens jou dan? Want ik zie dat niet en ik lees iedere dag 6 kranten, nationaal en internationaal en de NRC komt dan bepaald niet gekleurd er uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:05 schreef Cilantro het volgende:
[..]
De NRC is leuk voor de D66 aanhang maar totaal niet objectief. Zie alleen al de gekleurde berichtgeving over de Gaza oorlog.
Je kan van de Telegraaf vinden wat je wilt, vind het persoonlijk geen prettige krant om te lezen, maar hun politieke en financiële redactie is uitstekend, FD is beter, maar goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zullen (nog) meer naar de PVV overhellen, vermoed ik.
Telegraaf kiest partij in zijn berichtgeving. Dan kan ik een redactie niet als goed bestempelen, ze krijgen gewoon veel inside informatie uit een bepaalde hoek, dat maakt ze echter niet goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan van de Telegraaf vinden wat je wilt, vind het persoonlijk geen prettige krant om te lezen, maar hun politieke en financiële redactie is uitstekend, FD is beter, maar goed.
Je moet je eigen opinie niet verwarren met wat een krant/tijdschrift aan inhoudelijke kwaliteiten heeft.
Zo mag de Groenen Amsterdammer zo links zijn als de pest, ze doen onovertroffen goede onderzoeksjournalistiek, en is ook nog prettig om te lezen.
Een echte kwaliteitskrant zoals de Sueddeutsche, FAZ of NZZ hebben we echter in NL bij lange na niet.
Welke krant doet dat niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Telegraaf kiest partij in zijn berichtgeving.
Ophitser lijkt me wat overdreven. Hij is wel de beste politiek commentator vergeleken met de andere bekende namen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. De T, van die ophitser van De Winther, is objectief.
Je kan toch onmogelijk de Telegraaf de beste politieke redactie noemen, en de NRC niet objectief? En dat dan ook nog op dezelfde dag.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:05 schreef Cilantro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |