SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Of deze:quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je deze eens proberen?
https://radio49.radiostream321.com/
En 1 van de 2 andere linkjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Vaag, in een incognito venster laad de radio49 site nog wel maar zeg maar "gewoon" niet.
Zelfde problemen als aRd?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Technische problemen hier, dus we zijn niet ingetuned
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zijn de Bee Gees , titel van de track weet ik niet
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting tot op heden.
Maar ik ga nu slapen. Altans poging tot met het semi plakkerige weer.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, helaas. De browser van onze tv lijkt niks meer te doen
Druk, druk, druk.quote:
Mmm..... kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, druk, druk.
Nog 1 halve dag werken, dan weer even lekker 3 dagen vrij en dan de hele volgende week naar Sofia voor mijn werk. Weet niet of ik daar zin in heb…
Ja, het worden lange dagen, met een vol programma en elke dag met dezelfde ploeg uit eten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm..... kan ik me iets bij voorstellen.
Worden het lange dagen?
Daarna hoop ik 3 dagen weekend weer?
Sterkte dan maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het worden lange dagen, met een vol programma en elke dag met dezelfde ploeg uit eten.
Denk dat ik die koppen daarna spuugzat ben…
En mijn weekend daarna is maar 2 dagen, as usual.
Zal wel goed komen, maar nu zie ik het vooral als een pittige opgave, waar ik me doorheen moet bijten.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, maar nu zie ik het vooral als een pittige opgave, waar ik me doorheen moet bijten.
Heb me vrijwillig opgegeven voor de trip, maar toen wist ik nog niet wat het programma én het reisgezelschap was…
Je zal je toch niet hoeven vervelen, gok ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit weekend geen honkbal, dus dat is ook weer even wennen…
Wel vreemd dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Helaas, er was geen tvupdate. De browser zelf is niet te updaten
We gaan het zien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Leermomentje voor een volgende keer dan maar.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Ik ga eindelijk de mensen zien met wie ik vaak online meetings heb en die zelden of nooit hun camera aanzetten. Schijnt een cultuur dingetje te zijn, vooral bij de dames vanwege bad hair days en geen make-up, maar vanaf volgende week is dat dus over…
Of juist niet…quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je ze meteen zeggen dat ze de camera volgende keer gewoon aan kunnen zetten.
quote:
Stomme eigen browser van Samsung, dat het al die jaren goed is blijven gaan is al een wonder op zichquote:
Ik heb al een niet zo'n goede reputatie bij sommigen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Oh ja..... dat kan ook.... zeg je gewoon.... goed dat jullie de camera's niet aanzetten bij de meetings.
Dat is dan misschien wel verstandig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al een niet zo'n goede reputatie bij sommigen.
Ik ben te direct voor velen, dus ik zal me passief en positief op proberen te stellen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |