SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Of deze:quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je deze eens proberen?
https://radio49.radiostream321.com/
En 1 van de 2 andere linkjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Vaag, in een incognito venster laad de radio49 site nog wel maar zeg maar "gewoon" niet.
Zelfde problemen als aRd?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Technische problemen hier, dus we zijn niet ingetuned
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zijn de Bee Gees , titel van de track weet ik niet
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting tot op heden.
Maar ik ga nu slapen. Altans poging tot met het semi plakkerige weer.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, helaas. De browser van onze tv lijkt niks meer te doen
Druk, druk, druk.quote:
Mmm..... kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, druk, druk.
Nog 1 halve dag werken, dan weer even lekker 3 dagen vrij en dan de hele volgende week naar Sofia voor mijn werk. Weet niet of ik daar zin in heb…
Ja, het worden lange dagen, met een vol programma en elke dag met dezelfde ploeg uit eten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm..... kan ik me iets bij voorstellen.
Worden het lange dagen?
Daarna hoop ik 3 dagen weekend weer?
Sterkte dan maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het worden lange dagen, met een vol programma en elke dag met dezelfde ploeg uit eten.
Denk dat ik die koppen daarna spuugzat ben…
En mijn weekend daarna is maar 2 dagen, as usual.
Zal wel goed komen, maar nu zie ik het vooral als een pittige opgave, waar ik me doorheen moet bijten.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, maar nu zie ik het vooral als een pittige opgave, waar ik me doorheen moet bijten.
Heb me vrijwillig opgegeven voor de trip, maar toen wist ik nog niet wat het programma én het reisgezelschap was…
Je zal je toch niet hoeven vervelen, gok ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit weekend geen honkbal, dus dat is ook weer even wennen…
Wel vreemd dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Helaas, er was geen tvupdate. De browser zelf is niet te updaten
We gaan het zien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Leermomentje voor een volgende keer dan maar.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Ik ga eindelijk de mensen zien met wie ik vaak online meetings heb en die zelden of nooit hun camera aanzetten. Schijnt een cultuur dingetje te zijn, vooral bij de dames vanwege bad hair days en geen make-up, maar vanaf volgende week is dat dus over…
Of juist niet…quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je ze meteen zeggen dat ze de camera volgende keer gewoon aan kunnen zetten.
quote:
Stomme eigen browser van Samsung, dat het al die jaren goed is blijven gaan is al een wonder op zichquote:
Ik heb al een niet zo'n goede reputatie bij sommigen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Oh ja..... dat kan ook.... zeg je gewoon.... goed dat jullie de camera's niet aanzetten bij de meetings.
Dat is dan misschien wel verstandig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al een niet zo'n goede reputatie bij sommigen.
Ik ben te direct voor velen, dus ik zal me passief en positief op proberen te stellen…
aRd is naar bed, livelink kon niet, en Ddm en Symph krijgen de browser op de tv niet aan de gang.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die browser op de tv gaat ‘m dus niet meer worden, maar via de browser op m’n ipad lukt het inmiddels met alle 3 de linkjes niet ook niet meer
Ik vrees weer het ergste wat die film betreft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt gewerkt aan het vervolg op deze film. Ben benieuwd.
Ja, dat wel. Maar dat moet tegenwoordig beter kunnen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees weer het ergste wat die film betreft.
Wat was die slecht…
Paar jaar geleden weer eens gekeken, wat een knullig gedoe allemaalquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees weer het ergste wat die film betreft.
Wat was die slecht…
Het ligt gewoon aan Huub Stapel…quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat moet tegenwoordig beter kunnen.
Ik hoop ook nog steeds op een vervolg op Sint.
Welkom beide.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Via chrome lukt wel, dus we luisteren nu via de ipad van Symph toch nog mee
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Indeep - Last Night A Dj Saved My Lige
Blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben bang dat luisteren via de tv wel echt klaar is
Nou, die browser kan ook andere sites niet meer weergevenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden.
Wellicht over een weekje of zo nog eens proberen. Soms werkt het ineens weer.
Ik heb op de TV nog nooit een internetbrowser geopend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben bang dat luisteren via de tv wel echt klaar is
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Living Colour - Glamour Boys
Vorig jaar nog live gezien, was retegoed…
Ik ben wel blij dat er ook apps op de tv staan, want vorige week had juist NPO via de ziggobox kuren en de app op de tv werkte welquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op de TV nog nooit een internetbrowser geopend.
Sterker nog, op de Samsung Smart TV die we nu ongeveer 2 jaar hebben we maar zelden een andere functie dan de TV gebruikt. Zenders achter de decoder open ik via de Ziggo box, waar al die apps ook op zitten…
We kijken wel eens via Videoland, omdat je dan geen reclames hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er ook apps op de tv staan, want vorige week had juist NPO via de ziggobox kuren en de app op de tv werkte wel
Wij hadden in het vorige huis geen mediabox van Ziggo, maar gewoon een ouderwets kastje met smartcard, dus we waren altijd gewend via de apps op de tv te kijken. Nu hebben we nieuw abonnement en kon het alleen nog maar via next miniquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kijken wel eens via Videoland, omdat je dan geen reclames hebt.
Mw. MM kijkt de F1 via Viaplay en wat series via Netflix. Maar dat staat allemaal ook op de Ziggobox…
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Deniece Williams Let’s hear it for the boy
Ik heb die nog nooit gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Footloose, dat was pas een toffe film
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
En toen deed Symph een herstart van z’n ipad en komen we via geen enkele link of browser nog bij de radio
Andere Vitesse, Mad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Via de app op mijn telefoon gaat het prima…
Vitesse (failliet) - Good Lookin'
Welke app is dat ook alweer?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Via de app op mijn telefoon gaat het prima…
Vitesse (failliet) - Good Lookin'
Ik heb geen next mini, maar de voorloper daarvan…quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hadden in het vorige huis geen mediabox van Ziggo, maar gewoon een ouderwets kastje met smartcard, dus we waren altijd gewend via de apps op de tv te kijken. Nu hebben we nieuw abonnement en kon het alleen nog maar via next mini
L2mR app denk ik.quote:
Horizon?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen next mini, maar de voorloper daarvan…
Ik zie 'm nu buiten in de regen staan…quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph staat onder de pergola met zo’n spriet op z’n hoofd
Die gaat hier aan ons voorbijquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu buiten in de regen staan…
Je moet ook 2 uur voor aanvang gaan testen of het werkt.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Er gaat hierbij geen belletje rinkelen…
Hier heeft het ook flink geplenst.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gaat hier aan ons voorbij
Gisteren zijn mijn collega’s in kennemerland volledig weggespoeld.
Hier een buitje van 5 minuten en dat was het
Niet naar de app kijken dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weer weer waarom die app niet meer gebruikt werd hier, raden is zo overbodig
Het ging hier altijd vlekkeloos via de tvbrowser, tot vandaagquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet ook 2 uur voor aanvang gaan testen of het werkt.
Ik heb er een hoesje omheen, dus zie niks.quote:
Dan moet ik ergens anders gaan zitten, Symph streamt die app naar de tv dus ik heb het vol in beeldquote:
Klopt. Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
De app heeft andere hoesjes, grappig
Congo Natty tegenwoordig:quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Rebel MC zegt zelf dat hij er ook bij is
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Everything But The Girl - Each & Everyone
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
En weer terug onderweg aar huis. Had wel zin in Daniel Lohues, maar niet in de stress van de drukte van Tivoli, dus uiteindelijk besloten niet te gaan. Zonde van het kaartje, maar ja.
En weer terug onderweg aar huis. Had wel zin in Daniel Lohues, maar niet in de stress van de drukte van Tivoli, dus uiteindelijk besloten niet te gaan. Zonde van het kaartje, maar ja.
Ga jij eens even heel snel goed voor jezelf zorgen en je ziek meldenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Ja, dat wel. Maar er viel een last van mijn schouders op het moment dat ik besloot niet te gaan en dat is ook wat waard.quote:
Dat wel. Goed voor jezelf zorgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar er viel een last van mijn schouders op het moment dat ik besloot niet te gaan en dat is ook wat waard.
Volgende keer gewoon weer gaan, maar dan zonder kaartje…quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar er viel een last van mijn schouders op het moment dat ik besloot niet te gaan en dat is ook wat waard.
Ik las het. Wat verschrikkelijk min van Talpaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme, uit wraak zet Talpa Somertijd naar het weekend.
Na een rechtzaak ja. Daar had hij dus gewoon recht op ; zijn collega Sven kreeg die bonus wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
In de slag.![]()
[ x ]
Die gore vetzak pakt gewoon eventjes 27.000 euro in de maand. En nog is het niet genoeg. Zijn programma gaat nu naar het weekend. 12:00-15:00.
Is overgenomenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Hallo, jullie zitten in het verkeerde topic
Kom zaterdagavond gezellig hier meeluisteren dan. Leuker dan die achterlijke shows van Van Someren.quote:
Lex is wel okee, maar ik heb sowieso weinig met ochtendshows.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:06 schreef Keyos het volgende:
Ben echt ziedend. Somertijd is al sinds jaar- en dag m’n vaste middagshow. Het zal vast niet het ding van iedereen zijn maar volgens mij zijn er redelijk wat fans. Het is toch wel een uniek soort programma.
Gijs Staverman is echt 180 graden een andere type presentator en maakt een compleet ander type show dan Rob met z’n team maakt. Als je dan ook nog eens Ekdom in de ochtend kwijtraakt dan is het echt ten dode opgeschreven. Lex kan er namelijk ook niet zoveel van.
Waarom gaat het hier nu dan over een kneuzenradioshow met een nog grotere kneus als presentator?quote:- We praten hier over Radio 49.
- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.
- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.
- We houden het altijd gezellig met elkaar.!
- Luisteren via de website.
Ik was iig per abuis in de veronderstelling dat dit een algemeen radio topic was. Ik zal een ander topic openen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Uit de topic pointer:
[..]
Waarom gaat het hier nu dan over een kneuzenradioshow met een nog grotere kneus als presentator?
Goed plan!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik was iig per abuis in de veronderstelling dat dit een algemeen radio topic was. Ik zal een ander topic openen.
Geven we die even een schopquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan!
Er is wel al een topic over Radio10: KLB / Die kleuters van Radio10
Gewone users kunnen dat niet. Na zoveel dagen verdwijnt de reactie mogelijkheid. Nu al vier jaar een dood topic genot.quote:
Donequote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewone users kunnen dat niet. Na zoveel dagen verdwijnt de reactie mogelijkheid. Nu al vier jaar een dood topic genot.
Misschien schakel ik straks even in. Moet eerst even de eigen uitzending verder voorbereiden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Na bijna 3 weken niks gedaan te hebben, slinger ik de jukebox hier nu ook weer even aan...
Op 5 kilometer afstand is Awakenings bezig en op 1 kilometer het Komm Schon Alter festival.quote:
Buren allemaal op pad?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:32 schreef Karzai het volgende:
lekkere muziek mad, nou het is half zes ik zet hem wat harder, kan wel even
Ik zal eerst eens even luisteren wat de sfeer een beetje isquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs bij mij mag je verzoekjes indienen...
The Prodigy - G-Force (Energy Flow) was dat...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit trouwens helemaal niet (maar het klinkt lekker)
Antwerps...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:21 schreef DJ11 het volgende:
Het duurde even voordat ik het hoorde dat het plat Vlaams is
Vooraf-track om 18:54 uur.quote:(resterend) programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Modern Times
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Welkomquote:
Kook zequote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:58 schreef Karzai het volgende:
ik heb twee verzoekjes gedaan houd ik het bij, ondertussen even koken en eten
Grappig om het ook eens in deze versie te horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De opener van vandaag:Loleatta Holloway - Love Sensation
Op zich wel een geniaal nummer ook. Ik luister het best vaak als ik behoefte heb aan mooi geschreeuw.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Voor wie denkt, waar ken ik dit ook alweer van?Dit nummer is nogal vaak gesampled. De meest bekende track is "Ride On Time" van Black Box.
Er bestaat ook een heel gave discoversie van. Die zal ik binnenkort weer eens draaienquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich wel een geniaal nummer ook. Ik luister het best vaak als ik behoefte heb aan mooi geschreeuw.
Ik kende het niet. Een beetje verdrietig nummer wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Puik verzoekje van Karzai:Nothing But Thieves - Talking To Myself
ik ben ook een beetje verdrietigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het niet. Een beetje verdrietig nummer wel.
Je weet het nooit. Wouter Hamel schijnt het daar vrij goed te doen, las ik ooit.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik zie onze Joost nog niet Big in Japan worden.
Ik zag dat een keer op TV, dus dan is het gewoon even een kwestie van terugzoekenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
Wel grappig dat je de opname van deze Lingo hebt gevonden.
Ik vind dit vele malen beter dan die laatste paar singles van ze. Daarin klinkt die zanger zo irritant. Dit heeft veel meer ballen.quote:
Dank voor het luisteren en voor je verzoekjesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:45 schreef Karzai het volgende:
laatste die ik luister, fijne avond mensen
Jij ook nog een fijne avond!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:45 schreef Karzai het volgende:
laatste die ik luister, fijne avond mensen
Ik hoorde gisteren een John Lennon-nummer dat ik vergeten was, maar ik wel leuk vond.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:44 schreef DJ11 het volgende:
John Lennon - Instant Karma! (We All Shine On) (Ultimate mix)
Was inderdaad een aangenaam nummer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dank voor het luisteren en voor je verzoekjesBradley Simpson - Picasso
Ken ik zo nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een John Lennon-nummer dat ik vergeten was, maar ik wel leuk vond.
"Just like starting over"
Alvast een verzoekje voor een volgende uitzending dan.quote:
Foto!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
Nou.... ook in het weekend, dans ik niet.
Ik heb vanmiddag mijn balkon bekleed met kunstgras.
Niet getreurd. Volgend jaar een lang weekend extra.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
Een lang weekend zelfs. De laatste helaas.
Moet ook gebeuren. Ik moet eerst nog horen of mijn balkonnetje niet op instorten staat. Binnenkort VVE-vergadering.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
Nou.... ook in het weekend, dans ik niet.
Ik heb vanmiddag mijn balkon bekleed met kunstgras.
Ai, dat is minder.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren. Ik moet eerst nog horen of mijn balkonnetje niet op instorten staat. Binnenkort VVE-vergadering.
Kerst of zo? Daar ben ik nog helemaal niet mee bezig.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet getreurd. Volgend jaar een lang weekend extra.
Bevrijdingsdag!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Kerst of zo? Daar ben ik nog helemaal niet mee bezig.
quote:
In mijn eentje gelegd.quote:
Wel regelmatig maaien hè?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
In mijn eentje gelegd.
Viel me nog niets tegen. Goed meten is belangrijk.
quote:
Blijft het water er niet heel erg op liggen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks een flinke hoosbui gehad, dus zal wel groeien als kool.
Nee, zitten flink wat gaten in.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft het water er niet heel erg op liggen?
Het is dat jullie zo ver weg wonen, anders was ik graag komen helpen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed bezig geweest Melting.
Wij zijn al een paar dagen bezig met het bedekken van het prieel met wilgenmatten. Is wel een uitdaging omdat het allemaal boven ons hoofd is (en omdat Symph niet zo handig is en weinig ruimtelijk en wiskundig inzicht blijkt te hebben)
Welkom terug in elk gevalquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Helaas heb ik je drieluik gemist (en waarschijnlijk nog wel meer). Kreeg een telefoontje. Maar ben er weer bij.
Sorry. Der Weg is ook erg mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:45 schreef Melting het volgende:
Wel toevallig.... had deze van Herbert ook klaar staan voor vanavond, maar nu maar een ander nummer gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |